Forumindex

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  hahah mongo i en burk med fléiskäse [tråden för fylleinlägg]

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#26]  Skrivet: 2006-04-21 14:39:10 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 10976 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Helgens uppdrag till tha boyaposse är: knäck rävis!!!

Mina njurar lär lägga av redan vid 70% av Rävis förfestintag men man måste fan ha mål här i livet.

Handsken är kastad BEEYYOOOTTCHHHHHH!!!!

Senast ändrad av TacomaTrailer den 2006-04-22 09:09:14, ändrad totalt 1 gång

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#27]  Skrivet: 2006-04-21 17:14:50 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 21944 Från: Lunnagår
HAHAHAHHA @ RÖVDJURET!!
Varför blir inte jag så full oftare?

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Hummer Bugg
[#28]  Skrivet: 2006-04-22 03:11:20 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 10507 Från: westeroze
rövdjuret for plesident.

Idag våldgästade jag en gammal kompis jag inte träffat på över ett halvår efter en misslyckad krogkväll som slutade tidigt. Om jag dragit dit en masa männsikor i tron att det var efterfest där skulle det vara nått att skriva om, men jag ändrade mig i sista sekund så att han inte skulle bli asförbannad på oss. Sen hade vi tur som fan att det gick en buss så vi inte fick gå i uppförsbacke i 6 km, det skulle också vara nått att skriva om, eller inte för jag skulle antgligen dö pnånstans på vägen.

Där sätter jag ribban, inte högt men någonting att slå!

Fullhet: 20% rävdjur

Nästa helg är det valborg så då kanske vi kan snakca tävling, ska supa fredag till måndag ute nånstans i helvetet. v frå se..

[#29]  Skrivet: 2006-04-22 03:22:23 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 12166 Från: westeroze
Gör intelligenstest/onykterhetsstest: http://www.oldknutters.se/Hur_smart.htm

För att vara med nån slags objektiv tävling, DU MÅSTE GÖRA DITT BÄSTA!, jag fick 3 av 11-

[#30]  Skrivet: 2006-04-22 09:11:44 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 154869 Från: payehoq
Är visserligen inte vidare full för tillfället vilket vad jag förstår är fusk men klarade 10 av 11. Änkan fuckade jag upp på. Tror inte att jag hade missat så många fler på fyllan, förutom när man är så packad att man klickar i fel svar på ren bristande precision.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att leken "under hökens vingar kom" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Hummer Bugg
[#31]  Skrivet: 2006-04-22 13:24:14 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 11674 Från: westeroze
Jag skulle då inte få så djävla dåligt om ja vart nykter, men mest var det att ja missbedömde klurighetsgraden och bara svarade utan att tänka efter på nån av frågorna Ey, eh, ey, ey, you likey?

När man såg hur djävla dåligt man fick samt svaren så var det rätt roligt att posta länken som nått slags test, men ingen lyckas nog få under 3 rätt =P

P.s. Jag är inte efterbliven, brukar ha högt över medel på riktiga IQ-test och var ett poäng ifrån 1.7 på högskoleprovet. Det enda poänget gjorde att jag istället fick 1.1. D.s.

[#32]  Skrivet: 2006-04-22 13:52:16 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 267501 Från: payehoq
Några av dom har jag sett innan, får jag erkänna. Moses med arken, t ex. Men eftersom man fattade rätt snart att det är en fälla på varenda en så är det bara att lista ut vad den är och sedan undvika.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att minusgrader bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
rävdjuret
[#33]  Skrivet: 2006-04-22 15:52:40 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 9860 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
tack hummer bugg, för att du nämnde valborg denna härliga högtid då man glider runt hela dagen (och grillar med mera) för att sedan sluta med trerätters och efterföljande fest. grillade faktiskt redan i onsdags och idag kom värmen. det ser ut som en bra vecka vi har framför oss. utgång bokad på tisdag, fredag och (givetvis) söndag. sen är inte onsdagen omöjlig.

nej, nu skall jag titta på festmetodens film (som jag beställde 2 ex av men aldrig har sett). är verkligen inte någon alkolist, men studenter ligger ju i riskzonen och får se hur länge levern klarar sig.

rävdjuret
[#34]  Skrivet: 2006-04-26 02:40:16 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 563 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
haha, jag var ute och festade med ett svärd! hur ofta gör man det?
[självcensur]

och nu sitter jag och äkar mars/twix

Jason
[#35]  Skrivet: 2006-05-03 10:49:49 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 135500 Från: ett annat håll
Denna tråd är bland de bästa någonsin... ska bidraga snart känner jag.

Rävdjuret med övriga, keep up the good work.

Märker att jag kör de grim stajl nuförtiden. Har svårt att hitta på något roligt att skriva och plockar då in första bästa googlebild istället.

[#36]  Skrivet: 2006-05-03 14:03:33 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 45576 Från: Lunnagår
rävdjuret sket ur sig:
[självcensur]

HAHA jag sparade bilden innan du tog bort den!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
rävdjuret
[#37]  Skrivet: 2006-05-03 22:17:06 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 8874 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
Skurt sket ur sig:
rävdjuret sket ur sig:
[självcensur]

nej, misär!! nu kan du utpressa mig på stora summor i all framtid, vilket inte är bra.

anledningen till att jag hade ett svärd (ett riktikt svärd i slida) och en karolinhatt var att jag blivit vald till en förtroendepost och hade invigningsrit med tillhörande utgång (fick också bland annat en stor tavla som jag dock inte hade med mig ut). vid 1 lämnade vi utestället fulla som rävar, träffade på några som bastade hemma hos en av oss. de andra gick och lade sig men jag tyckte att det var en strålande idé att basta på fyllan. detta satte mig helt ur spel då jag på hemvägen stannade på statoil och nyduschad (läs blöt), stupfull och med ett svärd i sidan köpte 3 mars och 3 snickers. de var andra kunder i butiken och de måste trott att jag var helt dum i huvudet, vilket jag är..

fick idag reda på att jag (som gammal bararbetare) i söndags/valborg hade gått in i baren och hjälpt dem byta fat för att sedan stå där och arbeta. har inget minne av detta eller hur mycket jag sålde innan jag beslöt att festen var roligare på andra sidan baren..

alkolås på min kropp kanske är en idé.

Samael
[#38]  Skrivet: 2006-05-03 22:29:29 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 19552 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Seriöst rävdjuret, du måste skriva ner fler såna här berättelser. Vi kanske rentav ska starta en rolig fylletråd? Tror jag kan bidra med ett och annat, inte i samma höga kvalité dock, men däremot har jag iallafall en som även den involverar ett svärd.

Då menar jag en tråd som är fylld med korkade och konstiga saker man gjort på fyllan, inte en "..och sen på morgonen spydde jag ännu mer"-grej, då dom oftast bara är tragiska.

Hume
[#39]  Skrivet: 2006-05-04 21:21:07 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 4802
rävdjuret sket ur sig:
[självcensur]

rävdjuret sket ur sig:
anledningen till att jag hade ett svärd (ett riktikt svärd i slida) och en karolinhatt var att jag blivit vald till en förtroendepost och hade invigningsrit med tillhörande utgång

Skurt
[#40]  Skrivet: 2006-05-05 00:54:07 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 42200 Från: Lunnagår
rävdjuret sket ur sig:
Skurt sket ur sig:
rävdjuret sket ur sig:
[självcensur]

nej, misär!! nu kan du utpressa mig på stora summor i all framtid, vilket inte är bra.

anledningen till att jag hade ett svärd (ett riktikt svärd i slida) och en karolinhatt var att jag blivit vald till en förtroendepost och hade invigningsrit med tillhörande utgång (fick också bland annat en stor tavla som jag dock inte hade med mig ut). vid 1 lämnade vi utestället fulla som rävar, träffade på några som bastade hemma hos en av oss. de andra gick och lade sig men jag tyckte att det var en strålande idé att basta på fyllan. detta satte mig helt ur spel då jag på hemvägen stannade på statoil och nyduschad (läs blöt), stupfull och med ett svärd i sidan köpte 3 mars och 3 snickers. de var andra kunder i butiken och de måste trott att jag var helt dum i huvudet, vilket jag är..

fick idag reda på att jag (som gammal bararbetare) i söndags/valborg hade gått in i baren och hjälpt dem byta fat för att sedan stå där och arbeta. har inget minne av detta eller hur mycket jag sålde innan jag beslöt att festen var roligare på andra sidan baren..

HAHAHHA bor du i Skåne? Jag vill fan träffa dig på något uteställe.. Min nya festidol ju!

TacomaTrailer
[#41]  Skrivet: 2006-05-06 20:45:04 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 20019 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
C'mon party people, throw your hands in the air.....C'mon party people, wave 'em like you don't care.........

Fan, Bloodhound gang är underskattade musikaliskt. Ska till gnällbälltet på en andra stint och missar därmed F1 i morgon.....Kommer sakna er också i typ en vecka, sen ska det fan postas ytmnds......vi ses bröder....klockan är nio och är redan stupfull......Lift your head up high and blow your brains out!!!!!!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

Jason
[#42]  Skrivet: 2006-05-06 21:29:41 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 2935 Från: ett annat håll
Det viskas i väster och öster, hör du det inte Kamrat?
Det är borgarnas skrämda röster, hör du dem inte Kamrat?
De ser med skräck hur den växer var dag,
de utsugnas organiserade här.
De rustar sitt välde med ordning och lag,
som riktas mot dig, Proletär!

[Refrain]
Arbetarbröder vi måste skapa ett kommunistiskt parti!
En kampstat med ledning som inte förråder,
med hängivna klasskämpar i!
Vår samlade vilja, vår medvetna förtrupp som leder till
seger vår väldiga kamp.

Vår stolthet, vår ryggrad, vårt hjärta, vår hjärna,
är arbetarklassens eget parti! [x2]

[Vers]
Så tveka ej längre, kom med oss i kampen mot
utsugarväldet Kamrat.
Tillsammans vi smider vårt verktyg och vapen,
vi skapar partiet Kamrat!
Segervisst väljer vi klasskampens väg,
som nödvändigheten oss lär.
Och rustar oss för vår historiska uppgift:
Revolution, Proletär!

[Refrain]
Arbetarbröder vi måste skapa ett kommunistiskt parti!
En kampstat med ledning som inte förråder,
med hängivna klasskämpar i!
Vår samlade vilja, vår medvetna förtrupp som leder till
seger vår väldiga kamp.

Vår stolthet, vår ryggrad, vårt hjärta, vår hjärna,
är arbetarklassens eget parti! [x2]

Knutna nävarär fan ett underskattat partband kan meddelas, tillsammans med kjell höglund jonny cash och annat pack. Fy fan vad vi ska se Elita ikväll på statt sådan är underhållningen när man bor i en bondestat.

Typisk kristinerhmans bo ikvöäll?

eller såhär?

Jag i mitten bakom späcket.

[#43]  Skrivet: 2006-05-07 02:31:40 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 8284 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Påstående:
Typisk kristinerhmans bo ikvöäll?

Fan är du också gnällbältling???? Hade hoppats bli den första att fyllleposta i denna tråd ikväll, och det sabbade du som den gnällbältlning du är!!!! Hitler dances the night away

Kvällens stora behållning blev i alla fall vetenskapen att hostande av förfesten är helt värdelöst eftersom musiken som du spelar alltidt kommer stånka och munspruta musiken de spelar på klubben du kommer att besöka. Har man lirat Vaudeville Villian så går det liksom inte att hitta något i hips don´t lie. Inget ont om shakiras höfter och deras sanningshalt men det är som att jämföra jackobs creek med rosemount estate. Visst, du kan köpa båda för ungefär samma pris men det är en djävla skillnad.

Varför blir aldrig mina fylletirader lika bra som rävis.......Kanske är han helt enkelt fullare än oss alla, men skam den som ger upp. Skrumplevern avgör den som vinner......vänta bara!!!!!!

rävdjuret
[#44]  Skrivet: 2006-05-07 11:28:19 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 1380 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
tt, kan ju bara hälsa att det är tanken som räknas oavsett hur bra det är.

har inga speciella anekdoter från igår utan vill bara hylla den sköna sommarvärme som ligger över lund just nu. det var stor fest i ett grönområde och det var fanimig festivalstämning; glada människor, musik, volleyboll och en kall öl i handen. har nog lirat volleyboll utomhus i minst 3 timmar de senaste 4 dagarna, och denna dagen skall inte bli annorlunda.

nu har jag ätit upp min frukost och skall ner på stan och fika. så jag önskar er alla varma vårdagar framöver.

Skurt
[#45]  Skrivet: 2006-05-15 02:05:18 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 43325 Från: Lunnagår
rävdjuret sket ur sig:
Skurt sket ur sig:
rävdjuret sket ur sig:
[självcensur]

Skippar nog det där med utpressning; Favorit i repris: Evil laughter of doom
http://img56.imageshack.us/img56/570/bild0875ow4wq.jpg

rävdjuret
[#46]  Skrivet: 2006-07-31 01:37:02 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 11708 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
kom precis på att skorpor och creme bonjour är en delikat tillställlnming. speciellt om den avnjuts med en flarra vin och några avsnitt av valfri serie. i detta fall battlestar galactica som en polare fått mig att följa =/
kan säga att det tog inte amånga glas innan vinet gick till sjkallen, för jag har målat min nya l'ägenhet typ hela dagen (förrutom när jag var i eslöv och kollade på en utförsäljning av ett konursat it-företag).

fan vilken inavel det måste finnas i eslöv, det var många byxor åvanför naveln där.

hittade dock inget kul att köpa förrutom et helt vanligt datorchassi till min filserver. för den ligger i dags läget bara på en kartongbit. moderkorteet helt öppet och hårddiskarna på varandra och powerswitchen är två sladdar som man sätter ihop. typ som att tjyvstarta en bil. nåväl navel näver never imöra sjkall jag måla lite till, nu i grå kulör. jag skulle aldrig vilja bo i eslöv. kan man koppla två trådlösa datorer till samma trådlösa router eller har den bara en radiomottagare? oj, några deciliter vin kvar och ett nytt avsnitt bsg. åter till serien.

ps. är kompis med en skruvad islänning. är nog ingen ide att jag beskriver honom för det skulle ta för lång tid och inte gå fram. hursomhelst så skulle han, typ 23 år gammal, köpa en sådan där inflato suit som de gör reklam för på tv. och det är helt norlmalt betenede för honom att gå till br och fråga kassörskan var inflato suitsen finns. tyvärr hade de inga sådana inne eller så vågade hon helt enkelt inte sälja barnleksaker till en person i 20åren. så är det någon som sitter på en inflato suit så får ni gärna dela med er av era upplevelser s¨å man får ett hum om hur grym, grIm., den är.

Lee
[#47]  Skrivet: 2006-08-02 04:57:14 Citera
Svettfläck
Regdatum: 25 jun 2005 Inlägg: 1178 Från: Finland
rävdjuret sket ur sig:
två trådlösa datorer

Huh?

AnaMatronic
[#48]  Skrivet: 2006-08-02 07:51:30 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 7200 Från: :nårF
rävdjuret sket ur sig:

fan vilken inavel det måste finnas i eslöv, det var många byxor åvanför naveln där.

I drink to that!

rävdjuret sket ur sig:

kan man koppla två trådlösa datorer till samma trådlösa router eller har den bara en radiomottagare? oj, några deciliter vin kvar och ett nytt avsnitt bsg. åter till serien.

Oftast inga problem. Vissa nätverkskort kan ha problem att ansluta till vissa routrar. Men på min egen budgetrouter (Level1, 499 på Kjell & Co) har jag lyckats ansluta 5 datorer trådlöst med hyfsad hastighet på nätet.

rävdjuret
[#49]  Skrivet: 2006-08-02 10:42:18 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 15776 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
gött att höra. har en bärbar och sen vill jag kunna köra den tredje (stationära) datorn trådlöst för att slippa dra kabel. och jag vill vara säker på att både den stationära och den bärbara kan köra trådlöst samtidigt innan jag köper på mig kort och ny router. tack för hjälpen

nej, nu skall jag betala min csnräkninghurra

AnaMatronic
[#50]  Skrivet: 2006-08-02 10:50:58 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 1500 Från: :nårF
rävdjuret sket ur sig:
gött att höra. har en bärbar och sen vill jag kunna köra den tredje (stationära) datorn trådlöst för att slippa dra kabel. och jag vill vara säker på att både den stationära och den bärbara kan köra trådlöst samtidigt innan jag köper på mig kort och ny router. tack för hjälpen

nej, nu skall jag betala min csnräkninghurra

Jag talar inte av egen erfarenhet men jag vet att många har haft problem att ansluta många till D-link-routrarna (bara så att du vet).

Jag vet att detta inte har med Mjukost att göra men jag var bara tvungen att leka Sverre olofsson en liten stund.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  hahah mongo i en burk med fléiskäse [tråden för fylleinlägg]

Sida 2 av 3
Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet