|
|
Författare |
Meddelande |
Hur upplever du hastigheten efter flytten?
Snabbare |
|
|
|
[ 4 | 21% ] |
Söligare |
|
|
|
[ 2 | 10% ] |
Same shit, different name |
|
|
|
[ 13 | 68% ] |
Totalt antal röster : 19 |
|
haddock |
[#1] Skrivet: 2006-02-23 19:14:37 |
|
|
HIV
Regdatum: 16 feb 1991
Från: Lilltomta
|
Hur upplever ni hastigheten på Boyahed.com och forumet efter webbhotellsflytten? |
_________________ I bury me in your back yard. |
|
Till toppen på sidan |
|
TacomaTrailer |
[#2] Skrivet: 2006-02-23 19:39:26 |
|
|
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004
Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
|
Inget Paj-alternativ? Björnbär är på modet vet du.... |
|
Till toppen på sidan |
|
Samael |
[#3] Skrivet: 2006-02-23 19:58:30 |
|
|
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005
Från: alla människors kollektiva tänkande.
|
Lite segare emellanåt, men inget som stör direkt. |
|
|
Till toppen på sidan |
|
rävdjuret |
[#4] Skrivet: 2006-02-24 15:02:16 |
|
|
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004
Från: haha, nu har jag en avatar. sug
|
tyckte att det har gått riktigt snabbt idag så glad i hågen kryssade jag i "snabbare" och tryckte på knappen. men då går det helt plötsligt väldigt långsamt och jag får ett desperat behov av att ändra min röst. förstår lönlösheten med detta och kreverar samtidigt som jag åter går till ett fosterstadie, goddamnit. efter det skriker jag helt omotiverat på att ett datorspel inte laddar tillräckligt snabbt, och detta på tyska. när spielet tillslut har laddat klart har de som redan är inne utfört uppdraget och nästa map börjar laddas. och så fortsätter det i samma tidsrymd som det tar för en genomsnittlig kärring att handla i en mataffär. |

|
|
Till toppen på sidan |
|
Skurt |
[#5] Skrivet: 2006-02-24 15:13:02 |
|
|
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003
Från: Lunnagår
|
Nu går det fan riktigt bra, förutom att jag inte kunde komma in på sidan igår  |
_________________ det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på |
|
Till toppen på sidan |
|
haddock |
[#6] Skrivet: 2006-02-24 21:24:34 |
|
|
HIV
|
Om det helt plötsligt inte fungerar kanske det kan vara gamla DNS-cacheproblem. Det löser sig med tiden, men fortsätt gärna rapportera om det uppstår skumma problem närmsta veckan. |
|
Till toppen på sidan |
|
Samael |
[#7] Skrivet: 2006-02-24 21:33:52 |
|
|
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005
Från: alla människors kollektiva tänkande.
|
"The H is O!"-texten kommer upp ibland, är det medans det fixas eller problemet du just nämnde? |
|
|
Till toppen på sidan |
|
haddock |
[#8] Skrivet: 2006-02-25 17:53:32 |
|
|
HIV
|
Samael sket ur sig: "The H is O!"-texten kommer upp ibland, är det medans det fixas eller problemet du just nämnde?
Det är med största sannolikhet på grund av det jag skrev... Försvinner väl med tiden, inte så mycket man kan göra, tyvärr. |
|
Till toppen på sidan |
|
TacomaTrailer |
[#9] Skrivet: 2006-02-26 01:07:54 |
|
|
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004
Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
|
För de som upplever ovanstående problem har jag märkt att H is O skylten oftast går att passera genom att direkt gå till ett inlägg t.e.x genom ett "tråd-har-besvarats-mail". |
|
Till toppen på sidan |
|
|