Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Nytt utseende på forumet

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2006-03-08 18:20:21 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 20371 Från: Lilltomta
Ja ni ser väl själva.

Kommer att succesivt fixa de problem och fuckups som jag redan vet om eller hittar själv.

Den som orkar kan rapportera buggar och avföring till mig i denna tråd. Eller andra tips.

[#2]  Skrivet: 2006-03-08 18:40:19 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 28158 Från: payehoq
Ajjt! Testar på om det funkar att skriva inlägg utan problem. Och utfallet...

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att standardmjölk bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Nenne
[#3]  Skrivet: 2006-03-08 18:41:58 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 maj 2005 Inlägg: 1331
Okej, magkänslan säger att jag föredrog det gamla forumet, men man vänjer sig väl.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
johabbed
[#4]  Skrivet: 2006-03-08 18:42:49 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 50058 Från: payehoq
... det funkar!

Me likes det nya utseendet förresten. Vid första anblicken (på provstadiet, då jag haft lyckan att ha access to top secret documents) sticker det lite i ögonen, men efter några sekunder känns det betydligt mycket fräschare än det gråa. Fresh! Nice! Fedt!

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att leken "under hökens vingar kom" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Samael
[#5]  Skrivet: 2006-03-08 18:57:43 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 50538 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Måste säga att jag gillar det jag med. Enda negativa jag kan komma på på direkten är när man kollar in här på jobbet. Den gamla grå sidan kunde se ut som om jag surfade viktig info om det senaste autoCAD-programmet eller något, här är det helt galet uppenbart att jag fulsurfar.

Men det är väl bara att träna upp alt+tab-rörelsen lite mer.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Hummer Bugg
[#6]  Skrivet: 2006-03-08 19:46:06 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 82950 Från: westeroze
Det som var bättre med gamla är att den var bredare med större text i tider då allt är så smått och "estetiskt".

[#7]  Skrivet: 2006-03-08 19:53:08 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 15763 Från: Katrineholm, bitch
Breda rader är svårlästa. Det här är bättre- det kunde nästan varit ännu smalare, men jag klagar inte alls.

Fast grönt?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#8]  Skrivet: 2006-03-08 20:08:49 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 43888 Från: Lunnagår
Gee wizz!! jag gillar också det större formatet på texten, och det gråa, dvs det gamla formatet.. Den ljusa mintgröna färgen är inte min favorit direkt, blev ganska bländad när jag såg den. haha. nä fan vad jag är konservativ då. Det ska nog gå att vänja sig. ganska snyggt för sidan som helhet då alla delar (boyahed-brnl-forumet) är i olika färgscheman.

Men jag anser generellt att forum med större format på texten är bättre än dem med små.

Senast ändrad av Skurt den 2006-03-08 20:14:07, ändrad totalt 1 gång

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Teaflax
[#9]  Skrivet: 2006-03-08 20:10:50 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 9714 Från: Katrineholm, bitch
En sak till: ikoner som asteriskarna, saxar, pratbubblor och sånt måste antialiasas mot grönt innan de kan användas. Den vita fraskanten ser för djävlig ut.

Historiken är f.ö. fortfarande grau.

TacomaTrailer
[#10]  Skrivet: 2006-03-08 20:41:29 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 28165 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Bra jobbat kapten, grönt är nice! Det är dock(design chock) som teaflax nämnde en fördel om ni tar hand om "gif-gloriorna".

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

haddock
[#11]  Skrivet: 2006-03-08 21:28:29 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 82432 Från: Lilltomta
Yes, alla bilder och ikoner är direkt från NoseBleeds originalutförande. Ska fixa till dem, men kände att det är bättre att köra upp skiten och fixa efteråt än att hela tiden skjuta upp lanseringsdatumet. Blir mer incentive att fixa det nu.

Historiken skall även den fixas.

Lite större text i inläggen säger ni, kan nog hålla med om det. Kollar på det.

[#12]  Skrivet: 2006-03-08 22:01:47 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 6517 Från: Katrineholm, bitch
Större text? Jag röstar NICHT!

Kel Varnsen
[#13]  Skrivet: 2006-03-08 23:00:54 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 31 okt 2004 Inlägg: 504 Från: Vandelay Industries
Är alltid trevligt med förändring och jag håller med om att det är lättare att läsa när hela fönstret inte täcks. Förhoppningsvis slipper man något av det värsta som finns när man sitter och läser nån tråd eller så på internet, nämligen att man måste scrolla horisontellt för att se hela inlägg. RAGE!

Såg en liten bugg dock, "Ämnen" "Svar" "Författare" "Visningar" och "Senaste inlägg" över respektive kolumner i listan över trådar har blivit lite förskjutna.

Märkte en annan grej nu när jag skriver det här, klickar man på en smiley så läggs den automatiskt in längst ner i ens inlägg, oberoende av var markören står..

[#14]  Skrivet: 2006-03-09 01:15:25 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 155390 Från: Lilltomta
Kel Varnsen sket ur sig:
Såg en liten bugg dock, "Ämnen" "Svar" "Författare" "Visningar" och "Senaste inlägg" över respektive kolumner i listan över trådar har blivit lite förskjutna.

Fixat nu, uppenbarade sig endast i Firefox på min burk, trots korrekt html (eller mja, nånstans måste det ju ha varit fel, men wutevah).

Kel Varnsen sket ur sig:
Märkte en annan grej nu när jag skriver det här, klickar man på en smiley så läggs den automatiskt in längst ner i ens inlägg, oberoende av var markören står..

Även där är det Firefox som är "boven", eller iaf där problemet uppenbarar sig. Ledsen om det inte fungerar längre, för jag orkar inte fixa det. Det är en massa Javascriptskod som sköter det där och ändrar jag något där så slutar säkert något annat fungera... Kör ctrl+x, ctrl+v Dance, fish, Dance!

[#15]  Skrivet: 2006-03-09 08:47:32 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 2284 Från: någonstans där jag var.
Håller nog Teaflax, större är inte något att föredra! Även om jag är helt nyvaken nu och ganska förvirrad så måste jag fråga, vad är nytt förutom färgen?

AnaMatronic
[#16]  Skrivet: 2006-03-09 10:58:41 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 300 Från: :nårF
Texten känns bra nu. Lagom stor och lätt att läsa.

Är det bara jag som tycker att sidan har gått lite långsammare de senaste två dagarna?

Kanna
[#17]  Skrivet: 2006-03-09 12:06:48 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 744 Från: C4, Skåne
Tycker det ser bra ut även om det just känns som att det är väldigt grönt, men man vänjer väl sig. Vad gäller storlek på text och liknande så är det helt OK. Size doesn't matter, its how you use it.

TacomaTrailer
[#18]  Skrivet: 2006-03-09 13:50:17 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 4349 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag insåg just att alla default-titlar har nollställts, alltså nedknarkade stalkers mfl är nu svettdrypare, svettiga fetton och/eller svettdrypande fetton. Edit: Eller så har jag bara noll koll på vilken titel man skall ha, Dance, fish, Dance!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Syltnacke
[#19]  Skrivet: 2006-03-09 21:25:23 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 1020 Från: Toppen på sidan
Visst, det ser bra ut, men jag kan fortfarande se den här:

Hasselhoff cries while raping Germany

Skurt
[#20]  Skrivet: 2006-03-09 23:05:23 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 1688 Från: Lunnagår
jag tycker det är asschysst nu när jag vant mig vid det nya snittet och den värsta formchocken har lagt sig.
Felicidades par un forúm muy curiosidad.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Hummer Bugg
[#21]  Skrivet: 2006-03-10 09:45:13 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 42028 Från: westeroze
Tycker allt att sjäva brödtexten kan vara lite större, typ en, två punkter.
Missade t.ex. att pricka en den sista siffran i en tråd (för att komma till sista sidan).
Kan vara dålig koordination öga-hand, eller någon lindrig hjärnskada, men iaf, lite större text.

[#22]  Skrivet: 2006-03-10 11:06:51 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 441
På listan med nya foruminlägg finns det en bugg (tror jag). När jag håller inne CTRL och klickar på en länk så öppnas länken i en ny tab men den laddas också i ursprungsfönstret. Använder firefox Dude, I need help!

erzon
[#23]  Skrivet: 2006-03-10 15:53:47 Citera
Svettfläck
Regdatum: 11 sep 2005 Inlägg: 2520 Från: THE INTERNET!!!1
Hume sket ur sig:
På listan med nya foruminlägg finns det en bugg (tror jag). När jag håller inne CTRL och klickar på en länk så öppnas länken i en ny tab men den laddas också i ursprungsfönstret. Använder firefox Dude, I need help!

Japp, detta kan jag konfirmera, händer samma sak för mig. Jag kör också Firefox.

haddock
[#24]  Skrivet: 2006-03-10 16:14:11 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 35057 Från: Lilltomta
erzon sket ur sig:
Hume sket ur sig:

Japp, detta kan jag konfirmera, händer samma sak för mig. Jag kör också Firefox.

Beror på onclick-funktionen som ligger på hela fältet (som blir vitt när man rör musen över). Kan ni inte bara högerklicka, som alla IE-användare istället? Muhahaha. Blir samma med Shift-klick i avant browser för den delen, vet inte nån väg runt det. Högerklicka, darlings.

[#25]  Skrivet: 2006-03-10 21:45:51 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 4263 Från: Lilltomta
Hummer Bugg sket ur sig:
Tycker allt att sjäva brödtexten kan vara lite större, typ en, två punkter.
Missade t.ex. att pricka en den sista siffran i en tråd (för att komma till sista sidan).
Kan vara dålig koordination öga-hand, eller någon lindrig hjärnskada, men iaf, lite större text.

Jo, sidnumrena är lite otydliga, små och dålig placerade. Skall räta till det så att det blir överskådligare.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Nytt utseende på forumet

Sida 1 av 2
Gå till sida 1, 2  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet