Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Nytt utseende på forumet

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
gurrap
[#26]  Skrivet: 2006-03-13 00:01:09 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 15 feb 2005 Inlägg: 1404 Från: Skogen
haddock sket ur sig:
erzon sket ur sig:
Hume sket ur sig:
På listan med nya foruminlägg finns det en bugg (tror jag). När jag håller inne CTRL och klickar på en länk så öppnas länken i en ny tab men den laddas också i ursprungsfönstret. Använder firefox :help:

Japp, detta kan jag konfirmera, händer samma sak för mig. Jag kör också Firefox.

Beror på onclick-funktionen som ligger på hela fältet (som blir vitt när man rör musen över). Kan ni inte bara högerklicka, som alla IE-användare istället? Muhahaha. Blir samma med Shift-klick i avant browser för den delen, vet inte nån väg runt det. Högerklicka, darlings.

Eller så stänger du av onClick-funktionen och låter bara texten vara länk istället? Jag tror de flesta här kan peka på den istället för att fumla i det vita fältet. Jag gillar också smalt format och den lite mindre texten, färgen däremot. Jaja.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email MSN Messenger ICQ-nummer
TacomaTrailer
[#27]  Skrivet: 2006-03-15 15:09:21 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 6420 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
WTF har hänt med bild-hosting rutan? Den fattas mig! Hasselhoff cries while raping Germany

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Samael
[#28]  Skrivet: 2006-03-15 15:29:43 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 10604 Från: alla människors kollektiva tänkande.
TacomaTrailer sket ur sig:
WTF har hänt med bild-hosting rutan? Den fattas mig! Hasselhoff cries while raping Germany

Inte mig. Jag tyckte den verkade sega ner sidan en aning. Men en simpel direktlänk till imageshack kanske kan vara idé?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
haddock
[#29]  Skrivet: 2006-03-15 15:49:23 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 90960 Från: Lilltomta
Lade upp länkar till två uppladdningstjänster. Vad föredrar massan - länkar eller direktuppladdningsforumlär som tidigare?

Vad gäller onclick-funktionen som fuckar upp shift/ctrlklick för ny tab/fönster i olika browsers så ska jag ta bort det så småningom, bara att det är så djävla många sidor att gå igenom för att få bort det.

[#30]  Skrivet: 2006-03-15 15:52:13 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 40596 Från: alla människors kollektiva tänkande.
haddock sket ur sig:
Lade upp länkar till två uppladdningstjänster. Vad föredrar massan - länkar eller direktuppladdningsforumlär som tidigare?

Länkar, helt klart. Ibland är imageshack segt, och då blir det segt även här. Att du dessutom har slängt in en annan hosting-sida gör det ännu bättre. Dessutom krävs det ju iallafall lite arbete för att faktiskt få in bilden i inlägget, så jättemycket enklare blir det ju inte.

TacomaTrailer
[#31]  Skrivet: 2006-03-15 16:34:36 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 21005 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Direktuppladdning für ins hölle!!!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

rävdjuret
[#32]  Skrivet: 2006-03-15 17:32:17 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 10846 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
i w00t u down, tt. länkar ftw

TacomaTrailer
[#33]  Skrivet: 2006-03-15 17:41:52 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 29408 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Förstår inte hur ni tänker, den enda skillnaden är ju att man får klicka en extra gång när man kör länkar? (Klick++ istället för Klick = Dåligt) Att rutan tar lite extra tid att ladda är väl en struntsak eftersom man ändå kan börja skriva inlägget innan man laddar upp bilden?

Samael
[#34]  Skrivet: 2006-03-16 00:12:22 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 9113 Från: alla människors kollektiva tänkande.
TacomaTrailer sket ur sig:
Förstår inte hur ni tänker, den enda skillnaden är ju att man får klicka en extra gång när man kör länkar? (Klick++ istället för Klick = Dåligt) Att rutan tar lite extra tid att ladda är väl en struntsak eftersom man ändå kan börja skriva inlägget innan man laddar upp bilden?

Grejen är den att medans den däringa grunkan laddar så kan jag visserligen skriva, men det syns bara som det där blinkande strecket som fastnat här och där. Svårt att beskriva, men det är iallafall anledningen till att jag föredrar länkar istället. Och som sagt, då finns det plats för fler såna sajter, imageshack kan både sluta funka, och dessutom accepterar dom inte alla sorts bilder (t ex porr, som ju är ofta förekommande här).

gurrap
[#35]  Skrivet: 2006-03-17 12:43:32 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 15 feb 2005 Inlägg: 840 Från: Skogen
Behöver ni hosta porr eller bilder på bilar så finns ju negerboll.coms imagehost. Dessutom står det ju negerboll i bildadressen då, är det inte festligt?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email MSN Messenger ICQ-nummer
Skurt
[#36]  Skrivet: 2006-03-17 14:18:51 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 15674 Från: Lunnagår
gurrap sket ur sig:
Behöver ni hosta porr eller bilder på bilar så finns ju negerboll.coms imagehost. Dessutom står det ju negerboll i bildadressen då, är det inte festligt?

Vissa verkar ha någon slags ohälsosam obsession ang ordet negerboll.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
rävdjuret
[#37]  Skrivet: 2006-03-17 16:56:21 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 12677 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
samt att det här nere i skåne säger bulle till sånt som skall heta boll. typ negerbulle.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Nytt utseende på forumet

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet