Internationell Svettproducent Regdatum: 11 okt 2004Inlägg: 15532Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Är det bara jag som tror att Petra Nordlund har en osund förhållning till en viss scen i fäbojäntan?
_________________ This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------
Internationell Svettproducent Regdatum: 11 okt 2004Inlägg: 14792Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Det fascinerande är ju att riktig morgon tv har sjukt mycket högre skrattfrekvens än SVTs parodiprogram.
_________________ This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
Förtidslegionär Regdatum: 22 aug 2003Inlägg: 105070Från: westeroze
Alejandro Fuentes Bergström är tillbaka i en kampanj för att få unga att ta hand om sin privatekonomi. Än finns viss hjärnaktivitet hos reklammakarna, men å andra sidan är de inte de som kommit på Alejandro, bara snott idéen.
Gärningsman Regdatum: 30 mar 2004Inlägg: 122811Från: Katrineholm, bitch
Hummer Bugg sket ur sig:
Alejandro Fuentes Bergström är tillbaka i en kampanj för att få unga att ta hand om sin privatekonomi. Än finns viss hjärnaktivitet hos reklammakarna, men å andra sidan är de inte de som kommit på Alejandro, bara snott idéen.
"Snott idén" tycker jag är hårt. De har gillat idén och anlitat den/de som skapade den. Det tycker jag är fullt legitimt och i det här fallet underbart. Det behövs mer Alejandro Fuentes Bergstron.
Internationell Svettproducent Regdatum: 11 okt 2004Inlägg: 5522Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Hummer Bugg sket ur sig:
Någon har haft den goda smaken att masha up min kareoke-favorit "Cooking by the book" med hippetihoppern Lil Jon.
Strykjärnsjournalist Regdatum: 20 nov 2002Inlägg: 21118Från: payehoq
Allt som är ett alldeles för utdraget vidrigt djävla licenspengaslukande svart hål av usel musik och onanimaterial för Christer Björkman, det för också något gott med sig. Som man brukar säga.
Med andra ord: Det har kommit något positivt ur Melodifestivalen. Jag tänker specifikt på Grotescos små musikfilmer.
Pihlman - "Fläskkarré med plommon":
(som förstås klipptes ner så att det mesta roliga försvann när det sändes i Melodifestivalen)
Auditions i Skellefteå [och akustiskt vesion av "Tingeling"]:
Polio, Krumbuktu & Smogge - "Blingaling"
_________________ Johabbed bin Laugsson strykjärnsjournalist
---
"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman
Svettfabriksägare Regdatum: 04 dec 2003Inlägg: 11647Från: Lunnagår
HAHAH @ Kapten Krok, Polio och Krombukto!
Dom är fan bäst..
_________________ det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
_________________ det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Svettfabriksägare Regdatum: 04 dec 2003Inlägg: 3038Från: Lunnagår
Dylan moran dissar Australien.
Dylan Moran dissar USA.
KUNGigt
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet