Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Scientolog-Isaac slutar på South Park

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Boyahed.com
[#1]  Skrivet: 2006-03-14 00:09:17 Citera
Robot
Regdatum: 11 nov 2002 Inlägg: 100
News.boyahed.com sket ur sig:
Isaac Hayes, som gjort rösten till Chef i South Park, säger nu att han inte vill ha något att göra med serien. Han menar att man gått över gränsen från satir till fördomsfullhet och intolerans mot religioner. Att den forne soulsångaren är scientolog och South...

Läs mer på http://news.boyahed.com/?271

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#2]  Skrivet: 2006-03-14 01:01:10 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 10761 Från: Lunnagår
Tråkigt... gillade ju Chef som fan! djävla scientologer.

Enligt en intervju med Matt Stone i höstas sa han att de hade snackat med Isaac Hayes när de skulle göra Scientolog-avsnittet och att de då sagt att de inte hade något emot honom personligen, och Hayes tydligen hade varit cool med det. Så det var lite överaskande!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#3]  Skrivet: 2006-03-18 16:29:52 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 8542 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Matt & Trey talar ut hos letterman:

http://www.dailysixer.com/matttreyletterman.shtml

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

johabbed
[#4]  Skrivet: 2006-03-20 18:31:41 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 153304 Från: payehoq
Angående att en repris av avsnittet "Trapped in the Closet" stoppades, enligt uppgift av Tom Cruise...

Parker och Stone, via ett uttalande i Variety sket ur sig:
So, Scientology, you may have won THIS battle, but the million-year war for earth has just begun! Temporarily anozinizing our episode will NOT stop us from keeping Thetans forever trapped in your pitiful man-bodies. Curses and drat! You have obstructed us for now, but your feeble bit do save humanity will fail! Hail Xenu!!!

[Signed,] Trey Parker and Matt Stone, servants of the dark lord Xenu.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Ankeborg bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
silmarillion
[#5]  Skrivet: 2006-03-20 20:18:08 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 15627 Från: Skåne
johabbed sket ur sig:
Angående att en repris av avsnittet "Trapped in the Closet" stoppades, enligt uppgift av Tom Cruise...

Parker och Stone, via ett uttalande i Variety sket ur sig:
So, Scientology, you may have won THIS battle, but the million-year war for earth has just begun! Temporarily anozinizing our episode will NOT stop us from keeping Thetans forever trapped in your pitiful man-bodies. Curses and drat! You have obstructed us for now, but your feeble bit do save humanity will fail! Hail Xenu!!!

[Signed,] Trey Parker and Matt Stone, servants of the dark lord Xenu.

Asgarv! Parker och Stone är underbara.

johabbed sket ur sig:
För övrigt anser jag att alla produktioner med Fredrik Dolk bör förgöras.

Ja, vad kan man säga. Inte bara hans något tveksamma medverkande i netonnet-reklamen men även hans totalta malplacering i de TV-sända teateruppsättningarna från Fredriksdals friluftsteater gör att jag bara måste hålla med.

[#6]  Skrivet: 2006-03-23 23:24:37 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 1579 Från: Skåne
OBS! Länk kan innehålla möjlig spoiler---lite beroende på hur mycket ni bryr er om eller skiter i seriens handling. OBS!

Kollade man på klippet från Letterman så verkade de inte så sura men om man läser Aftonblaskan så har de ruvat på en hiskelig hämd.

[#7]  Skrivet: 2006-03-23 23:48:23 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 15192 Från: Lunnagår
silmarillion sket ur sig:
OBS! Länk kan innehålla möjlig spoiler---lite beroende på hur mycket ni bryr er om eller skiter i seriens handling. OBS!

Kollade man på klippet från Letterman så verkade de inte så sura men om man läser Aftonblaskan så har de ruvat på en hiskelig hämd.

Ladda hem det hela på trackern! Helt galet bra, ett av seriens absolut bästa avsnitt någonssin.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
TacomaTrailer
[#8]  Skrivet: 2006-03-24 09:59:26 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 75591 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
silmarillion sket ur sig:

Avsnittet var ju faktiskt djävulskt snällt, hade varit betydligt roligare om han hade visat sig vara MJ på riktigt, nu blev det istället bara ännu ett slag mot scientologerna (not that there's anything wrong with that) och en total oskylighetsförklaring till Isaac.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Hume
[#9]  Skrivet: 2006-03-24 13:08:12 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 539
Isaac Hayes back stabbed by Scientology Evil laughter of doom

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed Real Life News  >>  BRLN: Scientolog-Isaac slutar på South Park

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet