Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Herrejävlar! Årlig redaktionsfest under Lundakarnevalen!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2006-05-19 14:05:26 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 9475 Från: Lilltomta
Ett djävla röj lär det bli! Lite galet att ingen är bjuden (än?), bara. Men, men, så kan det gå.

Rapportering sker hyfsat fortlöpande nedan.

Fredag 19/5
00.30 Johabbed somnar i Lund.
02.15 Haddock somnar i Falun.
04.00 Haddock vaknar i Falun.
07.55 Haddock landar i Malmö.
08.00 Johabbed vaknar i Falun Lund.
09.00 Sammanstrålning vid fucking centralstationen i Lund efter lite förvirring och problem med att definiera var "utanför stationsyggnaden" är.
12.00 Lunch.
12.30 Första ölen.
13.00 Johabbed går på ett möte, som varar ännu.
14.05 Haddock skriver på forumet och inser att rapporteringen är alldeles för detaljerad.

Vi får la se vad som händer. Undertecknad skall gå på något så djävla [sic!] som ett bröllop på lördags eftermiddag. Balldt.

[#2]  Skrivet: 2006-05-19 16:08:06 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 4666 Från: :nårF
...och en annan var bjuden till Lund men kunde av särskilda omständiheter inte åka dit.

So. Sad. Eyes. Bleeding. Of. Sorrow. Sniff.
Varför lägger man Lundakarnevalen i slutet på Maj?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
johabbed
[#3]  Skrivet: 2006-05-19 17:28:34 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 17012 Från: payehoq
15.00 Systemet.
15.15 Mellansnacksbärs.
16.00 A tiny little nap for tiny little Haddock.
17.00 Haddock hostar sig vaken.
17.01 Haddock klampar in på en halvnaken Johabbed och tvingar skånehiphopparen att digga lite 311.
17.03 Johabbed går och duschar.
17.04->>>>>>>> Bärs och snart fest.

Slå en pling om ni är i Lund och festar. Om du är tillräckligt grävande och så, då kan du lägga ihop två och två och ett nummer få reda på. HEha.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att bokförlaget Kartago bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Skurt
[#4]  Skrivet: 2006-05-19 19:26:28 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 14468 Från: Lunnagår
johabbed sket ur sig:
15.00 Systemet.
15.15 Mellansnacksbärs.
16.00 A tiny little nap for tiny little Haddock.
17.00 Haddock hostar sig vaken.
17.01 Haddock klampar in på en halvnaken Johabbed och tvingar skånehiphopparen att digga lite 311.
17.03 Johabbed går och duschar.
17.04->>>>>>>> Bärs och snart fest.

Slå en pling om ni är i Lund och festar. Om du är tillräckligt grävande och så, då kan du lägga ihop två och två och ett nummer få reda på. HEha.

HAHAHA jag vill gärna slå en pling.. Har inte orkat åka in till stan på hela dan. Men det ska fan bli ändring på. Lite fest får det allt bra. men annars så börjar det väl så här:
19:00 käkar kyckling och sataysås hemma
19:22 Dricker den första ölen.. å lite till
19:23: Blir lite putt för att jag har donerat till Boyahed och de har inte ens sagt ett litet endaste litet tack! Hey ladies!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Skurt
[#5]  Skrivet: 2006-05-20 02:09:00 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 17630 Från: Lunnagår
20:30 åker in till stan...
mellan 20:30 och 1:00 supersuperi..
2:08 käkade en fet tallrick nudlar.. höhö gott som faeeeen...

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Manfred
[#6]  Skrivet: 2006-05-20 13:20:15 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 4686 Från: oss alla till er alla
AnaMatronic sket ur sig:
...och en annan var bjuden till Lund men kunde av särskilda omständiheter inte åka dit.

Jag var också ditbjuden, men då jag har närmare 90 mil dit enkel resa så valde jag att snällt tacka nej.
Jag ville dock se Svenska Akademien, så jag övervägde i alla fall möjligheterna innan jag beslöt mig för mitt nej.

Valde jag fel?

[#7]  Skrivet: 2006-05-20 14:39:07 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 19500 Från: :nårF
Manfred sket ur sig:
AnaMatronic sket ur sig:

Jag var också ditbjuden, men då jag har närmare 90 mil dit enkel resa så valde jag att snällt tacka nej.
Jag ville dock se Svenska Akademien, så jag övervägde i alla fall möjligheterna innan jag beslöt mig för mitt nej.

Valde jag fel?

Tja, Svenska Akademien är ju ett herrejävlars bra band. Men det lär komma fler möjligheter att se dem de närmanste fem åren. Lundakarnivalen inträffar ju bara om jag har förstått det rätt vart femte år. avföring...

Skurt
[#8]  Skrivet: 2006-05-21 03:22:03 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 3165 Från: Lunnagår
Vart fjärde år.. va!

13:00 åker in och försöker komma in i stan så jag kan se karnevalståget.
13:30 ser karnevalståget i en lägenhet. dricker en massa öl och äter en god buffet....
17:00 drar därifrån och hänger i en annan lägenhet.
18:00 ser Ron Burgundy-filmen me Will Ferrell..
20:00 drar till en annan lägenhet i södra lund
20:30 dricker en del mer sprit och öl, chillar chillar som fan! Ser Dazed and confused och schlagertramset.
00:00 äter en tunnbrödrulle med räksallad
00:05 yrar runt vid karnevalsområdet. slutar på Cafe Ariman
00:10 super runt och träffar folk
2:00 käkar kebab och läsk!
2:00-300 dricker mer, snackar avföring
3:00 taxi hem...

rävdjuret
[#9]  Skrivet: 2006-05-21 12:01:42 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 5423 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
Skurt sket ur sig:
00:05 ...slutar på Cafe Ariman

haha. när alla andra alternativ är bortsållade så finns alltid arimans.

såg invigningen i fredags som var sådär. allsång av arne weise som verkade full höjde stämningen lite. har sett lite blandat (revy, cirkus, spex) och skall se tåget idag. sen blir det 8 timmars förfest innan kvällens fest drar igång, kanske syns vi på af-borgen..

Skurt
[#10]  Skrivet: 2006-05-21 15:16:38 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 21100 Från: Lunnagår
rävdjuret sket ur sig:
haha. när alla andra alternativ är bortsållade så finns alltid arimans. ..

HAHA Helt rätt. Omöjligt att komma in någon annanstans var det ju. Ariman är annars sista utposten. Palla med alla vänsterradikala storrökare som hänger där oftast liksom?

rävdjuret sket ur sig:
blir det 8 timmars förfest innan kvällens fest drar igång, kanske syns vi på af-borgen..

8-timmar av skrålande och oavbrutit sjungandes ätandes sill?

Vad är det som händer på AF-borgen? Är det dans eller? Har inte någon koll.. Kollen försvann någonstans vid och:et mellan orden sprit och öl i mina inlägg ovan.

rävdjuret
[#11]  Skrivet: 2006-05-22 17:22:20 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 40426 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
det var ingen sill men dock 10 liter sangria. på af-borgen var det fet nattklubb med 3 dansgolv och 2600 besökare. snook uppträdde och timbuktu gjorde ett oväntat gästspel, sen var det röj till kl 4. efter det blev det några besök på olika efterfester innan vänner från olika håll samlades i poolen för den avtalade poolfesten vi kl 6. var väl inte helt nykter när jag gick och lade mig strax efter åtta.

Skurt
[#12]  Skrivet: 2006-05-23 01:06:56 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 1125 Från: Lunnagår
rävdjuret sket ur sig:
det var ingen sill men dock 10 liter sangria. på af-borgen var det fet nattklubb med 3 dansgolv och 2600 besökare. snook uppträdde och timbuktu gjorde ett oväntat gästspel, sen var det röj till kl 4. efter det blev det några besök på olika efterfester innan vänner från olika håll samlades i poolen för den avtalade poolfesten vi kl 6. var väl inte helt nykter när jag gick och lade mig strax efter åtta.

Ach varför missar man det... EUHAOEHAUHEAHEOAH

Jo för att man var här:
http://img114.imageshack.us/img114/8233/lundakarneval6zg.jpg
Karneval! nu ska ska det bli en djävla lundakarneval, nu ska vi smaka både sött och salt, nu blir det extra allt.. bla bla bla.

Samael
[#13]  Skrivet: 2006-05-23 07:36:02 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 12519 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Skurt sket ur sig:

Jo för att man var här:

Karneval! nu ska ska det bli en djävla lundakarneval, nu ska vi smaka både sött och salt, nu blir det extra allt.. bla bla bla.

Jag vill inte vara den som är den...Men det där ser helt djävla värdelöst ut. Och då menar jag inte er, ni verkar vara de enda som håller flaggan i topp. Credz också till rödflammiga gubben som är den enda i lokalen med schysst hållning, och att han dessutom spanar in blondinen brevid's ben.

2600 pers som dansar till Snook låter ju inte heller som en hit. Of course, that's just my opinion, I could be wrong.

rävdjuret
[#14]  Skrivet: 2006-05-23 09:08:00 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 3286 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
Samael sket ur sig:
2600 pers som dansar till Snook låter ju inte heller som en hit. Of course, that's just my opinion, I could be wrong.
you are

sen spelade snook inte hela tiden så man klarade sig rätt bra även om man inte gillar dem. eller det kanske var att "2600 pers dansar" som du inte gillade..

Hey ladies!

TacomaTrailer
[#15]  Skrivet: 2006-05-23 12:31:30 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 21860 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
rävdjuret sket ur sig:

Snook, erom bra eller? Jag tror att jag är genetiskt resistent mot svensk hiphop och att härma outkast är ganska pinsamt, men ska man härma någon är det väl inte helt fel siktat, så opartiskt omdömme tack!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#16]  Skrivet: 2006-05-23 13:16:50 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 3038 Från: Lunnagår
Samael sket ur sig:
Skurt sket ur sig:

Jo för att man var här:
http://img114.imageshack.us/img114/8233/lundakarneval6zg.jpg

Jag vill inte vara den som är den...Men det där ser helt djävla värdelöst ut. Och då menar jag inte er, ni verkar vara de enda som håller flaggan i topp. ..

Mmm.. precis vad jag tänker med hehehe

Samael sket ur sig:

Ja usch.. men ändå bättre än öltältshäng på något vis.

TacomaTrailer
[#17]  Skrivet: 2006-05-23 13:46:42 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 76627 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
E-Thug varning på snubben längst ner till höger, REEESPECT!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

Jason
[#18]  Skrivet: 2006-05-23 14:34:18 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 14679 Från: ett annat håll
Min fråga gäller mest vad Öl-Göran, (Kristinehamns mest kände nykterist,) gör på ett sådant ölhak?

Det är han uppe till höger med grå jacka och vit skjorta. Men turligt nog ser man en vit burk mineralvatten i handen.

[#19]  Skrivet: 2006-05-23 15:07:04 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 76222 Från: alla människors kollektiva tänkande.
rävdjuret sket ur sig:
you are

sen spelade snook inte hela tiden så man klarade sig rätt bra även om man inte gillar dem. eller det kanske var att "2600 pers dansar" som du inte gillade..

Hey ladies!

Precis, speciellt inte till Snook/Timbuktu ; )
Saknas väl bara ett gäng svennskallar som vrålar ut att dom vill vara #1 Svartskalle.

TacomaTrailer sket ur sig:
E-Thug varning på snubben längst ner till höger, REEESPECT!

Det där är väl Onkel Skurt?

Jason sket ur sig:
Min fråga gäller mest vad Öl-Göran, (Kristinehamns mest kände nykterist,) gör på ett sådant ölhak?

Det är han uppe till höger med grå jacka och vit skjorta. Men turligt nog ser man en vit burk mineralvatten i handen.

Vafan, har jag givit credz till en nykterist? Remeber kids: it's DOWN THE ROAD, not across the street...

Jason
[#20]  Skrivet: 2006-05-23 15:33:52 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 6775 Från: ett annat håll
Miss av mig, menade att han var Kristinehmans mest kände fyllerist/nykterist. Han har varit jävligtfull under sina dagar men under den senaste veckan har han varit spik nykter.

[#21]  Skrivet: 2006-05-23 16:05:24 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 10690 Från: Lunnagår
Samael sket ur sig:

Jepp..

Samael
[#22]  Skrivet: 2006-05-23 17:42:04 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 16072 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Jason sket ur sig:
Miss av mig, menade att han var Kristinehmans mest kände fyllerist/nykterist. Han har varit jävligtfull under sina dagar men under den senaste veckan har han varit spik nykter.

Tur det. annars hade jag personligen åkt dit och kört ner en pava JD i halsen på det rödflammade knullfejset.

*bruka hårda ord*

TacomaTrailer
[#23]  Skrivet: 2006-05-23 17:52:24 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 31479 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Skurt sket ur sig:
Samael sket ur sig:

Jepp..

Tänkte väl det, JAG SKRATTAR HÖGT OCH LJUDLIGT!. Grym frilla, hår är for the ultimate loss (när soldjävulen kommer, just nu är det rätt surt).

rävdjuret
[#24]  Skrivet: 2006-05-23 22:55:13 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 25964 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
TacomaTrailer sket ur sig:
Snook, erom bra eller? Jag tror att jag är genetiskt resistent mot svensk hiphop och att härma outkast är ganska pinsamt, men ska man härma någon är det väl inte helt fel siktat, så opartiskt omdömme tack!
skulle väl inte påstå att de är bra som i grymma. men senaste plattan är bättre än första och de levererar ok musik samt fick ett schysst ös när de spelade live. det gör varken till eller från om du har med dem på din ipod.

för övrigt tycker jag att lundakarnevalen är överskattad.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Herrejävlar! Årlig redaktionsfest under Lundakarnevalen!

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet