Forumindex

Forumindex  >>  Sport  >>  Fotbollstråden

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#26]  Skrivet: 2006-06-03 17:14:10 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 3451 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Alexandersson på högern och kimpa på mitten är väl ganska klart men vem spelar höger mittfällt?

Jag tippar Jonsson efter gårdagen, willhelmsson passar bättre som inhoppare dessutom.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#27]  Skrivet: 2006-06-05 13:47:31 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 8057 Från: :nårF
Efter dagens träning kan man samanfatta lite snabbt att:
1. Linderoth är lite småskadad eller har lite känningar av en skada. Tränade inte.
2. Isaksson gick inte för fullt och körde mest lite individuell träning.
3. Zlatan och flera andra har en mystisk puckel på ryggen. Dessa "pucklar" tros vara någon slags pulsmätare om vi ska lita på TV4-killarna. Men kan lika gärna vara bränsleslangar.
4. Lagerbäck är inte skitgrym på Engelska.
5. Det är relativt tråkigt att titta på Landslagets träningar.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#28]  Skrivet: 2006-06-07 22:57:49 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 63165 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Svensk startelva enl. sportnytt:

Isaksson

Alexandersson Mellberg Lucic Edman

Wilhelmsson Linderoth*Källström Ljungberg

Ibrahimovich Larsson

*Sidleds-Daniel vid fortsatt skada

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

TacomaTrailer
[#29]  Skrivet: 2006-06-08 14:01:18 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 7041 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
BREAKING NEWS!!!!!!!

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,838591,00.html

Ingen Isaksson mot Trinidad Tobago!

TacomaTrailer
[#30]  Skrivet: 2006-06-09 16:18:56 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 71449 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Bara timmar kvar...Vem Vinner VM????

Jag tippar på...........England, inga logiska argument, går 100% på känsla.

AnaMatronic
[#31]  Skrivet: 2006-06-09 16:23:23 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 720 Från: :nårF
TacomaTrailer sket ur sig:
Bara timmar kvar...Vem Vinner VM????

Jag tippar på...........England, inga logiska argument, går 100% på känsla.

Jag slänger in en högoddsare. Brasilien.
Men Det kan bli Tyskland oxå. Ja jag vet de är ur form. Men man ska aldrig underskatta Tyskland. De är dessutom hemmanation. Hitler dances the night away Hasselhoff cries while raping Germany

TacomaTrailer
[#32]  Skrivet: 2006-06-09 16:42:32 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 33136 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Du har rätt, Tyskland ska aldrig underskattas, men om deras motståndare kan ställa upp i ett djupt försvar med mobila pansarregementen i reserv, ett adekvat luftunderstöd, tusentals mil rysk ödemark och en fysiskt stark markeringspelare mot Ballack tror jag dock att de kan besegras.

Skurt
[#33]  Skrivet: 2006-06-09 18:28:38 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 2625 Från: Lunnagår
We sing it for england! ENG-EH-LAND!!!!!!!!! (nån som kommer ihåg New Order?)

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Hummer Bugg
[#34]  Skrivet: 2006-06-09 20:47:58 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 6004 Från: westeroze
Brasilien etta, Italien tvåa och Sverige trea. 94 i repris.

[#35]  Skrivet: 2006-06-09 21:49:29 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 4200 Från: :nårF
Ja, 4-2. Kunde lika gärna varit 4-1. I princip total dominans av Tyskland. I alla fall i första. 4-2 målet var en fröjd för ögat och ligger nog bra till för turneringens mål. Åtminstone hittills. Hyfsat bra match oxå.

Jason
[#36]  Skrivet: 2006-06-09 22:39:13 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 12737 Från: ett annat håll
Jag gillar din teori om att det var turneringens mål när det bara varit en match. Fu7cker"!""""

[#37]  Skrivet: 2006-06-09 23:39:28 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 13500 Från: :nårF
Jason sket ur sig:
Jag gillar din teori om att det var turneringens mål när det bara varit en match. Fu7cker"!""""

Vissa kallar det för teorier. Andra kallar det för humor. Färskt mål var det i alla fall.

TacomaTrailer
[#38]  Skrivet: 2006-06-10 00:20:15 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 49704 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag kallar det Fakta, eller i alla fall svårslaget, en Tiger II Panzer med en V2-raket på taket hade inte gjort det bättre.

För övrigt hörde jag från en polare i Berlin att Costa Rica-spelarna inte kommit ut ur duschen än. De måste fått slut på varmvattnet eller nåt för det har börjat ryka från skortstenarna vid olympiastadion. Ngn som vet något mer?

Rindlerto
[#39]  Skrivet: 2006-06-10 12:18:28 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 17 apr 2006 Inlägg: 0 Från: Hemtrevliga Norrort
TacomaTrailer sket ur sig:
Jag kallar det Fakta, eller i alla fall svårslaget, en Tiger II Panzer med en V2-raket på taket hade inte gjort det bättre.

För övrigt hörde jag från en polare i Berlin att Costa Rica-spelarna inte kommit ut ur duschen än. De måste fått slut på varmvattnet eller nåt för det har börjat ryka från skortstenarna vid olympiastadion. Ngn som vet något mer?

En tjock man med brun skjorta sågs komma ut från lokalen, i sin famn hade han exotiska lampskärmar av ljusbeige ton och massa tvål... Jag undrar vad dom håller på med där inne.

Jason
[#40]  Skrivet: 2006-06-10 12:44:26 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 5962 Från: ett annat håll
AnaMatronic sket ur sig:
4-2 målet var en fröjd för ögat och ligger nog bra till för turneringens mål. Åtminstone hittills. Hyfsat bra match oxå.

Hahaha

Torsten Frink slog igår till med svenskt årsbästa i kula då han stötte 5,7 meter i lokalmästerskapen i trollhättan.

25/1 2006 TT

[#41]  Skrivet: 2006-06-10 13:08:35 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 34171 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Ska ni battla får ni göra det i internetwar-tråden, denna är till för fotboll och roliga nazikopplingar till detta.

Nu ska jag i alla fall vila lite på min nyinköpta madrass av märket "Super Stüppner", billig, bra och med en överraskning i varje produkt, själv hittade jag en skruvdobb i stoppningen : )

johabbed
[#42]  Skrivet: 2006-06-10 13:31:52 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 140790 Från: payehoq
Såg ni förresten invigningen? Jag gjorde, lite grann, via dansk television. Höjdpunkter var tveklöst efter att herrarna i traditonsenliga tyska bayerndräkter kört sin effektiva och välorganiserad träskodans. Svårt att tro att något kan bli bättre än det, men så skedde.

En samling män i alla åldrar stod med gigantiska koskällor och skulle uppenbarligen få dem att ljuda i takt. Grejen var bara att dessa jättekoskällor var knutna kring midjan... vilket ledde till att den här stora grupp män stod och juckade allt vad de kunde inför miljonpublik världen över. Jag tror att jag såg någon spanka sin och fråga den vem som var dess daddy.

De är för lustiga, de där nazisterna.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att ordet "nuffror" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#43]  Skrivet: 2006-06-10 13:50:24 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 102514 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Torrent?

TacomaTrailer
[#44]  Skrivet: 2006-06-11 09:32:58 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 10147 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
0-0 var väl ingen höjdare men allt vi behöver göra är att vinna mot Paraguay så är vi vidare, vid oavgjort räcker det med att vinna mot (redan klara gruppsegrarna) England, vilket inte alls är en omöjlighet.

Jag tyckte spelet såg rätt bra ut och det känns som att Svensson besudlat den svenska startelvan för sista gången. Blir det så var det fan värt att tappa 2 poäng!

Hummer Bugg
[#45]  Skrivet: 2006-06-11 10:10:44 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 21898 Från: westeroze
Kan man inte få in ett mål emot Trinadad Tobago så ser det djävulskt mörkt ut.
Ända trösten är att vi vet att Sverige alltid spelar dåligt emot sämre lag.

Tror det var Magnus Hedman som sa att man inte satsar 100% i avsluten i en sån här match eftersom man vet det kommer fler chanser.
Isåfall är det första gången han sagt nått vettigt.

[#46]  Skrivet: 2006-06-11 15:36:09 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 900 Från: :nårF
Gårdagens match sammanfattar jag med ett ord. avföring. Men man får väl vara lite positiv och tro på seger mot Paraguay (såg inte särskilt imponerande ut mot england igår. Att slå england lär ju inte heller vara någon omöjlighet. 1968 förlorade sverige senast mot england och det vore ju djävulskt korkat att bryta den trenden i VM.

och varför Jason hatar mig vet jag inte. So. Sad. Eyes. Bleeding. Of. Sorrow. Sniff.

GRiM
[#47]  Skrivet: 2006-06-11 16:45:05 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 10441 Från: någonstans där jag var.
Var är Brolin när man behöver honom?

Rindlerto
[#48]  Skrivet: 2006-06-11 20:08:43 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 17 apr 2006 Inlägg: 1224 Från: Hemtrevliga Norrort
Han är väll å kirrar juldejt på bigcupid.com

Vilketsom, tråkig match, jeffla trindinianlianier. Å Kim byttes in föööör sent.

johabbed
[#49]  Skrivet: 2006-06-12 11:40:48 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 286273 Från: payehoq
Anders Svensson har ingen självinsikt, avsnitt 217:

Anders Svensson sket ur sig:
- Jag är ganska nöjd, det var godkänt. Jag var ganska besviken över att bli utbytt när de fick en utvisad, säger Svensson.

...och i samma artikel...

En anonym källa (som inte alls är Anders Svensson) sket ur sig:
- Spelarna anser att Kim inte alls har presterat tillräckligt på träningarna under VM-lägret, säger en källa med god insyn i landslaget, till SPORT-Expressen.

Kan verkligen se det framför mig. "Amen, alltså... Dom andra spelarna tycker också att jag är bättre. Jonson sa det till exempel en gång när jag frågade honom. Kim har inte presterat som jag har. Men skriv inte att jag har sagt det."

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Martin Stenmarck bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Skurt
[#50]  Skrivet: 2006-06-12 17:05:08 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 15403 Från: Lunnagår
HAHA vem fan tror "svenne" att han är!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Sport  >>  Fotbollstråden

Sida 2 av 12
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet