Forumindex

Forumindex  >>  Sport  >>  Fotbollstråden

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#51]  Skrivet: 2006-06-14 14:22:40 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 31065 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Skurt sket ur sig:
HAHA vem fan tror "svenne" att han är!

En kompetent fotbollspelare.....Lagerbäck verkar ha samma åkåmma : /

Övrigt i nyhetsvärlden: Nu är det bevisat, Alla som gillar fotboll är tyskar!

Känner nästan igen argumentationen.........

Övrigt: Tyskland - Polen i kväll, hoppas Polen hunnit fixa ett mekaniserat kavalleri till denna gång samt att Ryska laget inte marsherar in och befäster halva planen kort efter matchstart.

Extramaterial: Citat från top secret:

Påstående:

Latrine: - They came from the North, we had no chance, it was a slaughter...
Deja vu: - We must put a stop to theese sunday league football games

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#52]  Skrivet: 2006-06-15 00:12:46 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 35207 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Simpsons från en fjärran, rolig tid: [Fotbollsrelaterat]
http://gorillamask.net/simpsoccer.shtml

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

gurrap
[#53]  Skrivet: 2006-06-15 00:59:17 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 15 feb 2005 Inlägg: 546 Från: Skogen
SVTs mycket grävande reporter Malin Svedberg hade ingen "läcka" ifrån svenska truppen angående startelvan imorrn. Innebär väl enligt logiken att Kim spelar ifrån start då Anders inte direkt skulle gola om att han är petad...

Däremot sade Sladjan som SVT har i studion (vad gör han där, mer än tidigare meriter som Stojane i P3's rally på -90-talet?) att det blir Svensson ifrån start.

Den som lever får se.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email MSN Messenger ICQ-nummer
TacomaTrailer
[#54]  Skrivet: 2006-06-15 09:27:55 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 4372 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
gurrap sket ur sig:
SVTs mycket grävande reporter Malin Svedberg hade ingen "läcka" ifrån svenska truppen angående startelvan imorrn. Innebär väl enligt logiken att Kim spelar ifrån start då Anders inte direkt skulle gola om att han är petad...

Däremot sade Sladjan som SVT har i studion (vad gör han där, mer än tidigare meriter som Stojane i P3's rally på -90-talet?) att det blir Svensson ifrån start.

Den som lever får se.

Aftonbladet backar upp: Kim på mitten!

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,841816,00.html

johabbed
[#55]  Skrivet: 2006-06-15 10:04:08 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 55142 Från: payehoq
Boyaheds ifyllesång sket ur sig:
Ingen kickar gosedjur som han
Anders, jag sa Anders
Svensken som vår supermes
Anders, jag sa Anders
I love you, ich bin ein fjolla - Anders Svensson!

Ja, vägen du starta' ditt liv på var inte lätt
I Borås lever man inte så fedt
Tänk att det fanns människor som sa att Anders var startelvan-värdig
Dom hade fel, vi hade rätt
Du är den klenaste vi nånsin sett

Yeah yeah, yeah yeah, yeah yeah

Anders, jag sa Anders
Anders, jag sa Anders
I love you, ich bin ein fjolla
Anders Svensson!

Du leker med gosedjuret, du har värsta kollen likt ingen ann'
böla i mål, släng dig i väggen Kim!
Ge aldrig upp, läckan i topp för vårt fosterland
Visst är jag dum, men du är min kung
Kom hela Sverige, var med och och sjung!

Yeah yeah, yeah yeah, yeah yeah

Anders, jag sa Anders
Anders, jag sa Anders
I love you, ich bin ein fjolla
Anders Svensson!

Who's da man, Anders, Anders
Who's da man, Anders!

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att standardmjölk bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
johabbed
[#56]  Skrivet: 2006-06-15 10:16:44 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 11732 Från: payehoq
WHO WILL WIN THE BATTLE OF THE KVÄLLSTIDNINGARNA WHEN IT COMES TO HAVING THE RÄTTA KÄLLA FOR THE LAGUTTAGNING?!?!?!

Aftonbladet sket ur sig:
Enligt Sportbladets källa får ”Chippen” och Kim chansen från start i kväll.

Expressen sket ur sig:
Anders Svensson får på nytt chansen från start på mittfältet, enligt uppgifter till SPORT-Expressen. Därmed får Kim Källström börja på bänken igen.

OH, IT IS MOST CERTAINLY ON!

Dessutom, från Expressens artikel:

Påstående:
Expressen sket ur sig:
- Han brinner av lust att få visa vad han går för, säger en källa med god insyn i landslaget.

Verkligheten sket ur sig:
- Jag brinner av lust att visa vad jag går för, säger Anders Svensson och ber sedan Expressen att anonymisera honom.

Expressen sket ur sig:
- Anders är starkare defensivt och passar bättre mot täta lag som Paraguay. Dessutom har han kvickare fötter och är skickligare på små ytor, uppger en källa för SPORT-Expressen.

Verkligheten sket ur sig:
- Jag är starkare defensivt och passar bättre mot täta lag som Paraguay. Dessutom har jag kvickare fötter och är skickligare på små ytor, uppger Anders "Läckan" Svensson som inte skäms för att propagera för sig själv.

För övrigt anser jag att ordet "nuffror" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#57]  Skrivet: 2006-06-15 13:16:01 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 155325 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Är det bara jag som stör mig så förbannat på den där pip-rösten i svt-studion?

Expertanalys I halvtidsvilan under polen-tyskland sket ur sig:

- Jaaaaaa, här kommer ballack, också...öh....mmmmm...han tar emot bollen......ballack....potatismos....och skjuter....mot mål.....det var ganska bra gjort.....mmmmmm.......

- Peter "kan inte säga r" Jhide: Vad var det som var så bra med just det här?

- mmmm.....jooo...han skjuter.....bollen....mot mål...mmmmm....det är bra att göra så i fotboll...

johabbed
[#58]  Skrivet: 2006-06-15 13:38:05 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 136097 Från: payehoq
Ah, du menar kommentatorsmurfen. Som suger i sig en tub med helium inför varje sändning. Tycker det är ett laid back sätt att göra TV, vara lite sådär lustig inför svenska folket.

För övrigt anser jag att Trollywood bör förgöras.
TacomaTrailer
[#59]  Skrivet: 2006-06-15 13:51:37 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 7593 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Rolig relaterad historia, hon var med på Sportnytt för flera år sedan och blev intervjuad tillsammans med en annan (normal) fotbollspelarinna, typ Hanna Ljungberg, efter ungerfär halva intervjun utbrister min morsa med absolut 0% ironi eller sarkasm:
Påstående:
"Det är väl fint att Hanna Ljungberg fick ta med sig sin utvecklingstörda syster på tv , men jag förstår inte riktigt varför hon måste svara på så många frågor"

Fortfarande roligt efter nästan ett helt decenium.

TacomaTrailer
[#60]  Skrivet: 2006-06-16 09:54:29 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 4142 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Allbäck gjorde sitt bästa för att sabba allt men vi lyckades till slut ändå, trevligt.

Lite orolig för Englandsmatchen och att paraguay ska förlora bara för att jävlas med oss, däremot har Sverige visat det överlägset bästa spelet av alla i gruppen så vi bör få med oss en poäng.

Snabbfråga: vem ersätter Zlatan mot England? Självklart blir det gay-Allbäck men vem vill ni att det blir?

Jag hoppas på Elmander, gänglig utfyllnadsspelare, klar Kenneth Andersson -94 faktor.

rävdjuret
[#61]  Skrivet: 2006-06-16 12:27:26 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 876 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
kan inte hålla med dig om allbäck. det som felar hos honom är att han tyvärr aldrig lyckas med sina avslut, men han skapar otroligt mycket ioma han löper rätt och inte försöker sig på en massa finlir. tillslut måste han göra lite mål också.

vi var många som faktiskt hoppades på att zlatan skulle bytas ut mot allbäck i första halvlek. zlatan stod bara och fjuttade på bollen, ingen vilja eller kraft.

kim aeger på att hitta fram med sina uppspel/passar och vilken djävla vänsterfot killen har.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#62]  Skrivet: 2006-06-16 13:00:48 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 16568 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Känner mig manad att förklara något om Allbäck:

Han hittar inga luckor eller får mycket chanser för att han är en "smart spelare", orsaken till att han får chanser är att motståndarna skiter i att markera honom eftersom han ändå aldrig gör mål, killen klarade ju av att missa 40 centimeter från mållinjen igår! Han pass till målet är jag dessutom övertygad om att var en missad nick mot mål.

Inte för att ta Zlatan i försvar dock, hatet mot Allbäck tyvärr är inte heller relativt mot någon annans insats utan ständigt konstant.

Samael
[#63]  Skrivet: 2006-06-16 15:06:26 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 43082 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Äre cörling ni snackar om ällär?

Boyahed är TRÅKIGT under fotbollsVM. : (

TacomaTrailer
[#64]  Skrivet: 2006-06-16 16:19:42 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 109763 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Vad kan vara roligare än att spy galla över "der schmutsigch göteborgeren"? Själv har min postabillity sjunkigt i takt med jobböverload men det är på bättringsvägen, när slutspelet börjar ska jag fan ha semester!

Skurt
[#65]  Skrivet: 2006-06-16 17:12:40 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 4388 Från: Lunnagår
rävdjuret sket ur sig:

kim aeger på att hitta fram med sina uppspel/passar och vilken djävla vänsterfot killen har.

Jag har fått äta upp all galla jag spytt över honom när han lirade i Djurgården nu.. He RULES!!! Rockz!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
rävdjuret
[#66]  Skrivet: 2006-06-17 15:14:54 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 19720 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
Samael sket ur sig:
Äre cörling ni snackar om ällär?

Boyahed är TRÅKIGT under fotbollsVM. : (

kan förstå dig samael för att du inte är intresserad av füssball, det är inte jag heller. men under vm handlar det om något helt annat, det är ett evenemang som samlar hela världen för att glädjas och gråta tillsammans. och att se ett helt land (sydkorea 2002) ha så kul tillsammans på en stor arena gör en varm och lycklig inombords. det hade lika gärna kunnat handla om någon annan sport (inte flugfiske) för det är inte det som är viktigt. det viktiga är att man engagerar sig och dras med i den eufori som ligger över hela världen.

gör det nu, samael!

Skurt
[#67]  Skrivet: 2006-06-17 15:29:29 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 13986 Från: Lunnagår
Såg Italien-USA precis!! sån jäävla grym match.. allt hände fantamig!!

VMs roligaste matcher hittils:
1. Argentina - Serbien och Montenegro
Vilken djävla fest.. Argentina kommer gå lååångt.
Teves 5-0 mål, turneringens snyggaste hittills.
2. USA - Italien
Vad jämt, men ändå inte.. Utvisningar och action. fedt ös.
3. Sverige-Paraguay
Så härligt med ett mål på slutet! boooyaka.

Senast ändrad av Skurt den 2006-06-18 14:33:25, ändrad totalt 1 gång

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
rävdjuret
[#68]  Skrivet: 2006-06-18 04:57:49 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 1577 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
tjeckien-ghana var inte så tråkig heller. men domaren var helt kåt på att vifta med sitt gula kort.

sverige-paraguay var helt klart nice men fan vad man störde sig på att sverige inte vann en enda nickduel, INTE EN ENDA!! detta bådar inte gott, bättring!

AnaMatronic
[#69]  Skrivet: 2006-06-18 17:29:23 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 21900 Från: :nårF
rävdjuret sket ur sig:
tjeckien-ghana var inte så tråkig heller. men domaren var helt kåt på att vifta med sitt gula kort.

sverige-paraguay var helt klart nice men fan vad man störde sig på att sverige inte vann en enda nickduel, INTE EN ENDA!! detta bådar inte gott, bättring!

Själv stod jag framför Hawaii-scenen på hultsfredsfestivalen och störde mig på killen som stod bakom mig. Varje gång en paraguayan hade bollen var han tvungen att skrika "BÖÖÖÖÖÖGAAAR". När en svensk hade bollen var han tvungen att skrika "Zlatan klapp klapp klapp" eller vilken spelare det nu var som hade bollen. Dessvärre var det i princip aldrig den spelare vars namn han skrek som hade bollen.

Att Sverige var kassa i luftrummet kan jag hålla med dig om. Men efter ett nickmål så tiger jag stilla med min kritik.

TacomaTrailer
[#70]  Skrivet: 2006-06-19 14:43:03 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 17948 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Är det bara jag som tycker att matcherna i vm har vart skittråkiga? Det känns som den moderna fotbollen har mynnat ut i att ha 10 spelare på rätt sida bollen och stå och vänta på ett skottläge några meter utanför straffområdet. Inte så kväsigt då de nya bollarna fört med sig att det ändå helt random vad som går klockrent i krysset och 10 meter utanför (stadion).

Lyckades nästan plåga mig igenom 10 minuter Frankrike - Sydkorea men "Den gröna milen" kändes helt plötsligt så väldigt underhållande att det blev den istället.

TacomaTrailer
[#71]  Skrivet: 2006-06-20 11:34:06 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 46942 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Vs England ikväll alltså, Jonsson in istället för Chippen enligt aftonhoran, skulle inte direkt förvåna även om jag tyckt att willhelm vart betydligt starkare i defensiven än vanligt hittils i turneringen.

Lutar väl åt 0-0 men vem vet, det är nästan dags för Henke att sätta en balja snart.

Skurt
[#72]  Skrivet: 2006-06-20 23:19:25 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 844 Från: Lunnagår
TacomaTrailer sket ur sig:

men vem vet, det är nästan dags för Henke att sätta en balja snart.

Mmm.. Antagelsen var korrekt!!

Alltså det är så djävla skönt att the blighties inte kan vinna över oss! De kan verkligen inte vinna över lilla Sverige!!!

Senast ändrad av Skurt den 2006-06-21 02:32:18, ändrad totalt 1 gång

AnaMatronic
[#73]  Skrivet: 2006-06-20 23:25:15 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 1440 Från: :nårF
Fruktansvärt skönt att Engelsmännen inte har en suck att slå Sverige. Härligt också att Henke fick göra mål... men var inte Mellberg sist på bollen?

TacomaTrailer
[#74]  Skrivet: 2006-06-20 23:38:31 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 21630 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag trodde också det var Olle först men efter närmare granskning var det nog Henke, bollen var ju faktiskt inte i hand-höjd.

England suger, vi lallade ju bara sista 20 för att vrida på gasen när det behövdes.

2-1 mot Tyskland på lördag, Zlatan kommer in på slutet och gör det han skulle gjort mot Senegal för 4 år sedan. Det blir inte lätt men alla som såg Tysklands anfall mot Polen, försvaret mot Costa Rica och strategin bakom belägringen av Stalingrad vet att de går att slå.

För övrigt, att Allbäck skämmer ut mig genom att vara bäst på plan får mig bara att hata honom ännu mer.... Stick another eye on that fork!

Rindlerto
[#75]  Skrivet: 2006-06-21 09:08:28 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 17 apr 2006 Inlägg: 18 Från: Hemtrevliga Norrort
Hitler dances the night away 2 - 1, det tippar ju alla på varenda djävla match Hitler dances the night away Aja, mysig match mot England, hoppas vi spöar på stöveltramparna också... med... 2 - 1.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Sport  >>  Fotbollstråden

Sida 3 av 12
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet