Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Förändringar i Aktuellt [Boyahed vs Aftonbladet]

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2003-01-10 14:33:17 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 16676 Från: Lilltomta
Ve och fasa! SVT har gjort förändringar i nyhetstimmen där Aktuellt, A-ekonomi och Sportnytt legat mellan 21 och 22 vardagskvällar. Numer visas Sportnytt först 22.10!!!!!! SIC! Boyahed.com gjorde slag i baken och skickade in ett inlägg i debatten till Aftonbladet som drev häxjakten mot Aktuellt.

Påstående:

Till: aktuellt@aftonbladet.se
Från: sven.svensson@boyahed.com

Hej,

Jag heter Sven Svensson och jag är förbannat upprörd!

Jag lever mitt liv med de tre v:na; villa, volvo och villig fruga. Detta liv passar mig alldeles perfekt och jag trivs med det. Därför ändrar jag inget. Frugan lagar frukost, lunch och middag till mig var dag, jag jobbar mellan 8-16 på fabriken och när jag kommer hem tar jag ett par öl till maten. Så har det varit samma dag i snart 20 år. Till vardagen hör också att se på Aktuellt och där uppskattar jag också när ingenting ändras. Fungerar något, varför ändra på det? Jag tycker det är kul att leva mitt liv, EXAKT på samma sätt som för 20 år sedan; jag känner verkligen att det utvecklar mig som människa. Precis så vill jag att det ska vara med Aktuellt. Förändra inget, för då blir hela min världsbild rubbad. Allt det jag vet och allt det jag står för - traditioner och värderingar - faller samman och jag vet inte var jag skall ta vägen! Snälla, snälla, jag vill att Aktuellt ska bli som förr, och jag vill att ni rapporterar om dessa hädare i fortsättningen!!!!!!

MVH

Sven Svensson
Traditionsälskare

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Ufosxm
[#2]  Skrivet: 2003-10-14 20:06:10 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 25 nov 2002 Inlägg: 309 Från: Frövi, Svärjä
Jag gillar det du håller på med. Du är en förebild för oss alla.
Go, Haddock!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Förändringar i Aktuellt [Boyahed vs Aftonbladet]

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet