Forumindex

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Är det någonsin okej att skämta om handikapp?

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Boyahed.com
[#1]  Skrivet: 2006-06-19 01:11:48 Citera
Robot
Regdatum: 11 nov 2002 Inlägg: 1894
Boyahed.com sket ur sig:
Är det någonsin okej att skämta
om människors handikapp?

MARIELLE MAGNUSSON,
21 år, jobbar i hemtjänsten

– Nej, jag tycker inte det. Vissa saker måste ändå anses gå över gränsen för god smak.

JUAN BANDRILLA,
43 år,...

Läs mer på http://boyahed.com/?372-Ar_det_nagonsin_okej_att_skamta_om_handikapp?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
phobia
[#2]  Skrivet: 2006-06-20 19:54:59 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 04 nov 2005 Inlägg: 47
Hahahahaha! Fy fan! Jag garva så fönstrena skallra. All time high Boy-a-fuckin-hed! Era satans pitt-mongon.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
FredrikAndersson
[#3]  Skrivet: 2006-06-20 20:05:50 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 19 dec 2004 Inlägg: 522 Från: Uppsala
Jo, den var mycket riktigt hemskt humoristisk.

Skurt
[#4]  Skrivet: 2006-06-20 23:17:39 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 2700 Från: Lunnagår
Genial!! Hasselhoff cries while raping Germany

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
GRiM
[#5]  Skrivet: 2006-06-20 23:54:18 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 50248 Från: någonstans där jag var.
numera featured @ linkarkiv.com ...

Värt att göra en victorydance misstänker jag!

http://www.youtube.com/watch?v=aOIJtS4gbaY&mode=related&search=

GRiM
[#6]  Skrivet: 2007-05-24 11:46:09 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 7613 Från: någonstans där jag var.
För er som inte riktigt vet var man kan hitta bra material inom handikapphumor genren kan sluta leta, jag erbjuder här ett bra startpaket med ett flertal individer.

http://www.jag.se/ganget/

Varför inte lära känna skådespelarna innan ni ger er i kast med de avsnitt som finns.

Som Godisklasse skulle säga, "det stämmer..*"

*äuuusugh heeemmeer..

johabbed
[#7]  Skrivet: 2008-08-20 20:01:04 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 168948 Från: payehoq
What the fuck! Uppmärksammades just på att "tidningen" Moore snodde detta skämtet rakt av för drygt ett år sedan och slängde upp på sin sajt.

http://www.moore.se/blogperm.aspx?intId=485

Det är för fan exakt samma upplägg och punchline! Ett rent fucking tjuveri.

Vi har på Boyahed en ganska avslappnad inställning till upphovsrätt och det är fritt fram för folk att återpublicera vårt material så länge de hänvisar till oss och inte tjänar pengar på saken (för då vill vi ha en del av kakan). Men här har denna djävla Moore-on alltså snott idén och publicerat den som sin egen, förmodligen för att han inte har någon egen förmåga att komma på något roligt samt har en liten penis. Varför inte bara länka till Boyahed? Den enda anledningen är att den ansvarige personen är en djävla slaggprodukt.

Den Thomas som låg bakom inlägget verkar om jag har förstått det hela rätt ha hetat Thomas Eriksson, och var chefredaktör och sedan nåt annat tills han alldeles nyligen slutade på tidningen.

Här är ett meddelande till dig när du i framtiden egogooglar dig själv, Thomas Eriksson: Du är en hora.

Nu är frågan vad som ska göras åt saken. Kanske räcker det med ventligeringen i denna tråd. Det värsta just nu är att jag får tvinga mig själv att läsa igenom den där bloggen för att se om han eller någon annat stulit mer Boyahed-saker. Han kanske till och med slängde in saker i tidningen, den råttan. We'll never know, för inte fan läser någon över 13 år Moore.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att den Mumin-ugriska språkstammen bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Samael
[#8]  Skrivet: 2008-08-22 07:37:57 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 9776 Från: alla människors kollektiva tänkande.
johabbed sket ur sig:
What the fuck! Uppmärksammades just på att "tidningen" Moore snodde detta skämtet rakt av för drygt ett år sedan och slängde upp på sin sajt.

http://www.moore.se/blogperm.aspx?intId=485

Det är för fan exakt samma upplägg och punchline! Ett rent fucking tjuveri.

Vi har på Boyahed en ganska avslappnad inställning till upphovsrätt och det är fritt fram för folk att återpublicera vårt material så länge de hänvisar till oss och inte tjänar pengar på saken (för då vill vi ha en del av kakan). Men här har denna djävla Moore-on alltså snott idén och publicerat den som sin egen, förmodligen för att han inte har någon egen förmåga att komma på något roligt samt har en liten penis. Varför inte bara länka till Boyahed? Den enda anledningen är att den ansvarige personen är en djävla slaggprodukt.

Den Thomas som låg bakom inlägget verkar om jag har förstått det hela rätt ha hetat Thomas Eriksson, och var chefredaktör och sedan nåt annat tills han alldeles nyligen slutade på tidningen.

Här är ett meddelande till dig när du i framtiden egogooglar dig själv, Thomas Eriksson: Du är en hora.

Nu är frågan vad som ska göras åt saken. Kanske räcker det med ventligeringen i denna tråd. Det värsta just nu är att jag får tvinga mig själv att läsa igenom den där bloggen för att se om han eller någon annat stulit mer Boyahed-saker. Han kanske till och med slängde in saker i tidningen, den råttan. We'll never know, för inte fan läser någon över 13 år Moore.

Och vill du då ha dessa 13-åringar här? Eller Bingo Rimér? Tycker vi alla ska vara evigt tacksamma att han snodde idén istället för att credda den.

johabbed
[#9]  Skrivet: 2008-08-22 11:08:52 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 43410 Från: payehoq
Kanske det, men det är princiiiipen. Eller nåt. Faktum kvarstår att Thomas Eriksson är en slyna.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Trollywood bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Är det någonsin okej att skämta om handikapp?

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet