Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Fästingjävlar!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Samael
[#1]  Skrivet: 2006-06-25 10:43:02 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 4786 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Vafan ska dom ge sig på mig för? Jag har fått 6 stycken hittills, en på röven och en på pungen samt några utspridda djävla as. Fan vad jag avskyr dom, varenda en. Värdelösa djävla piss-varelser. Så Leif GW Persson, allah, Buddha eller vem fan man nu vill tro på, om du läser detta..Ta bort dom djävla asen.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
GRiM
[#2]  Skrivet: 2006-06-25 12:44:46 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 2664 Från: någonstans där jag var.
Jag som trodde du gillade att bli penetrerad av djur...

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Samael
[#3]  Skrivet: 2006-06-25 12:52:46 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 15386 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Bara när dom har enorma kukar*

*inte helt sant

TacomaTrailer
[#4]  Skrivet: 2006-06-25 12:55:04 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 66272 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
It's not the size of the boat, it's motion of the ocean

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Tommy Literoligare
[#5]  Skrivet: 2006-06-25 20:53:27 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 18 jun 2006 Inlägg: 6
Samael sket ur sig:
Vafan ska dom ge sig på mig för? Jag har fått 6 stycken hittills, en på röven och en på pungen samt några utspridda djävla as. Fan vad jag avskyr dom, varenda en. Värdelösa djävla piss-varelser. Så Vin Diesel, allah, Buddha eller vem fan man nu vill tro på, om du läser detta..Ta bort dom djävla asen.

Jag har just tillbringat tre dagar och två nätter tältandes i Vindö och Djurö i Stockholms skärgårdsregion. Det var [sic!] mycket fästingar där ute!
Jag tittade på när en tjej tog bort 11st från sina byxor. Fy fan.
Jag tror jag har klarat mig faktiskt. Otroligt...

Fästingar och mygg är förjävliga.

- Stand up-referat, videos, länkar och humor i fokus.
Samael
[#6]  Skrivet: 2006-06-25 21:00:48 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 31151 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Tommy Literoligare sket ur sig:
Jag tittade på när en tjej tog bort 11st från sina byxor.

Skön fetish! : D

AnaMatronic
[#7]  Skrivet: 2006-06-25 21:02:17 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 0 Från: :nårF
Samael sket ur sig:
Vafan ska dom ge sig på mig för? Jag har fått 6 stycken hittills, en på röven och en på pungen samt några utspridda djävla as. Fan vad jag avskyr dom, varenda en. Värdelösa djävla piss-varelser. Så Vin Diesel, allah, Buddha eller vem fan man nu vill tro på, om du läser detta..Ta bort dom djävla asen.

Jag har just tillbringat tre dagar och två nätter tältandes i Vindö och Djurö i Stockholms skärgårdsregion. Det var [sic!] mycket fästingar där ute!
Jag tittade på när en tjej tog bort 11st från sina byxor. Fy fan.
Jag tror jag har klarat mig faktiskt. Otroligt...

Fästingar och mygg är förjävliga.

Ja mygg fy fan. Somnade i en soffa i går kväll till följd av för mycket rödtjut. Jag hade mössa på mig och luvan till tröjan uppdragen över huvudet. Lik förbannat har jag lyckats få ett myggbett i örat. Hur mycket blod har man i örat? Jag anklagar pripps blå för att idyllisera midsommaren. I deras reklamer ser man fan inga mygg eller fästingar och skiter därmed att ta med sig myggmedel.

Skurt
[#8]  Skrivet: 2006-06-25 21:36:41 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 10128 Från: Lunnagår
Jag hoppas ni tar bort dem på rätt sätt. Att vrida ur eller att helt enkelt dra av funkar inte. det bästa sättet är att du själv eller en kompis biter av dem. Glöm inte att desinfiktera på rätt sätt efteråt heller! Bensin och såna starka grejer brukar funka bättre än annat.. har jag hört.

Hey ladies!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
TacomaTrailer
[#9]  Skrivet: 2006-06-26 01:06:27 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 1035 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag känner mig totalt utanför i denna tråd då jag aldrig någonsin fått en fästing, de pompösa djävlarna gillar väl inte mig helt enkelt So. Sad. Eyes. Bleeding. Of. Sorrow. Sniff.

Hasselhoff cries while raping Germany

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

AnaMatronic
[#10]  Skrivet: 2006-06-26 11:26:56 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 8228 Från: :nårF
TacomaTrailer sket ur sig:
Jag känner mig totalt utanför i denna tråd då jag aldrig någonsin fått en fästing, de pompösa djävlarna gillar väl inte mig helt enkelt So. Sad. Eyes. Bleeding. Of. Sorrow. Sniff.

Hasselhoff cries while raping Germany

Det är inte så svårt att skffa sig erfarenhet inom området. Du behöver ett tält och en sovsäck. Åk ut i förslagsvis stockholms skärgård eller något annat fästingfyllt område. Det finns kartor på apoteket om du känner dig osäker på område. Lägg dig naken i högt gräs. Lägg sovsäcken utanför tältet och låt den ligga öppen. Låt den ligga ute hela dagen. Fram emot kvällen går du in i tältet med sovsäcken och sover några timmar. Repetera proceduren några dagar. Har du inte fått några fästingar, då har du inte "the force". Har du fått fästingar, välkommen till klubben.

TacomaTrailer
[#11]  Skrivet: 2006-06-26 12:39:42 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 28994 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
.......Gräs????...Det finns väl bara på fotbollsplaner??

Manfred
[#12]  Skrivet: 2006-06-26 13:18:35 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 528 Från: oss alla till er alla
En av mina två katter, den mer dumma av dom, får alltid fästingar - på samma ställe dessutom - som jag sedan får hålla på och ta bort. Tänk er det när ni klagar; att måsta hålla reda på någon annas fästingar också.

[#13]  Skrivet: 2006-06-26 13:28:24 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 18 jun 2006 Inlägg: 4400
Manfred sket ur sig:
En av mina två katter, den mer dumma av dom, får alltid fästingar - på samma ställe dessutom - som jag sedan får hålla på och ta bort. Tänk er det när ni klagar; att måsta hålla reda på någon annas fästingar också.

Ja shit fy fan. Jag växte upp med hund.
Fästingarna på hundar (jag vet inte med katter) är dock av en annan art. De blir mycket större och äckligare än de fästingar som hakar på oss it-apor.
Tack för det lilla...

- Stand up-referat, videos, länkar och humor i fokus.
Skurt
[#14]  Skrivet: 2006-06-26 15:52:36 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 9284 Från: Lunnagår

Ja shit fy fan. Jag växte upp med hund.
Fästingarna på hundar (jag vet inte med katter) är dock av en annan art. De blir mycket större och äckligare än de fästingar som hakar på oss it-apor.
Tack för det lilla...

Örk... samma här. jag har nog aldrig haft en fästing i mitt liv. Men min förra hund drog alltid in såna enorma små monster som han bet/klia av själv och lämnade feta blodfläckar på golvet av.. OH MY FUCKING GOD! OH I'M FUCKING GOD!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Fästingjävlar!

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet