Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Den officiella balla semestertråden

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#1]  Skrivet: 2006-07-12 15:26:30 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 53155 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Har eller ska ni ha semester? Posta planer, anekdoter och annat skryt här.

Själv ska jag till Mallis på Fredag, "moget värre" är den spontana reaktionen.

Senast ändrad av TacomaTrailer den 2006-07-14 12:09:38, ändrad totalt 2 gånger

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#2]  Skrivet: 2006-07-12 15:33:13 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 16800 Från: :nårF
Äsch fuck. Fyra veckors semester från skolan får man spendera med att slita på sitt gamla jobb. Ända höjdpunkten är att man får vara ute i solen. Två aktiviteter är dock inplanerade. Kajakpaddling, en heldag. Wakeboard, så mycket jag bara kan och har råd med.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Skurt
[#3]  Skrivet: 2006-07-12 18:10:33 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 30384 Från: Lunnagår
aargh.. har en budget (begränsad) men vet inte vart jag ska åka. Gärna något billigt (dvs europa) men inte för svennigt helst (INTE mallorca). Help!

Antagligen blir det hos en polares dellägenhet på franska rivieran.. men det är inte säkert han får den.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
GRiM
[#4]  Skrivet: 2006-07-12 18:54:12 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 3854 Från: någonstans där jag var.
Kasta en tärning, ta motsvarande nummer spårvagn, åk till endhållplatsen, gå ett par 100 meter. Tror det är en CSN-aktig semsterresa.
Med lite tur hamnar man vid nån strand eller sjö.
Funkar nog bäst i en stad som har spårvagn, bör dock fungera med buss.

Skurt
[#5]  Skrivet: 2006-07-12 20:17:43 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 6076 Från: Lunnagår
GRiM sket ur sig:
Kasta en tärning, ta motsvarande nummer spårvagn, åk till endhållplatsen, gå ett par 100 meter. Tror det är en CSN-aktig semsterresa.
Med lite tur hamnar man vid nån strand eller sjö.
Funkar nog bäst i en stad som har spårvagn, bör dock fungera med buss.

Ok.. Spårvagnar? de närmaste finns väl i Göteborgstrakten? får bli någonstans där då..
Aa jag har nog lite bättre budget än så! skönt..

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
TacomaTrailer
[#6]  Skrivet: 2006-07-12 21:18:24 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 21170 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Mallis kan ju knappast vara mer svenne än en vanlig Stockholmsklubb i alla fall....eller......hoppas..........vad fan har jag gett mig in på!!!!

En annan lågbudgetare är att åka på kollektiv-luffning, börja i en hörna av typ en tunnelbanelinje och drick en öl vid varje hållplats tills ett föberstämt mål. Kul för hela familjen

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

Dubya Shrub
[#7]  Skrivet: 2006-07-13 09:38:23 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 21 apr 2005 Inlägg: 170 Från: Sveriges Framstjärt
Ska till Monte Negro med tjocka släkten. Eftersom förfäderna ska med så blir det all-inclusive. Är drickat är gratis så blir det nog till att supa med mina alkoholiserade kusiner. Full varje dag, hela dagen, någon badutflykt, antagligen till hotellet bredvid, i en vecka och sen hem.

Samael
[#8]  Skrivet: 2006-07-13 09:50:56 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 6628 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Amsterdam över en helg+några dagar med tösabiten. Där ska jag titta på KULTUR!

TacomaTrailer
[#9]  Skrivet: 2006-07-13 11:58:33 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 26923 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
WHAHAHAHAHAHAAHAHA

Förenklade just mitt nuvarande project med 724% och kan nu åka på semester med sinnesfrid!!!!!!FAAAAANN VAD GÖTTTTTTTT!!!!!

Hume
[#10]  Skrivet: 2006-07-13 14:05:47 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 14406
TacomaTrailer sket ur sig:
Mallis kan ju knappast vara mer svenne än en vanlig Stockholmsklubb i alla fall....eller......hoppas..........vad fan har jag gett mig in på!!!!

Grabbigt? Evil laughter of doom

Kanna
[#11]  Skrivet: 2006-07-14 15:34:04 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 310 Från: C4, Skåne
Nyss hemkommen från en veckas semester i Roslagen. Hann med att kolla på Depeche Mode på stadion förra fredagen också.

TacomaTrailer
[#12]  Skrivet: 2006-07-14 15:37:11 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 16568 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Nu drar jag, GRiM får ärva innehållet i min "humor"-folder i fall jag kommer tillbaks som ett invalido, Skurt får css-layouten på min myspace-sida, ni andra får slåss om resten.

Hörs om en vecka, vaya con dios!

Manfred
[#13]  Skrivet: 2006-07-14 16:27:20 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 1419 Från: oss alla till er alla
Jag drar till Malmö, jag drar till Malmööööööö. Jag drar till Malmö, baby.

Om en och en halv timme gittar jag, bre. Det är kul att färdas 95 mil, enkel resa, längs marken. En quick helgtripp blir det, men det ska bli kul att slippa jobba å dricka en massa öl.

[#14]  Skrivet: 2006-07-15 16:32:11 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 6902 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
nyss hemkommen från varberg där de hade "wings and wheels", en djävla raggarsamling med massa fula jänkarbilar. men det var inte därför jag var där.

jag hoppade fallskärm, hur djävla matcho är inte det. nu har jag strykt ytterliggare en sak från min lista. blir "ta den i prutten" nästa sak att bli stryken...?

Skurt
[#15]  Skrivet: 2006-07-15 16:39:08 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 6752 Från: Lunnagår
rävdjuret sket ur sig:

jag hoppade fallskärm, hur djävla matcho är inte det. nu har jag strykt ytterliggare en sak från min lista. blir "ta den i prutten" nästa sak att bli stryken...?

WICKED.. hur var det?

rävdjuret
[#16]  Skrivet: 2006-07-15 23:28:09 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 3697 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
Skurt sket ur sig:
WICKED.. hur var det?

de e nice. nä men allvarligt talat var det helt ok. pirrade som fan i några sekunder när man lämnade planet och rätt mycket adrenalin när man friföll. sen lite pirr när man gled runt med skärmen ute fram tills landningen. fast det var inte den totala eufori man hoppats (muhaha) på. det hände liksom inte så mycket, först lite "svävning" i frifall och sen hängde man bara där medans skärmen var ute. fick ju inte något direkt sug att åka upp en gång till för att göra det igen.

det är nog mer idén som jag gillade; att lämna ett plan utan någon kontakt med någonting. man kände sig inte särskilt stor när man stod utanför planet och väntade på att hoppa. det är nog det moment jag skulle vilja uppleva igen, när man tar klivet ut ur/av planet.

vad gäller vanlig semester så har jag hunnit med båstadveckan, strandsoftning i ystad och lomma, festhelg i varberg (som tur var gick inte alla raggare från "wings and wheels" till samma uteställe som oss) och kristianstad idag på lördagen (var tydligen kristianstadsdagarna där med allt det innebär för en liten stad: fulla tonåringar, hottade bmw och oplar, coverband, folköl, hill billies och massa annat skräp). fredag till söndag är det kanotpaddling i värmland som gäller för jag är helt galet sugen på att sova i tält, jag lovar. efter det så hägrar en veckas segling på västkusten, hunnebostrand here i come.

glad sommar alla smultronätare

AnaMatronic
[#17]  Skrivet: 2006-07-17 10:01:12 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 11760 Från: :nårF
rävdjuret sket ur sig:
och kristianstad idag på lördagen (var tydligen kristianstadsdagarna där med allt det innebär för en liten stad: fulla tonåringar, hottade bmw och oplar, coverband, folköl, hill billies och massa annat skräp).

HEY! Det är min hemstad du pratar om!! Och du har helt rätt i din iaktagelse. Själv valde jag att åka in i lördags och var förbannat glad att komma där ifrån. Detta efter att ha spenderat en halvtimme i en djävla langoskö.

För övrigt så har min arbetande semester fortsatt med att jag paddlat Kajak en dag. Med träningsverk i hela kroppen som följd. I Söndags åkte jag och kompisarna till Hörby för att se Traktorpulling. Vi letade frenetiskt efter Micke "De e Najs" Nilsson. Utan resultat dock. Men man fick se en del feta traktorer med motorer av diverse slag. Bland annat Ryska helikoptermotorer och gamla spitfire-motorer.

Det var NAJS.

GRiM
[#18]  Skrivet: 2006-07-17 20:17:51 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 3426 Från: någonstans där jag var.
Själv har jag räddat världen! Tror att utomjordningarna tänker nog sig för om de vill invadera jorden igen. Mina X-com soldater och General Grim står vakt, ni kan sova tryggt!
http://www.mobygames.com/images/covers/large/968260539-00.jpg

*ruskade om meningsbyggnaden*

Senast ändrad av GRiM den 2006-07-19 07:31:05, ändrad totalt 2 gånger

Grabben med kniv
[#19]  Skrivet: 2006-07-18 10:45:06 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 05 aug 2004 Inlägg: 1000 Från: Allt
Har varit i Tadjikistan ett par veckor (på riktigt, faktiskt). Där firar dom ariska året 2006...dom är lite speciella i det dära landet. Sen har det blivit småland en del. Där äter dom korv och har tribaltatueringar.

Skurt
[#20]  Skrivet: 2006-07-20 17:44:15 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 3376 Från: Lunnagår
Grabben med kniv sket ur sig:
Har varit i Tadjikistan ett par veckor (på riktigt, faktiskt). Där firar dom ariska året 2006...dom är lite speciella i det dära landet. Sen har det blivit småland en del. Där äter dom korv och har tribaltatueringar.

Tadjikistan! wow! hur fan var det där?? Vem vet någonting om Tadjikistan (jag vet att de tillhört sovjet och talar ett iranskt språk)?

Rindlerto
[#21]  Skrivet: 2006-07-20 19:27:58 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 17 apr 2006 Inlägg: 668 Från: Hemtrevliga Norrort
Grabben med kniv sket ur sig:

I småland firar dom samma sak, i vissa stugor har jag hört, håhå.

GRiM
[#22]  Skrivet: 2006-07-21 18:18:29 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 9707 Från: någonstans där jag var.
Jag har fortfarande en viss förhoppning om att en dag i framtiden bringar ihop oss alla i något festaktigt. Det vore som man säger, "botten av tårtan", dvs. direkt nödvändigt för att hela "bakverket" skall hålla sig uppe.

TacomaTrailer
[#23]  Skrivet: 2006-07-23 00:41:03 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 29684 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Tillbaka och dygnsrytmen är furkad till da max, satt vid polen och drack San Miguel igår från 10 till 20 minuter innan bussen kom runt niotiden, nyktrade till på flygbussen hem klockan 4 i morse och har sovt och kollat på seinfeldt om vartannat sen dess. Nu när man borde sova är man givetvis klarvaken, å andra sidan rullar Karate Kid 2 så det är inte så farligt, är värd att se bara för att se Oahu igen, ungerfär samma behållning som lost med andra ord (ingen diss till serien men det är så gudat svårt att ta den på allvar när man vet att honolulu ligger 20 minuter från den isolerade ön de lever på).

Nevamind, saker jag lärt mig på semestern.

1. San Miguel är världens bästa öl under gassande sol, lagom tjejigt men med lite extra beska som gör att man inte känner sig för homosexuell.

2. Inga spanjorer bor på mallorca

3. Magaluf är ett optimalt raggställe om ens preferens är 17-åriga latent homosexuella engelska pojkar med jättesmå huvuden.

4. "Miami vice-filmen"-mixen på encore/numb är grym.

5. All Inclusive är det bästa konceptet sedan Charlton Heston i Bibelorienterade filmer.

6. Alla Japaner talar med varandra på kass engelska (lärde mig just detta från KK2).

rävdjuret
[#24]  Skrivet: 2006-07-23 01:47:10 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 3286 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
rävdjuret sket ur sig:
fredag till söndag är det kanotpaddling i värmland som gäller för jag är helt galet sugen på att sova i tält, jag lovar

jaha, det blev ju inte myck paddling denna helgen. en deltagare hade 40 graders feber och eftersom det var den enda i gänget som jag känner så avstod jag att hänga med. det gjorde ytterligare två stycken och då ville de sista två inte åka själva så det bidde inte ens en tummetott. men lika bra var nog det med tanke på hur mycket jag hatar tält och mygg, hade det varit en husvagn hade det varit lugnt. så länge man slipper vakna upp helt klibbig i en svettig sovsäck med kylig morgondagg presis utanför ingången.

så, jag tänkte att jag drar hem och hälsar på päronen för omväxlings skull nu när jag ändå planerat att åka iväg. så in i bilen och kör 30 mil. en bit innan ringer jag och meddelar att jag kommer (så att de kan laga mat till mig..). då visar det sig att de är ute och seglar i två veckor. så nu har jag suttit i ett tomt hus sedan i torsdags hurra. några vänner har man ju besökt men det blev ju inte riktigt den helgen jag trodde.

tt, hur många besudlade du? asså 17 engelsmän borträknat...

Grabben med kniv
[#25]  Skrivet: 2006-07-24 17:49:17 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 05 aug 2004 Inlägg: 3349 Från: Allt
Jo, käre Skurt, Tadzjikistan är rätt ballt. Ganska mycket sovjetrester som typ gigantiska urangruvor mitt i ingenstans som ligger och skräpar och är övergivna. Sen är det mycket extremt höga berg och djupa dalar och ganska mycket fattigdom också. Och vattnet i kranen är mörkbrunt..

Senast ändrad av Grabben med kniv den 2006-07-24 17:51:43, ändrad totalt 1 gång

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Den officiella balla semestertråden

Sida 1 av 2
Gå till sida 1, 2  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet