Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Boyahed vs Återbäringen

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2003-01-10 15:18:16 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 150176 Från: payehoq
Nedanstående inlägg är från för någon månad sedan, angående Aftonbladets "Nu mutar vi läsarna"-kampanj vid namn Återbäringen, där de delade ut presenter till läsare som ansökt om dem. Man skulle fylla i vad man önskade sig från återbäringen, samt varför man tyckte man borde få det. Bland annat såg Aftonbladet till att köpa en ring så att någon kunde fria till sin fästmö, vilket gav den fyndiga rubriken "De fick del av ÅterbäRINGEN." Boyahed.com ville givetvis ha sin del av kakan.

-----------------------------

Detta önskar jag mig från återbäringen: 615 kg jordgubbar

Motivering: Jag vill ha 615 kg jordgubbar dels för att jag gillar jordgubbar, och dels för att ni ska kunna skriva en enormt lustig rubrik där ni kallar det hela "ÅterBÄRingen". Ni verkar ju till stor del välja ut vilka som ska få kröset smort baserat på ordvitsar, menar jag. Andra förslag skulle då vara Båterbäringen, där ni ger mig en båt, Återbääringen, där ni ger mig ett par får, Kåterbäringen, där ni tillhandahåller mig en sexresa till Thailand. Skulle också kunna tänka mig att ni skänker mig en ilsken, äldre dam, vilket då skulle ge mig en del av Återkärringen.

Tack på förhand.

-johabbed bin laugsson, www.boyahed.com

-----------------------------

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Boyahed vs Återbäringen

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet