Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Boyahed.com - nu med random-funktion!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2006-08-24 23:37:57 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 15160 Från: Lilltomta
Som rubriken antyder har huvudsidan fått en ny random-funktion! Denna finns under rubriken Arkiverat till vänster på sidan. Den är dock inte att rekommendera när man vill söka rätt på en specifik korv vattentunna mekaniker hörapparat bankomatkort grushög artikel. Som ni säkert listat ut vid det här laget så slumpar den fram en valfri arikel ur boyahed.coms enroma databas med kroppsdelar prostituerade spädbarn avföring kärleksbrev artiklar.

Testa gärna och kör upp eventuella buggar eller problem med funktionen i min elektroniska röv, så är du snäll.

Testa den här (och sprid den gärna vidare till folk som en "det här resulterar i något gay"-länk. Byt helst ut "gay" mot valfritt adjektiv med positiv klang.): http://boyahed.com/?random

[#2]  Skrivet: 2006-08-24 23:47:01 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 2914 Från: :nårF
verkar fungera som den ska för mig i alla fall. men är det bara för mig som hufvudsidan ser helt fucked ut på. Tror att det är någon google-annons som skevar hela sidan.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
haddock
[#3]  Skrivet: 2006-08-25 00:13:18 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 2463 Från: Lilltomta
Screenshotta gärna så kan jag kika på om det är något galet hos oss eller dig. Testat olika browsers?

[#4]  Skrivet: 2006-08-25 08:26:52 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 4560 Från: :nårF
Jepp, både Firefox och Explorer. Problemet är likadant i båda. Jag kör upplösningen 1280x1024.

Hmmm man kanske skulle skurit ner skärmskjutet lite. Jaja nu missas ju inget i alla fall.

TacomaTrailer
[#5]  Skrivet: 2006-08-25 09:27:37 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 28994 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Funkar bra hos mig, har lagt den i länken på min signatur så den som snabbt vill gå från forum till random-artikel kan klicka där.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
haddock
[#6]  Skrivet: 2006-08-25 12:35:21 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 88117 Från: Lilltomta
UHm.. ok...? Det är ett javascript som laddas i den där rutan, blir det olika grejer varje gång? Eller är det alltid samma? Har fan ingen aning om hur man kan lösa det där.. tömma cache-minne perhaps? WEIRD!

[#7]  Skrivet: 2006-08-25 13:12:54 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 2000 Från: :nårF
haddock sket ur sig:
UHm.. ok...? Det är ett javascript som laddas i den där rutan, blir det olika grejer varje gång? Eller är det alltid samma? Har fan ingen aning om hur man kan lösa det där.. tömma cache-minne perhaps? WEIRD!

Jepp det blir olika annons varje gång... Men om det BARA är jag som har strul med det så måste det vara i MIN dator alltså... Tror det kom när jag uppdaterade norton någon gång...

Edit: Provade att tömma cachen. Det funkade inte...

Skurt
[#8]  Skrivet: 2006-08-25 14:56:38 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 8627 Från: Lunnagår
Nytt funktionsförslag: när man kommer in i forumet så ska det finnas en knapp där man får upp alla de senaste dygnets aktiva trådar och inte bara de som är nya eller som man själv svarat på.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
AnaMatronic
[#9]  Skrivet: 2006-08-26 00:53:40 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 21600 Från: :nårF
SIC är att jag få samma fel på båda mina datorer. Inte samma upplösning eller något...

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Boyahed.com - nu med random-funktion!

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet