Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Tatuering töntigt eller fedt

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Töntigt med tattoo eller?

hahahhahahah skitcool juh!   41%   [ 7 | 41% ]
hehehehhehehe skittöntigt juh!   47%   [ 8 | 47% ]
Ska pierca bort snoppen snart och lägga till mig med en lössvans av Karbon och Fiberoptik, djävla Tönt!   11%   [ 2 | 11% ]

Totalt antal röster : 17
Jason
[#1]  Skrivet: 2006-09-19 22:21:20 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 5691 Från: ett annat håll
Funderar på att skaffa mig en till tatuering, denna gång på framsidan av kroppen under bröstet vid revbenen ungefär.

Som denna fast med annan text, stil, storlek och placering.

vad tror/tycker ni?

(vill Boyahed köpa reklamplats kan detta diskuteras.

[#2]  Skrivet: 2006-09-20 00:39:23 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 8777 Från: Lunnagår
Urgh.. bibelcitat som tatuering = gaaaaaaay..

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
GRiM
[#3]  Skrivet: 2006-09-20 00:54:04 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 5710 Från: någonstans där jag var.
10sec att skriva detta inlägget, 11sec att ta bort det!

Senast ändrad av GRiM den 2006-09-20 10:59:11, ändrad totalt 1 gång

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#4]  Skrivet: 2006-09-20 07:36:43 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 8400 Från: :nårF
Jason sket ur sig:
Funderar på att skaffa mig en till tatuering, denna gång på framsidan av kroppen under bröstet vid revbenen ungefär.

Som denna fast med annan text, stil, storlek och placering.

vad tror/tycker ni?

(vill Boyahed köpa reklamplats kan detta diskuteras.

Ska du tatuera in Rävis mjukostinlägg? Då är det djävulskt cool.

Samael
[#5]  Skrivet: 2006-09-20 09:36:57 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 23434 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Är tatueringskunskaperna tillräckligt bra för att kunna skriva med sådan liten text och fortfarande vara läsbar om 5-10 år?

Hume
[#6]  Skrivet: 2006-09-20 12:29:36 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 1995

haddock
[#7]  Skrivet: 2006-09-21 04:49:36 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 31836 Från: Lilltomta
Samael sket ur sig:
Är tatueringskunskaperna tillräckligt bra för att kunna skriva med sådan liten text och fortfarande vara läsbar om 5-10 år?

Har inte så mycket med kunskaper eller teknik att göra... snarare det att människans hud inte är så tajt, crisp och exakt på plats hela livet.

Kan inte tänka mig att den där tatueringen ser särskilt bra ut efter 10 år. Men, vafan, jag gjorde ju min första i somras - dessutom med text som på sina ställen är någrolunda detaljerad. När den väl säckar ihop får det väl bli ett fint svart streck rakt över handleden:

Men, Mr. Cool ICE har ju hittat konceptet. Stort, svart och upprepningar överallt, that's the fucking way to go... Blir lika förskräckt varje gång jag ser den där korsningen mellan idioti och cp-skada i tatueringsform på den där människan.

[#8]  Skrivet: 2006-09-21 07:54:19 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 3150 Från: :nårF
Min första tatuering är fan fel. Alltså seriöst, killen som gjorde den lade på den fel. Om jag hade en bild skulle jag visa. Märkte det inte de första dagarna, sen när jag märkte det så blev jag bestört. Numera skiter jag i det eftersom jag har sett en sjöman med likadant motiv och nu är min unik i alla fall.

Vad jag vill ha sagt, jag har en tatto och det är fan coolt. Det är bara att gadda, om du sätter den på magen så har du en djävulskt bra anledning att hålla dig i form resten av livet också.

...och om tatueraren är någorlunda seriös så säger han till dig innan huruvida den kommer att se bra ut om tio år eller ej.

Jason
[#9]  Skrivet: 2006-09-21 12:06:09 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 11033 Från: ett annat håll
Tänker något sådant också, vill ha liksom!

[#10]  Skrivet: 2006-09-21 17:31:14 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 19674 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Tatuera in en bild på Steve-o med texten, "yeah dude, I SUCK" Evil laughter of doom Evil laughter of doom Evil laughter of doom Evil laughter of doom

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Rindlerto
[#11]  Skrivet: 2006-09-21 21:14:30 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 17 apr 2006 Inlägg: 5670 Från: Hemtrevliga Norrort
Man ska ha tats som Mads i filmen Pusher 2, då är det fedt, eller "Tehran" slarvigt intatuerat på överarmen, det är också ganska hardkååår.

Skurt
[#12]  Skrivet: 2006-09-21 21:58:37 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 160360 Från: Lunnagår
Rindlerto sket ur sig:
Man ska ha tats som Mads i filmen Pusher 2, då är det fedt, eller "Tehran" slarvigt intatuerat på överarmen, det är också ganska hardkååår.

Ordet "fedt" känns ju väldigt angeläget att tatuera in!

Annars ska jag tatuera in något som blir omodernt så snabbt som töjligt.. typ tatuera in logotypen till den tredje säsongen expidition robinson på TV3 eller Crazy Frog.

Tävling: Hitta på det mest otidlösa tatueringsmotivet.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
GRiM
[#13]  Skrivet: 2006-09-21 22:50:50 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 13846 Från: någonstans där jag var.

Hummer Bugg
[#14]  Skrivet: 2006-09-21 23:04:44 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 10322 Från: westeroze
"Jag blev bortrövad på min svensexa
och allt jag fick var en stor fet tatuering
över hela bröstet"

Hey ladies!

[#15]  Skrivet: 2006-09-22 09:23:55 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 7870 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Skurt sket ur sig:

Mitt ex vill (eller kanske redan har) tatuera in Nemi. Den tecknade Goth-bruden.

STEP BACK, WE HAVE A WINNER!

TacomaTrailer
[#16]  Skrivet: 2006-09-22 11:46:05 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 12080 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Samael sket ur sig:
Skurt sket ur sig:

Mitt ex vill (eller kanske redan har) tatuera in Nemi. Den tecknade Goth-bruden.

STEP BACK, WE HAVE A WINNER!

Inte bara vann du (hon) tävlingen utan du lyckades även definera "justifiable homicide" i samma mening.

Annars är det väl bara att dra till med valfri rockabilly-taturering, nästa sommar kommer det en ny trend och alla djävla söderbögar kommer plötsligt inse att de går runt med en lite modernare version av tribals. Shouldn't have eaten that human corpse!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Samael
[#17]  Skrivet: 2006-09-22 15:34:31 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 35211 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Själv vill jag tatuera in Bill Hicks lysande citat "It's just a ride" på underarmen i ganska fetig text.
Då kan jag, innan jag är på väg att göra livets stora misstag, bara titta på armen, inse att allt bara är på skämt och göra det.

Det känns ganska tidlöst, måste jag säga, och det gör ju inte så mycket att ingen känner till att Bill Hicks har sagt det, till skillnad från obskyra filmcitat eller liknande.

GRiM
[#18]  Skrivet: 2006-09-22 15:38:40 Citera
1,2,3,4,5,6,7,,,,13.
Regdatum: 27 maj 2004 Inlägg: 11420 Från: någonstans där jag var.
Bill hicks hade fuskkoder till livet... I miss him.

Jason
[#19]  Skrivet: 2006-09-22 15:50:04 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 5081 Från: ett annat håll
Gordon Bleu hade en mening, en riktning och ett mål. Jag saknar honom och jag saknar hans mack.

Med andra nyheter finns det ett hål i min mage som inte blir mättat, det leder till ångest, smärta och krampaktiga grepp omkring allting som tillfälligt kan mildra ångesten.

I miss you>! Stick another eye on that fork!

[#20]  Skrivet: 2006-09-22 17:44:32 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 15379 Från: Lunnagår
Samael sket ur sig:
Själv vill jag tatuera in Bill Hicks lysande citat "It's just a ride" på underarmen i ganska fetig text.
Då kan jag, innan jag är på väg att göra livets stora misstag, bara titta på armen, inse att allt bara är på skämt och göra det.

Det känns ganska tidlöst, måste jag säga, och det gör ju inte så mycket att ingen känner till att Bill Hicks har sagt det, till skillnad från obskyra filmcitat eller liknande.

Excuse while I plagiate you totally Ey, eh, ey, ey, you likey?

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Tatuering töntigt eller fedt

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet