Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Johabbeds stora He-Man vs Transformers-teori

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Kloppstock
[#26]  Skrivet: 2007-04-28 15:20:40 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 4236 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Skurt sket ur sig:
Kloppstock! Alla lekte fan med lego, inget unikt. Personen i fråga har väl inte haft ett intressant liv nog för att skriva något annat. Ungefär samma sak med människor som tycker att plankstek är "det godaste som finns".

Men kombinationen Lego+El måste vara nått unikt...har jag bestämt
Jag testade ochså det här med transfomers när det begav sig...det började med att jag tog på mig Mammas pantalonger i smyg, sen blev det rutiga klänningar, tog man tid med ägg-klocka för att se hur snabbt man kunde transformera om sin figur! Hey ladies!

däremot Hiv-Ma..He-Man vet jag inte ens vad det är för skumm soppa, folk i plugget nämde något med allmännbildning då dom fick veta att man inte kände till det..men då var man ju såpass ond att man kontrade om deras okunskap om Klasses Frukostklubb Hitler dances the night away

Plank Stek, säger du!!! precis som jag..nu måste jag veta här
..vilket sågverk valde du?..snodde du ochså bastu-sitt-planket från badh..osv osv

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
AnaMatronic
[#27]  Skrivet: 2007-05-01 23:34:09 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 36800 Från: :nårF
Kloppstock sket ur sig:
AnaMatronic sket ur sig:
Lego och El.... Hitler dances the night away

det här är ju riktigt obehagligt
då jag totalt överenstämmer med dig,

följdfrågan vi måste klara ut är därför...vilken av *världarna* du.."satsade på"?

*Stadslego (köpte du nånsin det där maffiga o-rymmnings-säkra fängelset?)

*Piratlego (äger du ochså "Bastionen Svarta Revet, med fängelse & kanon"? jag äger 1 lego apa!!!)

*Borglego (var inte "Vargarna" väldigt menlösa?, man pisskade ju dom lätt med Örnarna(Tengil)

*Rymdlego (Emtron hade ju inte ett skidt förutom den där stora rullstolen på ljul)

*Belleville (Hör inte hit)

EL-installation eller El-teknisk inriktning? Eller Döda-med-hjälp-av-el inriktning? EUHAOEHAUHEAHEOAH

dessa svar är viktiga eftersom jag försöker ta reda på varför det gick som det gick med mitt liv Dance, fish, Dance!

Jag lekte faktiskt både med Riddarlegot och stadslego. Jag hade den lilla borgen och drömde alltid om den stora. Sen hade jag även polisstationen, brandstationen och sjukhuset. Har faktiskt kvar alla i (nästan) komplett skick. Sen hade jag en sjuhelvetes massa rå-lego som jag brukade göra egna alster med. Jag minns framförallt en kassetbandspelare jag lyckades knåpa ihop. [sic!] nöjd.

Sen läste jag El-automation (styr och reglerteknisk) på gymnasiet.

skurt sket ur sig:

Kloppstock! Alla lekte fan med lego, inget unikt. Personen i fråga har väl inte haft ett intressant liv nog för att skriva något annat. Ungefär samma sak med människor som tycker att plankstek är "det godaste som finns".

Nej det är det fan inte. Vissa leker med lego och andra har ett genuint intresse för det. Ungefär samma sak som att vissa gillar musik medan andra lyssnar på Rix-fm.

Att man inte lekte med varken lekte med Transformers eller He-Man handlar väl snarare att man växte upp utan Filmnet.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#28]  Skrivet: 2007-05-02 11:05:20 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 32100 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
True Dat, vi som hade varken Filmnet eller SF Succé var tvugna att utveckla en fantasi, djävla klassamhälle!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  Johabbeds stora He-Man vs Transformers-teori

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet