Forumindex

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Spekulationer och kändisskvaller

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
rävdjuret
[#26]  Skrivet: 2005-06-11 20:19:57 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 1725 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
Kanna sket ur sig:
Dulee Johnson såg ju verkligen "västsvensk" ut. Urtypen för Kal och Osborn måste jag säga. WTF OMG LOL OMG WTF ROFL OMG KTHX?

läser du alltid in utseendet i beskrivningar av varifrån folk kommer?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Kanna
[#27]  Skrivet: 2005-06-11 22:35:27 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 2604 Från: C4, Skåne
rävdjuret sket ur sig:
Kanna sket ur sig:
Dulee Johnson såg ju verkligen "västsvensk" ut. Urtypen för Kal och Osborn måste jag säga. WTF OMG LOL OMG WTF ROFL OMG KTHX?

läser du alltid in utseendet i beskrivningar av varifrån folk kommer?

Ja oftast, även om det kan vara stereotyper. Om någon t.ex. säger "han såg engelsk ut" så tänker jag mig en rödhårig man med mjölkvit hy och fräknar i ansiktet.

rävdjuret
[#28]  Skrivet: 2005-06-12 08:16:21 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 4535 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
men att ngn ÄR från västsverige är inte ssamma sak som att säga att ngn SER engelsk ut. sen är england ett land och västsverige ett litet område.

Kanna
[#29]  Skrivet: 2005-06-12 10:55:22 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 234 Från: C4, Skåne
rävdjuret sket ur sig:
men att ngn ÄR från västsverige är inte ssamma sak som att säga att ngn SER engelsk ut. sen är england ett land och västsverige ett litet område.

Jo, i och för sig men när johanorm skriver
Påstående:
det skall vara en kille från västsverige...
så förväntar i alla fall jag mig en kille med ett gammalt hederligt svenskt utseende.

rävdjuret
[#30]  Skrivet: 2005-06-12 15:34:59 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 2834 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
jojo. jag dra bara ditt ben =)

Kanna
[#31]  Skrivet: 2005-06-13 10:41:00 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 2728 Från: C4, Skåne
rävdjuret sket ur sig:
jojo. jag dra bara ditt ben =)

Jo, jag förstod det men jag ville ändå förklara mitt resonemang. För nog är det så att om du själv hör någon säga att "han är från Afrika" så är chansen större att du tänker på en mörkhyad afrikan och inte en vit sydafrikan eller en nordafrikan med arabiskt utseende? Jag skulle tippa på att 9 av 10 av oss är offer för dessa stereotyper.

ceder
[#32]  Skrivet: 2005-11-23 15:25:43 Citera
Svettpärla
Regdatum: 23 nov 2005 Inlägg: 25
vem är detta ??
http://expressen.se/index.jsp?a=475012

Senast ändrad av ceder den 2005-11-23 15:37:54, ändrad totalt 1 gång

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email
ceder
[#33]  Skrivet: 2005-11-23 15:33:13 Citera
Svettpärla
Regdatum: 23 nov 2005 Inlägg: 66
namn o bild tack

http://expressen.se/index.jsp?a=475288 RAGE!

Jason
[#34]  Skrivet: 2005-11-23 16:07:20 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 17163 Från: ett annat håll
Ja angående knivskäraren så kan du nog glömma namnet, och varför du vill veta det är intressant. Är det din brorsa kanske?

[#35]  Skrivet: 2005-11-23 16:08:59 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 28898 Från: Lilltomta
ceder sket ur sig:

Dra åt helvete.

[#36]  Skrivet: 2005-11-23 16:10:04 Citera
Svettpärla
Regdatum: 23 nov 2005 Inlägg: 27
Jason sket ur sig:
Ja angående knivskäraren så kan du nog glömma namnet, och varför du vill veta det är intressant. Är det din brorsa kanske?

allmänintresse.... EUHAOEHAUHEAHEOAH

Teaflax
[#37]  Skrivet: 2005-11-23 16:40:50 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 14297 Från: Katrineholm, bitch
Måhända vill han påvisa att det är ett av dessa slemma utomrikes element som öfversvämma det svenska fosterlandet.

Fast jättesupervärldsstjärnan är jag faktiskt lite nyfiken på. Inte tillräckligt för att surfa till Flashback, however.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Jason
[#38]  Skrivet: 2005-11-23 23:10:39 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 903 Från: ett annat håll
Teaflax sket ur sig:
Måhända vill han påvisa att det är ett av dessa slemma utomrikes element som öfversvämma det svenska fosterlandet.

Fast jättesupervärldsstjärnan är jag faktiskt lite nyfiken på. Inte tillräckligt för att surfa till Flashback, however.
mE NOT EITHER, FINNS DET NÅGON HUGAD?

[#39]  Skrivet: 2005-11-23 23:23:51 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 20712 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Jason sket ur sig:
Teaflax sket ur sig:

mE NOT EITHER, FINNS DET NÅGON HUGAD?

SUPERKÄNDISEN SOM ÄR KOMPIS MED SILVIA OCH KNUGEN ÄR INGEN MINDRE ÄN DEN VÄLKÄNDA OCH "NAME ON EVERYONE'S TOUNGE RIGHT NOW"-KILLEN NUMMER ETT raymond björling.

(enligt användare på flashback, bör noteras).

Skurt
[#40]  Skrivet: 2006-02-15 17:36:27 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 3882 Från: Lunnagår
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,778730,00.html

Kvinnliga popstjärnan... hmm.... Leila K igen måntro??

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Samael
[#41]  Skrivet: 2006-02-15 18:29:42 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 3148 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Av någon kväsig anledning funkar inte Aftonbladet.se hos mig just nu, men om du syftar på hon som hade sex och partajade loss på planet så kan jag meddela att det är Camilla Henemark.
Leila K flyger nog på annat sätt.

Edit: Nu gick det bättre att komma in på deras sida, och som sagt, det är La Camilla.

Teaflax
[#42]  Skrivet: 2006-02-15 19:16:14 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 16758 Från: Katrineholm, bitch
Klart det är CH. Leila K har knappt ens råd med en bussbiljett till Gullmarsplan, än mindre en flygresa till Goa.

Samael
[#43]  Skrivet: 2006-02-15 23:13:03 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 0 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Det hade dock varit fan så mycket roligare om det var Carola, hon blev ju enligt skvaller-tidningarna (aftonbladet och expressen) nyligen dumpad. Fan så najs om hon hade åkt ner till Goa på en sup&stånk-resa och spytt ner halva kabinpersonalen när hon fick reda på att hon skulle ha spenderat alla hjärtans dag ensam annars : D

Att Camilla har alkis-fasoner vet ju alla som någonsin vistats på en krog i stockholm. Går man på krogen i Stockholm är det ungefär 97% risk att Camilla kommer dit och spyr och dansar med på tok för unga människor.

AnaMatronic
[#44]  Skrivet: 2006-02-16 00:57:07 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 49200 Från: :nårF
Samael sket ur sig:
Det hade dock varit fan så mycket roligare om det var Carola, hon blev ju enligt skvaller-tidningarna (aftonbladet och expressen) nyligen dumpad. Fan så najs om hon hade åkt ner till Goa på en sup&stånk-resa och spytt ner halva kabinpersonalen när hon fick reda på att hon skulle ha spenderat alla hjärtans dag ensam annars : D

Att Camilla har alkis-fasoner vet ju alla som någonsin vistats på en krog i stockholm. Går man på krogen i Stockholm är det ungefär 97% risk att Camilla kommer dit och spyr och dansar med på tok för unga människor.

Jag höll tummarna hela dagen för at det skulle vara Carola. Hade varit kul med en ny "skandalkändis". Agneta Sjödin hade inte heller låtit som ett dumt tips.

Teaflax
[#45]  Skrivet: 2006-02-16 06:18:49 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 18068 Från: Katrineholm, bitch
Agneta Sjödin är dels för färglös för att göra någonting som är ens nästan intressant och för könlös för att ha nåt som skulle kunna kallas för sex annat än som klinisk term.

När jag vill bli riktigt rädd brukar jag tänka på vilka samtal som måste ha pågått i hemmet när hon var ihop med Niklas Strömstedt. Snacka om mentalt vakuum.

Att hon är populär alls beror på Tintin-syndromet. Någon som totalt saknar personlighet kan folk projicera en önskad personlighet på.

AnaMatronic
[#46]  Skrivet: 2006-02-16 08:31:41 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 3866 Från: :nårF
Teaflax sket ur sig:
Agneta Sjödin är dels för färglös för att göra någonting som är ens nästan intressant och för könlös för att ha nåt som skulle kunna kallas för sex annat än som klinisk term.

Kanske sant, fast det hade bara gjort det ännu roligare.

Teaflax sket ur sig:
När jag vill bli riktigt rädd brukar jag tänka på vilka samtal som måste ha pågått i hemmet när hon var ihop med Niklas Strömstedt. Snacka om mentalt vakuum.

Sant...brr

Skurt
[#47]  Skrivet: 2006-02-16 19:35:47 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 16036 Från: Lunnagår
Teaflax sket ur sig:

Att hon är populär alls beror på Tintin-syndromet. Någon som totalt saknar personlighet kan folk projicera en önskad personlighet på.
'

Hmm.. min kompis tycker att hon är en MILF... undrar vad det säger om honom? *oroad*

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Samael
[#48]  Skrivet: 2006-02-16 19:54:06 Citera
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 10356 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Skurt sket ur sig:
Teaflax sket ur sig:

'

Hmm.. min kompis tycker att hon är en MILF... undrar vad det säger om honom? *oroad*

Han tycker nog bara om tuttar, skulle jag tro. Tittar man på hennes ansikte försvinner alla former av sexuella tankar.

Skurt
[#49]  Skrivet: 2006-02-16 22:32:07 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 37980 Från: Lunnagår
Samael sket ur sig:
Skurt sket ur sig:
Teaflax sket ur sig:

'

Han tycker nog bara om tuttar, skulle jag tro. Tittar man på hennes ansikte försvinner alla former av sexuella tankar.

Ja usch.. jag ska säga till honom att titta lite högre nästa gång.. Hey ladies!

Det äckligaste med Agneta Sjödin (förutom hennes mentala och fysiska uppenbarelse) är att hon för varje barngala med Mark Levengood, alltid ska ta en imperialistisk kolonialistbild på henne i afrika, med bakgrund av en skåck svältande afrikanska objekt till barn. Jag tycker de här bilderna alltid är så djävla äckliga när de dyker upp i tidningen. Kolonialt förtryckar-förmyndarskap är det jag associerar främst med.

AnaMatronic
[#50]  Skrivet: 2006-02-20 10:24:35 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 3360 Från: :nårF
Leila K wannabe?

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Spekulationer och kändisskvaller

Sida 2 av 4
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet