Forumindex

Forumindex  >>  Leif G.W. Persson  >>  TV4 kör med billig kopia

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2007-07-14 17:08:08 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 375440 Från: payehoq
Ur TV4:s usla serie Medicinmannen. Tydligen kände man inte för att ha the original GW ("OGW", som tatueras på armen), utan släpar in en billig kopia när det vankas soffprat:

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Ankeborg bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Kloppstock
[#2]  Skrivet: 2007-07-14 18:47:47 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 3768 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Jag skulle vilja påstå att hans grymtningar inte håller måttet här..brissten på fliströja gör sig ochså påminnd.
Man får hoppas att den riktige Leffe fick regält med stim-pengar för den här skiten

Jag som tyckte att Medicinmannen var en sån härlig serie..för att inte tala om Frigolit-kopian Talismanen (Tisdagar 21.00)..där körde dom ochså med kändis-kopior liknande den här

Bla fick en väldigt usel statist gestallta Agneta Sjödin i sissta avsnittet (symbal) & fick säga tre bajsusla repliker varav en bestod i att lyckas utala "Mankell" på fel sätt. Hitler dances the night away

Sedan var det 2 till kopior som skulle föreställa just Mankell & Guillou, och då ge intrycket till tittarna att det var en parodi på att sälja ut sitt eget arlse för en sådan simpel produktplacering som att författarna skriver in sig stjälva i sitt eget manus (symbal)

det hade verkligen varit ett lågvattenmärke om det verkligen hade vart den riktiga Conquistadoren & den lille Uber-journalisten Hitler dances the night away

Här har vi dom fula tvillingarna

http://www.imdb.com/title/tt0409584/
(Hittar tyvärr inte vad han som gestalltar G.W heter)

http://www.imdb.com/title/tt0303544/

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
Hummer Bugg
[#3]  Skrivet: 2007-07-14 21:11:03 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 7963 Från: westeroze
Mitt minne säger mig att det vara orginalen Guillou och Mankell som medverkade i serien.

Kanske inte var samma serie men jag vill minnas att man ser Guillou sitta och skriva i sin stuga då plötsligt svartmaskerade terrorister attackerar, han ska precis avrätta dummisarna med älgstudsaren när nån störtar fram och avslöjar att det är "Blåsningen" eller liknande.

Kan varit ur en dröm också...

[#4]  Skrivet: 2007-07-14 23:58:37 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 238 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Hummer Bugg sket ur sig:
Mitt minne säger mig att det vara orginalen Guillou och Mankell som medverkade i serien.

Kanske inte var samma serie men jag vill minnas att man ser Guillou sitta och skriva i sin stuga då plötsligt svartmaskerade terrorister attackerar, han ska precis avrätta dummisarna med älgstudsaren när nån störtar fram och avslöjar att det är "Blåsningen" eller liknande.

Nej det var ingen dröm..det var jag som "försökte" vara ironisk bara,

likaså var Agneta verkligen med

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer
Hume
[#5]  Skrivet: 2007-07-16 14:12:15 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 176
Hummer Bugg sket ur sig:

Är det inte så att han faktiskt hinner skjuta en terrorist innan bluffen avslöjas?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
AnaMatronic
[#6]  Skrivet: 2007-07-16 18:03:27 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 117600 Från: :nårF
Hume sket ur sig:
Hummer Bugg sket ur sig:

Är det inte så att han faktiskt hinner skjuta en terrorist innan bluffen avslöjas?

Jo, eftersom han har varit både Arn och Hamilton i ett tidigare liv så missar han Aldrig. Eller har han bara drömt?

Skurt
[#7]  Skrivet: 2007-07-17 00:18:08 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 35448 Från: Lunnagår
AnaMatronic sket ur sig:

Jo, eftersom han har varit både Arn och Hamilton i ett tidigare liv så missar han Aldrig. Eller har han bara drömt?

Jan Guillou är ju faktiskt det närmsta James Bond vi haft i Sverige. Avslöjade IB-affären och fick hela västvärlden att kippa för andan, så de kastade honom i fängelse i "några månader".

För att inte tala om alla skrönor han planterar i boken "Ondskan" om sig själv. Hur snygg och cool han poträtteras.

Både "Tjuvarnas Marknad" och "Madame Terror" var dessutom inte värda ett djävla avföring..

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Kloppstock
[#8]  Skrivet: 2007-07-24 21:41:27 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 374 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Roligare blir det i Talibanen..där det finns en kommisarie "Kurt Wallander" ochså, gestaltad av Lennart Jähkel

..mer & mer tydligt att det är manusförfattarna Guillou & Mankell som stjälva är hjärnan bakom denna "promotion" av fellow "deckar-kollegor" & "Jaktlags-medlemmar"

söker vidare efter ev smutskasstning av fellow "deckar kollegor"

Hummer Bugg
[#9]  Skrivet: 2007-09-16 15:04:25 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 4239 Från: westeroze
Leif GW imitation i gårdagens Babben&Co, spot on:

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Leif G.W. Persson  >>  TV4 kör med billig kopia

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet