Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Det var gång en..

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
haddock
[#1]  Skrivet: 2007-08-02 01:25:04 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 6064 Från: Lilltomta
Det var en gång en haddock. Sen flyttade han till Norge och glömde bort verkligheten.

Och sen signade han ett kontrakt som sade att han skall vara kvar till 2010. Haha, holy crap. Det är många år utan verklighet, det. Två och ett halvt, närmare bestämt.

Min frånvaro har dock inte lyst med sin närvaro, åtminstone verkar det inte som det. I am proud of you not-fucking-up-motherfuckers. Förutom virusskiten som tydligen försegick på huvudsidan.

Intressant fakta: De norska orden rompetask och rompetroll är de roligaste orden i det norska språket. De betyder inte alls vad du tror, och det är fan tur det. Betydelsen är lika bögigt tråkig som orden är bögiga på svenska.

Nu har jag tre veckors semester och jag skall hata allt som innebär ansträngning i någon form under denna tid. Även dig, om du anstränger dig.

Edit: Jag och Johabbed ska ha stora roller i ett bröllop i slutet på augusti. Tolka det hur fan du vill, rompetroll.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Det var gång en..

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet