Forumindex

Forumindex  >>  Sport  >>  OS-invigningen (Eller: NU ÄR DET FAN PÅ G)

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
silmarillion
[#26]  Skrivet: 2008-08-14 20:45:24 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 1754 Från: Skåne
...å vissa kastar bort sina medaljer.

Jag förstår Ara helt och hållet. Det var fruktansvärt illa dolt fusk från domarnas sida. Detta skulle bli det renaste OS:et någonsin. Visst, renast på doping kanske...men korruptionen frodas fortfarande i IOK:s och andra idrottsförbunds korridorer. Hurra för den jämlika och sedelärande idrotten Dance, fish, Dance!

[#27]  Skrivet: 2008-08-14 21:05:48 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 6902 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
jag inte bara förstår ara. jag tycker att han i sin situation gjorde rätt. bedömningssporter är ett djävla härke.

annat: så ni genomgången över vilka som tagit många os-guld? det var några blandade varav en tjej i gymnastik från ca 70(?). fy fan vad löjligt hennes uppträdande såg ut. inte en volt eller skruv, bara sådant vi nu kallar modern dans. förstår ju att alla sporter utvecklas. men när man då kunde få os-guld för "fina rörelser" borde man även på den tiden få os-guld om man klarade av att lyfta sin diskus.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#28]  Skrivet: 2008-08-16 00:22:45 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 13008 Från: ett annat håll
Gorteskt bra tennismatch, vevade mellan den och Tyskland Sverige (mindre bra) och jag satt inte still en minut, så [sic!] spännande

[#29]  Skrivet: 2008-08-16 01:01:18 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 8914 Från: :nårF
Vågade fan inte titta. Första set gick så djävla fort att jag missade det pga matlagning. När jag hoppade in i andra börade det med att Fransmännen bröt sveriges serve. Efter ett tag var setet förlorat och jag insåg att jag jinxade matchen. kunde inte dra igån teven igen förrän jag hade fått bekräftat av liverapportering att skiten var slut.

Så här i efterhand känns det surt att jag missade matchen, men om jag inte hade missat den kan jag garantera att sverige hade spelat bronsmatch imorgon.

silmarillion
[#30]  Skrivet: 2008-08-16 11:44:42 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 3384 Från: Skåne
AnaMatronic sket ur sig:
Så här i efterhand känns det surt att jag missade matchen, men om jag inte hade missat den kan jag garantera att sverige hade spelat bronsmatch imorgon.

Skönt å läsa att det inte bara är jag som har neurotiska tvångstankar. Till exempel har jag bara sett tre stycken handbollsfinaler i mitt liv - OS -92, OS -96 och OS -00. Hur det gick? Jo Remeber kids: it's DOWN THE ROAD, not across the street...

[#31]  Skrivet: 2008-08-16 14:30:22 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 20295 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Vad som än händer i tennisen måste vi ändå få guld i grenen "påpeka att USA har fått arrangörerna att lägga simningens finalpass på morgonen". Det spelar inte ens roll om det är beachvolley som visas, det måste påpekas var 5:e minut av våra rättrogna informationskommisarer på statens TV. Jag gissar på att de kommer fortsätta tjata långt efter att det tävlats klart.

På tal om tennis, jag har inte kunnat se en hel match sedan Niklas Kultis 5-timmarsholmgång i match 5 mot Frankrike i DC finalen....199.....6 tror jag det var. Det är för mycket ångest i den sporten helt enkelt.

Snart är det basket, USA-Spanien...SWEET!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Hummer Bugg
[#32]  Skrivet: 2008-08-16 15:23:40 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 86268 Från: westeroze
Det är jobbigare när man inbillar sig att man måste kolla för att det inte ska gå åt helvete, men jag har lagt den tiden av mitt liv bakom mig.

TacomaTrailer sket ur sig:

Basket är helt klart bästa underhållningen hittills, tid/kanal?

[#33]  Skrivet: 2008-08-17 09:13:08 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 19200 Från: :nårF
Gött att vi även detta OS får lite good old svenskt hyckleri. Vi svenskar ska inte visa att vi dricker alkohol. Det gör bara dumma människor!

Även om man FÅR dricka alkohol på läktaren och att ni är över 18 år så får ni gå här ifrån. Tänk på vilka dåliga förebilder ni är för alla där hemma som aldrig förr sett en svensk dricka öl.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3117692.ab

EDIT: Läste igenom artikeln nu och vad fan. Vad är det för ägg som skrivit den?

Påstående:
Är det fest?

– Fest kan jag inte säga, säger Christoffer Wikström.

Men ni tog in öl?

– Ja, och det ser väl inte så bra ut.

Stefan Nystrand är fåordig.

– Glenn pratade med oss lite, ja.

Var det för att ni drack öl?

– Det kan det vara.

– Jag tyckte att vi uppträdde bra, kollade matchen och hade jätte­roligt.

Är det fest nu för er när era simningar är över?

– Det får du fråga någon annan om, jag är här för att kolla på tennis.

Petra Thoren gjorde sig ju ett namn inom tidningskretsar när hon tyckte att det var viktigt att upplysa allmänheten att en flicka som blev mördad i Växjö för några år sedan var syster till Håkan Mild. Den andra pajsaren kanske bara praoar hos henne men han går tydligen väl i hennes fotspår.

TacomaTrailer
[#34]  Skrivet: 2008-08-18 03:43:06 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 20710 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Hummer Bugg sket ur sig:
Det är jobbigare när man inbillar sig att man måste kolla för att det inte ska gå åt helvete, men jag har lagt den tiden av mitt liv bakom mig.

Basket är helt klart bästa underhållningen hittills, tid/kanal?

Självklart behagade sig inte SVT att visa någon basket förrän 15 minuter från slutet när USA redan ledde med 25 poäng.......DJÄVLA KOMMUNISTER!!!! Hitler dances the night away (löl)

Snart vankas det slutspel dock, då lär det bli riktigt drag.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

silmarillion
[#35]  Skrivet: 2008-08-18 13:57:00 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 2796 Från: Skåne
Sanna Kallurs insats i semifinalen är ganska synonymt med hela den svenska truppens insats i detta OS. Schidthöga förväntningar som faller platt på marken.

Fan, å det här har man sett fram emot i fyra år!?

..å visst gjorde Klüft rätt som valde tresteg istället för sjukamp? Sjukampen vanns av en ukrainska som poängmässigt låg under vad Klüft haft som segerresultat i de senaste åtta stora mästerskapen. Men, hey - åka ut i trestegskvalet som tjugonde kvinna måste ju smälla lika högt som att ta ett OS-guld i sjukamp, eller hur? Dance, fish, Dance!

[#36]  Skrivet: 2008-08-18 16:56:56 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 66962 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Inte för att jag tror att hon har någon chans där heller, men Klüftens "riktiga" gren är ju längdhoppet, som borde vara på schemat snart.

Personligen tycker jag hon gjorde rätt, vinna i 7-kamp är ungefär som att ha ungdomströjan i tour de france, det ser bra ut på löpsedlarna men är värt absolut noll, då kan vi lika gärna skicka friska idrottare till handikapp OS bara för att få några guld,som spanien gjorde i Aten (eller var det Sydney?), och vem vill vara som spaniorerna?

silmarillion
[#37]  Skrivet: 2008-08-18 19:59:18 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 2566 Från: Skåne
Inte för att jag tror att hon har någon chans där heller, men Klüftens "riktiga" gren är ju längdhoppet, som borde vara på schemat snart.

Personligen tycker jag hon gjorde rätt, vinna i 7-kamp är ungefär som att ha ungdomströjan i tour de france, det ser bra ut på löpsedlarna men är värt absolut noll, då kan vi lika gärna skicka friska idrottare till handikapp OS bara för att få några guld,som spanien gjorde i Aten (eller var det Sydney?), och vem vill vara som spaniorerna?

Jo, visst var det Sidnie och spaniens basketlandslag för förståndshandikappade som visade sig innehålla snubbar som inte alls var klassade som förståndshandikappade. Om (och det är ett duktigt stort OM) jag nu skulle fuska i någon paralympicsgren så inte fan skulle det vara i den för förståndshandikappade. OK, kanske den lättaste att fejka jämfört med 100 meter frisim för folk utan armar eller nått...men, nej och usch. Helt klart lägre än Glocalnet!

[#38]  Skrivet: 2008-08-20 13:04:30 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 10976 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Är det bara jag som gladdes enormt av brasilens uttåg ur fotbollen? Aldrig har jag sett ett så divigt, gnälligt och filmandes bunt av underpreseterare...............Sen förra VM

Teaflax
[#39]  Skrivet: 2008-08-21 11:25:01 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 13092 Från: Katrineholm, bitch
Nej, äfven jag förlustades av att se dessa "brassar" få på nöten så att det stod härliga till.

TacomaTrailer
[#40]  Skrivet: 2008-08-22 11:48:56 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 15877 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
All propps till Jürgen perssoné, men hans alvedonvita ben brände in sig i min plasma skärm, tvångsinför långbyxor i pingisen NU!!!

silmarillion
[#41]  Skrivet: 2008-08-23 14:33:25 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 493 Från: Skåne
Jag har roat (?) mig med att sätta betyg på alla i den svenska truppen. I betyget har jag tagit i beräkning deras egna målsättningar likväl som deras resultat och förutsättningar. Därför är det inte säker att en semifinalist har samma betyg som en annan.

5 Stefan Lindeberg - Toppklass
4 Stefan Lindeberg - Utmärkt
3 Stefan Lindeberg - Bra jobbat
2 Stefan Lindeberg - Godkänt
1 Stefan Lindeberg - Underkänt

Bågskytte
Magnus Petersson - Ännu en gång har Magnus visat att silvret -96 bara var flax. 1 Lindeberg

Simhopp
Anna Lindberg - Anna gör en klart godkänd insats och så tycker jag hon är snygg på ett kväsigt sätt. 4 Lindeberg
Elina Eggers - Elina tog sig till final och det var en klart bra prestation. 3 Lindeberg

Simning
Therese Alshammar - Nä du, Therese...du är kaxig och håller kanske i kortbassäng men för att vara kaxig och ro i land med det så måste man leverera också! Men jag vill fortfarande se henne naken. 2 Lindeberg
Anna-Karin Kammerling - Världsrekord och flera VM-guld. Vad hände i OS-bassängen? 2 Lindeberg
Claire Hedenskog - Vem? Claire är nog bara en utfyllnadssimmare i lagkapperna. 1 Lindeberg
Josefin Lillhage - Världsrekord och flera VM-guld. Vad hände i OS-bassängen? 2 Lindeberg
Sarah Sjöström - EM-guld på 100m fjärilen blev 6-plats i kvalloppet. 1 Lindeberg
Ida Marko-Varga - Ut i semifinalen på 200m fritt men levererade i lagkapperna i alla fall. 2 Lindeberg
Petra Granlund - Nix, ännu en som inte klarade av sina egna högt ställda krav. 1 Lindeberg
Joline Höstman - Vem? - 1 Lindeberg
Gabriela Fagundez - En riktig liten läckerbit. Bara det är värt godkänt betyg. 2 Lindeberg
Hanna Westrin - Regerande världsmästare på 50m bröst. Det syntes inte. 2 Lindeberg
Eva Berglund - Hon kom på 18:e plats. Så bra. Hurraaaa! Det är bara två placeringar sämre än sydafrikanskan Natalie du Toit...ni vet hon som bara har ETT BEN!! 1 Lindeberg
Lars Frölander - Grabben hade lagt av men kände suget och kom nu tillbaka bättre än någonsin. Utvecklingen hade dock gjort de nya stjärnskotten ännu bättre. 2 Lindeberg
Peter Stymne - Nej, nix, nopp...Peter, det är skillnad på kort och lång bassäng! 2 Lindeberg
Stefan Nystrand - En manlig motsvarighet till Alshammar...med den skillnaden att jag inte vill se honom naken. 2 Lindeberg
Jonas Persson - Han ser ut som Bengt Baron. Vad är det som skiljer dem åt? Javisst, Baron har ju en guldmedalj om halsen! 2 Lindeberg
Marcus Piehl - Grabben är född i S:t Lars. Nej, inte mentalsjukhuset utan stadsdelen i Linköping. Could have fooled me. 1 Lindeberg
Simon Sjödin - Måste vara en medleylagkappare. Har ingen aning om vem töffen är.
Christoffer Wikström - Se ovan. Inget betyg
Jonas Andersson - Se ovan. Inget betyg

Friidrott
Susanna Kallur - Så nära att gråta har jag inte varit sen Bajen missade SM-guld. Stackars Sanna. Hon får ändå godkänt av mig. 3 Lindeberg
Carolina Klüft - "Jag har tappat motivationen för sjukamp men visst har jag en chans i tresteg och längd". 1 Lindeberg
Emma Green - Hon tog sig till final. Precis vad kan kan förvänta sig. 2 Lindeberg
Anna Söderberg - Wagner får inte åka till OS men den här turisten har varit med i alla mästerskap sedan Hedenhös...och hon har aldrig levererat! 1 Lindeberg
Stefan Holm - Stefan slutade fyra och Patrik Sjöberg pustade ut i sin kokainstoppade TV-soffa. 3 Lindeberg
Johan Wissman - Klart bästa insatsen bland alla friidrottare. Hade ingen kraft kvar i finalen. 4 Lindeberg
Linus Thörnblad - Linus har nog fått en släng av Bodén. En sjukdom som gör att man gör bra resultat i kvartersmästerskapen men totalt fuckar upp när det kommer till EM, VM eller OS. 1 Lindeberg
Niklas Arrhenius - Ännu en som fick en gratis semesterresa till Kina. 1 Lindeberg
Alhaji Jeng - Snälla, hoppa i glasögon. Du har ju knappt ledsyn. Skall man hoppa bra så hjälper det om man ser ribban! 1 Lindeberg
Magnus Arvidsson - Finalplatsen säkrades redan i första kastet. Kopiösa 37cm till god...luuuugnt. Men finalplats är klart godkänt. 3 Lindeberg
Jesper Fritz - Kjell Isaksson hoppade högre än Jesper...på 60-talet...med metallstav! 1 Lindeberg
Mustafa Mohamed - Höghöjdsträning med ledande kenyaner hjälpte visst inte. Men finalplats är bra. 3 Lindeberg

Badminton
Sara Persson - Åkte ut i sin första match. Man snackar om kvartsfinal och semifinal...finns det något speciellt namn för 64-delsfinal? 1 Lindeberg

Boxning
Naim Terbunja, Majid Jelili & Kennedy Katende - Jasså, vi hade med några i boxning? 1 Lindeberg

Kanot
Sofia Paldanius - Nej, hon räckte inte ända fram. Var det några andra än svensk press som trodde på medalj? 1 Lindeberg
Marcus Oscarsson - Hade inget att sätta emot i finalen. Kanske skulle satsat på K2? - 3 Lindeberg
Anders Gustafsson - Hade inget att sätta emot i finalen. Kanske skulle satsat på K2? - 3 Lindeberg

Cykling
Susanne Ljungskog - Lite svårare att cykla när man inte har hjälp av stallkompisar, eller hur? 2 Lindeberg
Emma Johansson - Liiiiite bättre spurt så hade Sverige haft ett guld här. 4 Lindeberg
Saara Mustonen - Om Saara var med för att vara hjälpryttare åt Ljungskog så misslyckades hon totalt. Nere på 56:e plats har Ljungskog ingen nytta av Saara. 1 Lindeberg
Gustaf Larsson - Ännu en cyklingsmedalj...och i tempo dessutom. Mycket bra jobbat. Cancellara var det inte mycket att göra åt. 4 Lindeberg
Marcus Ljungqvist - 24:e plats och drygt 2,5 minut efter segraren. 2 Lindeberg
Tomas Löfkvist - 38:e plats och drygt 2,5 minut efter segraren. 2 Lindeberg

Mountainbike
Alexandra Engen, Emil Lindgren & Fredrik Kessiakoff - Hur fan kom den här sporten med i OS? (Speciellt eftersom vi inte har några bra där.) 1 Lindeberg

Hästdressyr
Jan Brink, Tinne Vilhelmsson, Patrik Kittel & Emma Karlsson[i] - En femteplats som kanske blir en fjärdeplats ifall dopingfallet leder till diskning. 3 Lindeberg

Hästhoppning
[i]Helena Lundbäck
- 19:e individuellt och 8:a i lag. 2 Lindeberg
Peter Eriksson - 33:a individuellt och 8:a i lag. 2 Lindeberg
Lotta Schultz - 19:e individuellt och 8:a i lag. 3 Lindeberg
Rolf-Göran Bengtsson - 2:a individuellt och 8:a i lag. Men jag har något som inte han har - en andra testikel! 4 Lindeberg

Fälttävlan
Linda Algotsson, Viktoria Carlebäck & Katrin Norling - Vill egentligen inte sätta betyg på en idrott som går ut på att plåga djur. 1 Lindeberg

Fäktning
Emma Samuelsson - Vilken positivt strålande tårtsmula det här är. Hon hade fäktats om medaljerna om det inte varit för den grymt hårda lottningen. 3 Lindeberg

Fotboll
Damlandslaget - Ut i kvartsfinalen som vanligt. 3 Lindeberg

Handboll
Damlandslaget - Här är ett lag på uppgång. Det kunde blivit en 5:e plats men blev till slut en 8:e plats. Men vilka tjejer. Jag ser fram emot framtida mästerskap. 4 Lindeberg

Rodd
Frida Svensson - Ut i semifinalen. 2 Lindeberg
Lassi Karonen - Det var bara journalisternas högt ställda förväntningar som gjorde att Karonens final såg ut som ett misslyckande. 3 Lindeberg

Segling
Vendela Santén & Therese Torgersson - 15:e plats och hade aldrig med medaljstriden att göra. 1 Lindeberg
Karin Söderström - 14:e plats och hade aldrig med medaljstriden att göra. 1 Lindeberg
Rasmus Myrgren - 6:e plats och kunde, med lite tur, blandat sig i medaljstriden. 2 Lindeberg
Fredrik Lööf & Anders Ekström - "De behöver bara hålla koll på engelsmannen så blir det guld, annars blir det silver". Det blev brons! 3 Lindeberg
Anton Dahlberg & Sebastian Östling - 15:e plats och hade aldrig med medaljstriden att göra. 1 Lindeberg
Jonas Lindberg & Kalle Torlén - 18:e plats och hade aldrig med medaljstriden att göra. 1 Lindeberg
Daniel Birgmark - 4:e plats och kunde, med lite tur, blivit ett brons. 2 Lindeberg

Skytte
Nathalie Larsson - Hon blev blåst på en medalj tack vare att en träffdomare satt och pillade naveln. (Dessutom hade jag velat se Nathalie naken!) 3 Lindeberg
Håkan Dahlby - Vårt stora medaljhopp i skytte kom inte ens till final. 1 Lindeberg

Bordtennis
Jörgen Persson - J-O Waldner är pingisgud och Jörgen är hans profet. 4 Lindeberg
Robert Svensson, Jens Lundqvist, Pär Gerell - Det sket sig lite i lagtävlingen får man väl säga. 1 Lindeberg

Tae Kwan Do
Hanna Zajc - Ännu en bortdömd svensk i en bedömningssport. 2 Lindeberg
Karolina Kedzierska - Förlorade bronsmatchen mot en brasilianska med flera VM-medaljer. 3 Lindeberg

Tennis
Sofia Arvidsson - Att hon åkte ut mot Dementieva i andra rundan är inget att säga om. 2 Lindeberg
Robin Söderling - Ut i första i singel och ut i första i dubbel. Svensk tennis framtid visar sig vara en "never-will-be". 1 Lindeberg
Thomas Johansson - Ut i andra rundan i singel men dess då bättre resultat i dubbel. Schweizarna var dock överlägnsa. 4 Lindeberg
Jonas Björkman - Jag hoppades ju så på att Jonas skulle få en bättre avslutning på sin karriär. 1 Lindeberg
Simon Aspelin - Silver i dubbel tillsammans med Johansson är riktigt bra. 4 Lindeberg

Triatlon
Lisa Nordén - Lisa stumnade redan i simningen och kunde sedan inte komma ifatt. Lite tråkigt att ha simning som sin sämsta gren när det är just den som inleder triatlon. 2 Lindeberg

Brottning
Ida-Theres Nerell[i]/ - Slutade fyra efter att ha vunnit sitt återkval. Hon var inte nöjd med sin insats och det är inte jag heller. 2 Lindeberg
[i]Jenny Fransson
- Ut i första matchen. 16-delsfinal är inte godkänt. 1 Lindeberg
Sofia Mattsson - Ut i första matchen. 16-delsfinal är inte godkänt. 1 Lindeberg
Ara Abrahamian - Vad har domarna emot Ara. Det var samma visa i detta OS som i förra. Av mig får han i alla fall med beröm godkänt. 4 Lindeberg
Jalmar Sjöberg - Gjorde en klart godkänd turnering och förlorade i semin mot blivande guldmedaljören. Hade sedan inte ork kvar till att ladda i bronsmatchen. 3 Lindeberg

[#42]  Skrivet: 2008-08-23 14:56:49 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 28994 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Imponerande sammanfattning, men borde inte jürgen fått en femma? Bara en enda vinst var ju ett brott mot the matrix regler.

Anna J Lindeberg borde få en etta då hon bevisligen siktade på en 5-8:e plats, har betydligt mer respekt för de som i alla fall försökte men slutade på sämre platser.

johabbed
[#43]  Skrivet: 2008-08-23 15:41:07 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 11263 Från: payehoq
Jag tycker att 4 Stefan Lindeberg till damhandbollslandslaget är lite väl högt. Deras tränare säger hela tiden att de gjort bra ifrån sig, men om jag fattat det rätt fick de pisk i match efter match efter match i gruppen, sedan vann de en match mot ett bra lag som redan var vidare och en mot ett kasst lag och var plötsligt i slutspel. Kväsigt bara det, förresten. Sedan fortsätter de att förlora några matcher till, bara för sakens skull.

Okej att de kanske förväntades förlora alla matcher istället för bara 14 av 17 möjliga, men fyra Stefan Lindeberg? Nja. Får anta att ditt betyg också här påverkats av att du vill se en del av spelarna nakna.

Annars kan jag inte låta bli att imponeras / förskräckas av din totala koll på hela OS.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att ordet "nuffror" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#44]  Skrivet: 2008-08-23 15:44:15 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 14497 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3164644.ab

Hittar inget videoklipp, men såg det på SVT (HD!!!!) och det måste sägas att han tog stryket som en riktig viking, 5 Lindberg!!!

ZiggyStardust
[#45]  Skrivet: 2008-08-23 19:08:52 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 24 nov 2004 Inlägg: 10
Grymt jobb, imponerande! Men att Jörgen och damhandbollslandslaget får samma poäng finner jag inte riktigt rättvist mot herr Perssons insatts.

pahapersrog
[#46]  Skrivet: 2008-08-23 19:12:17 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 871 Från: Förort
Alltså, det kanske bara är jag. Men är inte sporterna i OS på samma hobbynivå som att orka med att se på det?

[#47]  Skrivet: 2008-08-23 21:29:48 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 16200 Från: :nårF
Satt och stirrade på BMX igår. Har ni sett det? Det var fanimig en TV-sport som hette duga. Brutala skador och högt tempo. Det enda jag kan invända mot var att det saknades ordentliga repriser på vurporna.

silmarillion
[#48]  Skrivet: 2008-08-23 22:50:20 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 3713 Från: Skåne
johabbed sket ur sig:
Okej att de kanske förväntades förlora alla matcher istället för bara 14 av 17 möjliga, men fyra Stefan Lindeberg? Nja. Får anta att ditt betyg också här påverkats av att du vill se en del av spelarna nakna.

Hej, jag heter Sillmarillion och jag har ett problem...visst är det en del i det laget som man skulle vilja se nakna.

johabbed sket ur sig:
Annars kan jag inte låta bli att imponeras / förskräckas av din totala koll på hela OS.

...OK, två problem då.

johabbed sket ur sig:
Grymt jobb, imponerande! Men att Jörgen och damhandbollslandslaget får samma poäng finner jag inte riktigt rättvist mot herr Perssons insatts.

Et tu, Brunte? Jo, hade Jörgen fått det där bronset hade han denifitivt fått den där extra Lindebergaren av mig. Men nu fick han inte det och eftersom han inte har lika schysta lökar som Teresa Utkovic* så blev det som det blev.

* = Hon arbetar dessutom på samma bolag som jag.

[#49]  Skrivet: 2008-08-24 10:24:59 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 2085 Från: payehoq
Jäääääääv!

Vet din arbetskamrat om din uppskattning av hennes handbolls- samt bysttalanger, eller delar du ut dessa Stefan Lindeberg i lönndom? Det kan ju vara en bra isbrytare på nästa företagsfest, om inte annat.

silmarillion sket ur sig:
Hej. Jag heter Silmarillion. Jag gav dig fyra Stefan Lindeberg på Boyaheds svettforum. Wanna hångla?

OS-recenserande stalkers är den bästa sortens stalkers.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att standardmjölk bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
silmarillion
[#50]  Skrivet: 2008-08-24 11:15:55 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 6316 Från: Skåne
johabbed sket ur sig:
Jäääääääv!

Vet din arbetskamrat om din uppskattning av hennes handbolls- samt bysttalanger, eller delar du ut dessa Stefan Lindeberg i lönndom? Det kan ju vara en bra isbrytare på nästa företagsfest, om inte annat.

silmarillion sket ur sig:
Hej. Jag heter Silmarillion. Jag gav dig fyra Stefan Lindeberg på Boyaheds svettforum. Wanna hångla?

OS-recenserande stalkers är den bästa sortens stalkers.

En solklar approach som kommer att användas vid nästa julfest!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Sport  >>  OS-invigningen (Eller: NU ÄR DET FAN PÅ G)

Sida 2 av 3
Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet