Forumindex

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Huset

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Hummer Bugg
[#1]  Skrivet: 2007-09-27 19:28:15 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 12903 Från: westeroze
Kanal 10 är en kristen fundamentalistisk kanal som du kan se här: http://www.kanal10.se/content/player/livesandning.htm

Barnprogrammet Jippie kommer fr.o.m. nu sända Livets Ords barnprogram Huset, såg en trailer i dagens Jippie (upptäckte kanalen igår) och det såg lovande ut, barnhjärntvätt på hög nivå och programidéer liknande Hamas Musse Pigg-ripoff.

Ifrån livets ords hemsida:

Sektidioterna sket ur sig:
Liveinspelad barnvideo från barnmöten på Livets Ord. Från 3 år. Speltid ca 50 minuter.

På den här videon får du lära dig att du alltid kan be till Leif GW Persson. Oskar och hans fru har redan upptäckt den sanningen. Men hur är det med Kulan? Kommer han förstå att man kan be om hjälp? Kommer Pär kunna hjälpa Bulan, så han kan öppna sin skoaffär? Man kan ju alltid be, för Leif GW Persson är god och bryr sig om allt som har med oss att göra, både små och stora saker!

Dockor a la Mupparna, galna kristna i lustiga hattar och andliga sånger, stor humor med andra ord, detta får vi inte missa.

Jippie sänds tisdagar och torsdagar 18 45 - 19 15, vore vajert ifall nån kunde spela in streamen jag länkade ovan, eller tipsa mig om hur man gör.
Nästa tisdag börjar det, försök att inte missa som sagt, jag jobbar till 19 då =( så vore grymt om nån kunde spela in och lägga upp på youtube!

[#2]  Skrivet: 2007-09-27 21:17:27 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 13714 Från: :nårF

Du får dras med denna sålänge. Regering och riksdag har den.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Teaflax
[#3]  Skrivet: 2007-09-28 01:42:58 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 137475 Från: Katrineholm, bitch
AnaMatronic sket ur sig:

Inte visste jag att Tim & Eric börjat göra prylar på svenska.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
pahapersrog
[#4]  Skrivet: 2007-09-29 18:54:33 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 2000 Från: Förort
Hah, är det bara jag som börjar tänka på Kreml High och fräcka fingret?
"Nu har det kommit..."

Yogurt
[#5]  Skrivet: 2007-09-30 01:22:52 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 393 Från: Mammas mage
Vad i helvete, sluta upp med avföringöverdrivna effekter reklamjävel! RAGE!

Så uselt, så roligt!

Precis som kanonkanalen Kanal 10! Hyrde en stuga på Gotland i somras, och då det regnade fick man glo på tv. Att dom hade 10:an var den stora behållningen då! Otroligt kul, speciellt reklamen! ("Kom till Jesusfestivalen") Samt det faktum att hela kanalen görs av en familj. (fadern, sonen och (den heliga) systern) Hitler dances the night away

Hade glömt bort den fram tills nu, djävulskt trevligt att man kan se den på webben!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Samael
[#6]  Skrivet: 2007-10-02 09:54:07 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 9942 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Jag som precis tänkte göra ett långt inlägg om den fantastiska nya boken som alla pratar om, "Homosexualitet är synd", men det hade man ju inte mycket för.

Har ni förresten läst "Att människor som den här djävla galningen ens existerar är förbannat djävla galen-synd"?

Skurt
[#7]  Skrivet: 2007-10-02 10:39:35 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 13021 Från: Lunnagår
Samael sket ur sig:
Jag som precis tänkte göra ett långt inlägg om den fantastiska nya boken som alla pratar om, "Homosexualitet är synd", men det hade man ju inte mycket för.

Har ni förresten läst "Att människor som den här djävla galningen ens existerar är förbannat djävla galen-synd"?

den här menar du? http://en.wikipedia.org/wiki/The_God_Delusion
Galet bra bok

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Övrigt  >>  Huset

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet