Forumindex

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Photoshoptävling VII - Filmer med ersättningsbokst

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Boyahed.com
[#1]  Skrivet: 2007-10-10 01:08:38 Citera
Robot
Regdatum: 11 nov 2002 Inlägg: 881
Boyahed.com sket ur sig:
Som flitiga besökare redan vet bedrivs det med ojämna mellanrum så kallade photoshoptävlingar på Boyaheds Svettforum. De tävlande får helt enkelt i uppdrag att mixtra till skojiga bilder på något visst tema och sedan presentera resultatet för allmänheten.

Photoshoptävling nummer VII utmanade de svettiga medlemmarna att byta ut, ta bort eller lägga till en enda...

Läs mer på http://boyahed.com/?472-Photoshoptavling_VII_-_Filmer_med_ersattningsbokstav

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#2]  Skrivet: 2007-10-10 07:52:37 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 2666 Från: :nårF
Har helt missat när denna tävlingen gick av stapeln men nu när jag ser bidragen kan jag inte säga annat än att jag bara vill låsa in mig i ett rum och träna Photoshop. Mycket imponerande bidrag.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Skurt
[#3]  Skrivet: 2007-10-10 21:44:09 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 16317 Från: Lunnagår
best competation EVAR!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Photoshoptävling VII - Filmer med ersättningsbokst

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet