Forumindex

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Sveriges 69 OsexigasteTM 2007

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Boyahed.com
[#1]  Skrivet: 2007-11-15 14:51:22 Citera
Robot
Regdatum: 11 nov 2002 Inlägg: 837
Boyahed.com sket ur sig:

Sveriges 69 osexigasteTM 2007

Listan hela världen väntat på utan att veta om det är äntligen här. Vi snackar förstås Sveriges 69 Osexigaste 2007. För femte året i rad ser denna institution i svenskt kulturliv dagens ljus. Den blev förstås lite försenad i...

Läs mer på http://boyahed.com/?485-Sveriges_69_OsexigasteTM_2007

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Yogurt
[#2]  Skrivet: 2007-11-15 16:16:53 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 341 Från: Mammas mage
Sällan har en segrare varit så välförtjänt! Hästpojken är onekligen riktigt djävla Shouldn't have eaten that human corpse! !

Men jag saknar Ingmar, han kan väl ändå inte blivit sexigare av att ha dött? Zombies coming after you, bitch!

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
Skurt
[#3]  Skrivet: 2007-11-15 19:38:39 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 17442 Från: Lunnagår
HAHA fan vad rätt. sjuuukt bra lista i år. Mycket bättre med Schulman än nån annan.

Påstående:
36. BENGT FRITHIOFSSON (NY) [Direktlänk]

Bengt Frithiofsson har lite rampfeber, så innan han sätter sig i TV4:s morgonsoffa och klunkar i sig rödvin vid sjutiden på morgonen brukar han lugna nerverna med sisådär sju glas whiskey. Skaffa dig en HDTV, så kan du bokstavligt talat se när blodkärlen i näsan spricker.

MOHAHHAHAHHA

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Hummer Bugg
[#4]  Skrivet: 2007-11-15 22:02:24 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 9401 Från: westeroze
Japp, segraren har sällan varit så uppenbar, osexig på alla tänkbara och otänkbara sätt.

Det här är inte ett skämt, Hästpojkens anlete är så frånstötande att jag har adblock-filtret fullt med bildlänkar ifrån aftonbladet och andra publikationer som haft den vidriga smaken att publicera en bild på honom (liksom ni Hitler dances the night away ) utan att döpa den schulman så den automatiskt försvinner.
Det filtret ska jag sälja dyrt när det kan garantera ett 100% Alex-fritt nät.

Har också bestämt mig för att ignorera honom eftersom han föder sig på uppmärksamhet, men ni tvingade mig till ett undantag.

[#5]  Skrivet: 2007-11-16 20:26:28 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 17 jun 2007 Inlägg: 285
Tack för listan, den var värd att vänta på. Segraren var ju självklar i år och jag minns den tiden när jag var lyckligt omedveten om den här snubbens existens, men i våras postade någon på ett helt annat forum en länk till Alex blogg och sedan dess känns det som att han har förföljt mig.

Tom Hjelte kunde iaf vara lite underhållande när han hoppade och for som en studsboll och skrek "rasist" så fort någon kritiserade honom.
Schulman är dock 100% Shouldn't have eaten that human corpse!

Benefactor
[#6]  Skrivet: 2007-11-20 09:32:58 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 23 jul 2004 Inlägg: 4292 Från: och med nu!
Min favorit är nr. 33. Det ser verkligen ut som om AB med RW:s hår. Ha! Har fan aldrig tänkt på det tidigare...

[#7]  Skrivet: 2007-11-21 21:13:41 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 11 mar 2005 Inlägg: 1241
Äntligen har Jesper Sahlén letat sig in på listan, härligt! Evil laughter of doom

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Sveriges 69 OsexigasteTM 2007

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet