Forumindex

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  Ring in det nya TV-året med Fredrikdsdals-Revyn

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Kloppstock
[#1]  Skrivet: 2008-01-02 03:24:52 Citera
Svettfläck
Regdatum: 15 feb 2007 Inlägg: 2247 Från: Anders Leven's Mysiga Tortyrkammare
Krönika

Nyss tog det slut, tyckte det var allra roligast där..när han slog in dörren i skallen på Rico med en staty..eller föresten blandar jag månne ihop nu med Crocodile Dundee 2 på Tv4 som jag bytte kanal till ?..så synd, På SVT däremot fortsatte lustspelet "Den Stora Premiären"(ironiskt namn)

Jeg syns Rydberg-revyerna är långt hemskare än utskällda Stefan & Krister diton, har samma problem med Rydberg-humorn som när jag tittar på Circus..jag fattar inte stjälv när det roliga kommer, utan måste sitta som en sömnig fågelholk & förlita mig på när dagispersonalen & pensionärerna hullkar efter luft & trycker fläsklägget i sidan på en så fort hästdjuret sätter igång & gallopera runt runt på scenen, & Ewa Rydberg gör om om grimachen i manegen OH MY FUCKING GOD! OH I'M FUCKING GOD!

Nog för att humorn är så kärvänlig att man hullkar, det största problemet är snarare att föreställningarna är så djävla långa & träliga (vadå dina texter här eller?) allt man ska hålla rätt på i manus kan tillslut gämföras med att försöka lära in Turgons släkträd i Silmarillion (ta inte illa upp forumit Silmarillion )
Men bara 1 enda kiss & hasch paus på 2 min under 8 timmar, hinner man inte tillbaka till sittplatserna när flyglarment ljuder blir man dödad på fläcken med toledoklinga av en ursinnig Fredrik Dolk. Tycker Nils Poppes släkt borde ta sitt ansvar & sälja stomipåsar för 9.90 vid entren för å avlassta bajjamajan & hässelsnåren som vid det här laget överbefolkas av kravaller av lönnfeta föräldrar, Chinchillor i strypkoppel & skenande rullstolsåkare som antingen utför sina behov samtidig, eller gör ner sig i bänkraden i act 2

Medans man tömmer sin fungerande njure & bajjlåda mot barken ska man dessutom på denna korta tid hinna samla sina små grå, sortera i hjärnhalvan vad som hänt under dom första 6 timmarna av act 1, vilken hållhake hade Bofinken Knut på Nicodemus?, bar Major Renstjärna på glädje-smittan eller icke?, det går int..pulsen är under -0 efter 34 minuter, jag talar av egen erfarenhet då jag som snorunge tvingades besöka Fredriksdals-gettot med familjen och såg Korsettfabriken(snusk)

Sen är det samma ensemble varje år, det är Fredrik Powerballtabletten "Dolk" (är för action-genren var Marty Mcsorley var för Con Air) Ewa Roos (känd som Ewa Roos på Fredriksdalsteatern), delar av sunni-clanen Wahlgren(bara 10 generationer) har alla skrivit livstidskontrakt med träscenen, Inte ens nykomlingen Johannes Brost i årets revy kunde få en på glatt humör.

värre än Peter Flak(moppe)?
(Var lugn gott folk jag kommer inte skriva mer! Ey, eh, ey, ey, you likey? )

http://www.findus.se/produkter/sok.asp?sok=jultallrik
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida Yahoo Messenger ICQ-nummer

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  Ring in det nya TV-året med Fredrikdsdals-Revyn

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet