Forumindex

Forumindex  >>  Sport  >>  Hockey!

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
rävdjuret
[#1]  Skrivet: 2008-04-10 18:37:31 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 2563 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
Äntligen är sista omgången i kvalserien här, och fy fan vad jämt det är. Nu skall man bänka sig och se hur det slutar. Själv hoppas jag på att Malmö och Rögle går upp, enbart för att Frölunda skall spela så många gånger som töjligt här nere i Skåne.

Fyra lag på 16 poäng, spännande som fan. Nu mot tv:n.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#2]  Skrivet: 2008-04-10 20:11:25 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 4573 Från: ett annat håll
Se dan Lek Sand Åk te Ut Har jag tapp at int re sset
Vill dock ha Mal mö teb ax
Var är Tea flax för övr igt?
har han trött nat på att diss ikrera det prim itiva stam krig et?

[#3]  Skrivet: 2008-04-10 20:34:59 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 8592 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
vad händer med din mellanslagstangent? Skall det vara så?

Men åter till topic. Fan vad spännande fortfarande (om vi bortser från Brynäs). djävulskt härlig stämning i Ängelholm. Det kommer avgöras på målskillnad om inte Leksand går in och kvitterar matchen. Men det vore synd om inte Malmö ligger i Elitserien nu när de fått ny arena och allt.

Snart börjar tredje..

AnaMatronic
[#4]  Skrivet: 2008-04-10 21:31:26 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 49200 Från: :nårF
Så fruktansvärt dåligt av Malmö att inte kunna ta sig upp med de förutsättningarna. Jaja, nu får de Sveriges största allsvenska arena.

rävdjuret
[#5]  Skrivet: 2008-04-10 23:16:25 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 11127 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
ja, helt craptastic av malmö att göra sina fans så besvikna. fy vad nervigt det blev på slutet. grattis rögle. surt bara att man måste åka till ängelholm för att se frölunda spela.

Yogurt
[#6]  Skrivet: 2008-04-10 23:28:55 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 234 Från: Mammas mage
Allsvenskan? Elitserien?

Vad är det?

RIKTIG HOCKEY liras i division 1, från och med nästa år, och förhoppningsvis bara nästa år.

Hur kunde goddamn Rögle göra det Bajen aldrig klarade? EUHAOEHAUHEAHEOAH

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
rävdjuret
[#7]  Skrivet: 2008-04-11 10:44:27 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 3122 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
jag håller faktiskt med dig om att div.1-hockey är riktigt kul att titta på. mer renodlad hockey och glädje för själva sporten. sen saknas tyvärr den mediala täckningen och laddningen inför stora matcher så där har allsvenskan/elitserien en hel del att bjuda på.

vilket lag är det som gäller för dig i höst?

johabbed
[#8]  Skrivet: 2008-04-11 12:04:18 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 87993 Från: payehoq
Malmö Redhawks är som en tragikomisk parodi på sig själva. Det räckte inte att totalt gå ner sig i förra årets kvalserie, dom var tvugna att göra det på ett ännu mer spektakulärt vis i år. En ny arena på gång, leder kvalserien med god marginal och kan mer eller mindre fixa avancemang genom att piska slagpåsen som dessförinnan förlorat samtliga matcher? Jamenvafan, då förlorar vi. Ledning med 3-0 mot ett avsågat Leksand i sista omgången. Jamenvafan, vi är Redhawks och så kan det inte gå till.

Jag använder inte uttrycket "vi" i betydelsen att jag håller på laget, för om jag gjorde det hade jag nog skjutit mig vid det här laget. Kanske inte i huvudet, men i knäskålen bara för att bestraffa mig själv.

Jag tror fiaskot är en direkt följd av att Percy Nilsson synts i alldeles för många lokal-tv-inslag där han strosar runt i nya arenan med sin skyddshjälm i form av cowboyhatt.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Bruno Wintzells oheliga gravplats bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#9]  Skrivet: 2008-04-11 14:36:11 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 800 Från: :nårF
johabbed sket ur sig:
Malmö Redhawks är som en tragikomisk parodi på sig själva. Det räckte inte att totalt gå ner sig i förra årets kvalserie, dom var tvugna att göra det på ett ännu mer spektakulärt vis i år. En ny arena på gång, leder kvalserien med god marginal och kan mer eller mindre fixa avancemang genom att piska slagpåsen som dessförinnan förlorat samtliga matcher? Jamenvafan, då förlorar vi. Ledning med 3-0 mot ett avsågat Leksand i sista omgången. Jamenvafan, vi är Redhawks och så kan det inte gå till.

Jag använder inte uttrycket "vi" i betydelsen att jag håller på laget, för om jag gjorde det hade jag nog skjutit mig vid det här laget. Kanske inte i huvudet, men i knäskålen bara för att bestraffa mig själv.

Jag tror fiaskot är en direkt följd av att Percy Nilsson synts i alldeles för många lokal-tv-inslag där han strosar runt i nya arenan med sin skyddshjälm i form av cowboyhatt.

Personligen håller jag på "laget" i fråga och frågar mig varje säsong varför. Tyvärr för sent att ångra sig nu.

Precis som du säger måste det vara guds straff till Percy och hans töntiga hjälm.

Skönt att man han sitt kära KIK i div. 1 att åka och titta på. De går aldrig upp och därför behöver man inte skaffa sig några uppskruvade förväntningar.

Teaflax
[#10]  Skrivet: 2008-04-13 08:27:48 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 203 Från: Katrineholm, bitch
johabbed sket ur sig:
Malmö Redhawks

Alla som håller på ett lag som har ett "tufft" engelskt namn är härmed utvisade.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
silmarillion
[#11]  Skrivet: 2008-10-29 20:10:34 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 2508 Från: Skåne
Yogurt sket ur sig:
Allsvenskan? Elitserien?

Vad är det?

RIKTIG HOCKEY liras i division 1, från och med nästa år, och förhoppningsvis bara nästa år.

Hur kunde goddamn Rögle göra det Bajen aldrig klarade? EUHAOEHAUHEAHEOAH

Division 1? Mitt favvolag har varvat spelet och börjar härmed om från början igen...det är alltså division 4 som gäller nu! Ska jäsiken se till att masa mig upp till Zinken någon gång i vinter...så skåning jag är.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Sport  >>  Hockey!

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet