Forumindex

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  älv+

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Pizza eller tjej?

Kall pizza   27%   [ 5 | 27% ]
vacker tjej   55%   [ 10 | 55% ]
vacker kille (För benefactor)   16%   [ 3 | 16% ]

Totalt antal röster : 18
Syltnacke
[#26]  Skrivet: 2008-08-15 11:29:05 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 18105 Från: Toppen på sidan
Grattis Technotronic! Att gifta sig med en snygg blondin och i en omodern bil lämna kvar osnutna släktingar på en stentrappa är en fin känsla.

Antar att du ska sälja Amigan nu för att bli en redig äkta man. Hasselhoff cries while raping Germany

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Syltnacke
[#27]  Skrivet: 2008-08-15 11:29:49 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 3400 Från: Toppen på sidan
Eller rättare sagt, åka därifrån i en omodern bil.

AnaMatronic
[#28]  Skrivet: 2008-08-15 12:19:15 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 12000 Från: :nårF
Amigajävelen funkade inte. Så den ligger på slutförvaring i källaren.
Vad det gäller min fru så håller jag med om att hon är bra snygg.

Samael
[#29]  Skrivet: 2008-08-15 17:26:56 Citera
Köp denna reklamplats för en miljard!
Regdatum: 18 maj 2005 Inlägg: 7180 Från: alla människors kollektiva tänkande.
Jason sket ur sig:
Det är du inte, eller ville du gratulera till bröllopsbilden? för isåfall är du först

Tänkte mest på det här:

TacomaTrailer sket ur sig:
AnaMatronic sket ur sig:
Själv säger jag tjej. Gick och gifte mig med en igår såatte...[/size]

Pic or it didn't happen! Hitler dances the night away

Och att jag var först att gratulera efter det att det hade bekräftats här i forumet, men det hade blivit enfaldigt lång och onödig minitext, trodde jag, sen skulle du komma och börja tjafsa. Zombies coming after you, bitch!

Jason
[#30]  Skrivet: 2008-08-15 18:30:04 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 3613 Från: ett annat håll
Men det positiva var att vi fick ut oss varsitt inlägg till och det är som alla vet superviktigt!

Dessutom kommer en del hoppfulla dårar in här efter att jag skrivit detta och tror att det faktiskt hänt något ytterst intressant.

Vilket det naturligtvis inte har, om något så är det snarare raka motsatsen. I sin tur kommer detta troligtvis föra till att de ändå fortsätter läsa, som en bön innombords om att de 2-3 minuterna de har använt för att logga in och sedan öppna upp tråden faktiskt ska göra så att de antingen får ett gott skratt eller lär sig något på kuppen. När detta inte infrias kommer det antingen leda till stor leda och att de med ett litet bittert leende på läpparna lämnar sajten fortast töjligt. Eller så kommer de bli så ledsna att de bryter ihop i storgråt och stänker ned sitt tangentbord så mycket att det går sönder, och de blir oförmögna att använda datorn resten av dagen. Om det nu inte är så att de har ett extra tangentbord, eller en helt extra dator.

Så nu när jag har förklarat min tankegång i så små ord som töjligt, hoppas jag att du ursäktar mitt tjafsande och faktiskt förstår varför jag skrev som jag skrev.
Lev väl.

[#31]  Skrivet: 2008-08-16 04:25:35 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 14009 Från: westeroze
Gratz! Evil laughter of doom Evil laughter of doom Evil laughter of doom

Varför är jag ens uppe så här sent/tidigt?

Svar: Kom just hem svinigt trött å lyvkades klämma fingret nå förjävligt i dörrn så kan inte sova på ett tag!

OK...

[#32]  Skrivet: 2008-08-16 12:50:55 Citera
Generaldirektör
Regdatum: 15 nov 2004 Inlägg: 1534
Måste stämma in i kören och säga Grattis!
Om ni inte ska fira smekmånaden här,
vart bär det hän då? Om jag får fråga...av ren nyfikenhet!

AnaMatronic
[#33]  Skrivet: 2008-08-16 14:22:54 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 2400 Från: :nårF
"Smekmånaden" firades på ett djävulskt kallt och regningt skagen. Men bröllopsresan ska gå till Mexico i vinter när det är risigt väder hemmavid.

pahapersrog
[#34]  Skrivet: 2008-08-17 03:43:24 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 1580 Från: Förort
Jojo grattis, smekmånad på spring break? Fedt! eller?
Var det någon slags studentspexig svensexa också? Kaninoverall med fåniga märken?
Imorgon kommer jag inte ens komma ihåg att jag har skrivit detta men så länge AT är glad är jag glad. Fyllan/blondinen shall overcome.

[#35]  Skrivet: 2008-08-17 09:09:39 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 9900 Från: :nårF
Det blir inte Tijuana på bröllopsresan. Tanken är att det ska vara lite lugnt och skönt.

Det fanns en sk. Svinsexa och den spenderades dels på en painball-bana och dels i en "slalombacke" där vi åkte små bilar. Nedför backen. Det gick fort utav bara helvitte och var fruktansvärt. Kvällen avslutades med karrékotletter, det största groggbordet i mannaminne och en hel del frivilliga nakenlöpningar.

Till råga på allt så lyckades jag låsa ut min blivande eftersom jag hade glömt mina nycklar, lånade hennes, gick hem (hur jag ny lyckades med det), låste upp dörren, gick in, låste dörren, lade mig i en fylledvala som var atombomssäker. Som tack för att min fru lånade mig sina nycklar fick hon gå genom staden iförd högklackat och paljettklänning en söndag förmiddag. Min present till henne! Hitler dances the night away

Jason
[#36]  Skrivet: 2008-08-17 10:25:58 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 17808 Från: ett annat håll
HAHAHHAHAHAHAAHHA bästa jag någonsin hört talas om någonsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I Mexico är ett av de absolut mest romantiska ställena stranden vid Tulum, små inkaruiner längs stranden och nästan helt tomt på folk längs en [sic!] djävla vit och stor strand, inga tjattrande krimskramsförsäljare i allt för många mängder och den belv faktiskt utsedd av DNs läsare som den vackraste stranden i världen.

God damit jag kan följa med er på barnbiljett eller hur? bjuud med miiiiig.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=711642

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1063&a=711620

Att sova i några av de romantiska och enklare hyddorna som finns precis vid strandlinjen rekomenderas dock ej, om det inte är så att du gillar 500 pissmyror på backen, 1000 löss i madrassen och fem miljarders mygg i luften.

[#37]  Skrivet: 2008-08-17 11:14:24 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 26400 Från: :nårF
Jason sket ur sig:
HAHAHHAHAHAHAAHHA bästa jag någonsin hört talas om någonsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I Mexico är ett av de absolut mest romantiska ställena stranden vid Tulum, små inkaruiner längs stranden och nästan helt tomt på folk längs en [sic!] djävla vit och stor strand, inga tjattrande krimskramsförsäljare i allt för många mängder och den belv faktiskt utsedd av DNs läsare som den vackraste stranden i världen.

Att sova i några av de romantiska och enklare hyddorna som finns precis vid strandlinjen rekomenderas dock ej, om det inte är så att du gillar 500 pissmyror på backen, 1000 löss i madrassen och fem miljarders mygg i luften.

Det är faktiskt dit vi ska och det verkar djävulskt färskt! DN:s reportage avgjorde saken!

Jason
[#38]  Skrivet: 2008-08-17 11:26:37 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 25745 Från: ett annat håll
AnaMatronic sket ur sig:
Jason sket ur sig:

Det är faktiskt dit vi ska och det verkar djävulskt färskt! DN:s reportage avgjorde saken!

Vi, vi?

[#39]  Skrivet: 2008-08-17 11:51:36 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 300 Från: :nårF
Jaja jag ska snacka med frugan och se vad jag kan göra Hitler dances the night away

Jason
[#40]  Skrivet: 2008-08-17 11:55:47 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 44263 Från: ett annat håll
AnaMatronic sket ur sig:
Jaja jag ska snacka med frugan och se vad jag kan göra Hitler dances the night away

Det är vid sådana här tillfällen man måste stoppa sig själv innan det går för långt. Inte ta reda på AnaMatronics hemadress och börja brev och mejlbomba honom för att påminna honom om detta, inte ringa hem till hans fru och börja prata om hur kul det ska bli, inte gå hem till frugan och presentera mig... med mera

Tvångstankar är så [sic!] skumma. Tänk om jag går på en fest och direkt börjar med att kasta alla tallrikar på golvet, eller tänk om jag börjar kissa i soffan, eller avslutar alla meningar med att pipa jättehögt HELA kvällen.

Tänk om jag kastar kompisens baby jättehögt upp i luften och inte tar emot den när den ramlar ned, eller tänk om jag går fram till alla tjejjer och tar de brösten när jag hälsar på dem. osv osv osv.

[#41]  Skrivet: 2008-08-17 14:23:02 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 9032 Från: westeroze
Bästa svensexan jag hört talas om var den obligatoriska kindnappningen-ögonbindel, lite senare drar man bort bindeln, tada!
Mitt i Christer Petterssons kök med den boende och en flaska explorer framför sig - order, den här sjuttisen ska vara urdrucken när vi kommer tillbaka - du ska förfesta med Christer, ni måste dela på flaskan.

[#42]  Skrivet: 2008-08-17 17:39:39 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 4222 Från: Skåne
Hummer Bugg sket ur sig:
Bästa svensexan jag hört talas om var den obligatoriska kindnappningen-ögonbindel, lite senare drar man bort bindeln, tada!
Mitt i Christer Petterssons kök med den boende och en flaska explorer framför sig - order, den här sjuttisen ska vara urdrucken när vi kommer tillbaka - du ska förfesta med Christer, ni måste dela på flaskan.

Låter som det skulle kunna vara Fylkings svensexa det där...

[#43]  Skrivet: 2008-08-18 03:39:56 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 38934 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Nu är jag ju [sic!] efter, men ett grattis från TT likaså.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Den Bistra Verkligheten  >>  älv+

Sida 2 av 2
Gå till sida Föregående  1, 2
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet