Forumindex

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  Du skb skittb i nej1... Och andra oförglömliga Smstråden

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Jason
[#1]  Skrivet: 2008-08-12 23:02:11 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 8280 Från: ett annat håll
Eftersom Johannes i en random tidigare fylletråd, nogsamt förklarade hur han på villan renskrev sitt inlägg trots att det hade varit roligare att möjligtvis låta bli . Så öppnar jag härmed upp en tråd som aldrig kommer drabbas av ett sådant öde.

För ärligt talat comrados, sms på storfylla =lika med ofantligt skumma kombinationer.
En enkel och lättstavad ordlek som på nyktert vis skrivs "Ska vi dra och nakenbada?"
Kan på ett osmidigt sätt lika gärna bli "sa xii dra och makfmaada1" efter att du hällt i dig den där trelitersboxen (Vita foten) ur din mammas barskåp (kökshylla).

Syftet är i ursprunget, helt enkelt att vi ska dela med oss av våra osköna smshistorier, gärna med tankegångsförklaring och ursprunglig anledning, om sådan finns tillgänglig. Dessutom finns det goda chanser till att vi tillsammans kan hjälpas åt att dechiffr decifinktera... lösa mystiska bokstavskombos där ursprungsförfattaren står vetlös.

Iallafall så kommer mitt förstabidrag redan här, skickat till en polare på lördagsnatten efter att jag försökt ragga upp en 29årig norska med alla mina till buds stående medel, resultatet var nedslående men jag fick i alla fall ut ett otydligt sms av historien så jag vaknade lycklig ändå.

"Blev skitfull och raggade pp en dtakats mommy. pusssssar"

Saken är den att jag har en ytterst otrevlig telefon just nu med pekpinne och tangentbordsbokstäver, så kan inte riktigt lista ut vad jag vill säga med hjälp av uteslutninsgmetoden heller.

[#2]  Skrivet: 2008-08-13 10:49:27 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 22440 Från: Toppen på sidan
"pp" = upp
"dtakats" = plakat
"mommy" = ponny (ev. MILF)
"pusssssar" = god afton

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
AnaMatronic
[#3]  Skrivet: 2008-08-14 17:31:29 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 37200 Från: :nårF
Jag minns en mprgon när jag vaknade upp med tom inkorg och ett ynka meddelande i utkorgen. Skickat till mitt ex: Panthern är nånstans....

Det tog mig en månad att fatta vad jag hade försökt förmedla. Jag kom på det eftersom hon ringde och frågade om jag hittat hennes gosedjurspanther i källaren än.

haddock
[#4]  Skrivet: 2008-08-31 20:25:41 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 19423 Från: Lilltomta
Jag behöver hjälp med att tolka nedanstående meddelande. Det låg sparat i Drafts på min mobil och är inte skickat till någon. Det är inte helt oväntat skrivet på fyllan någon gång under helgen, troligtvis fredag. Jag var i Strömstad som bröllopsgäst, men fredagen bjöd på utgång på Oxygen (eller vafan stället nu hette).

Jag sket ur sig:
Så djävla Cool ... Baren vs folk på mobil... Jag hatar alla

Tips?

[#5]  Skrivet: 2008-08-31 20:42:58 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 6600 Från: :nårF
Mitt tips är att du ska svara på ett sms som du fått av någon. Förmodligen handlar det om Baren-Meral. Eftersom du nämner baren och hatar.

TacomaTrailer
[#6]  Skrivet: 2008-08-31 22:38:22 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 12426 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
haddock sket ur sig:
Jag behöver hjälp med att tolka nedanstående meddelande. Det låg sparat i Drafts på min mobil och är ikke skickat till någon. Det är ikke helt oväntat skrivet på fyllan någon gång under helgen, troligtvis fredag. Jag var i Strömstad som bröllopsgäst, men fredagen bjöd på utgång på Oxygen (eller vafan stället nu hette).

Jag sket ur sig:
Så djävla Cool ... Baren vs folk på mobil... Jag hatar alla

Tips?

Jag tror att du helt enkelt konstaterade en rad fakta.

Så djävla cool = Troligen var du helt enkelt djälvligt cool den kvällen.
Baren... = Den eviga frågan i dagens informationssamhälle, ska man kommunicera med dem som är nära eller på telefonen.
Jag hatar alla = Vem gör inte det?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Jason
[#7]  Skrivet: 2008-09-01 07:24:02 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 4258 Från: ett annat håll
Så djävla coolt! Nu har jag en video på när baren slåss mot Folke. Men nu spillde någon ut min öl, jag hatar alla!

[#8]  Skrivet: 2008-10-09 11:16:59 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 1513 Från: Skåne
Denna funktionen låter väldigt I-landsproblem men när man tänker efter så är den nog inte så dum i alla fall...nu väntar vi bara på att funktionen inplementeras i din mobil när du skall SMS:a någon så slipper man många pinsamma situationer...

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  Du skb skittb i nej1... Och andra oförglömliga Smstråden

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet