Forumindex

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Nytt och omflyttat på forumet

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2008-08-24 18:20:43 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 78216 Från: payehoq
Som ni kanske märker har forumet fått en del nya subb-forum. Gamla ämnen kommer att flyttas dit de passar bäst, även om det kanske tar ett tag.

Anledningen är att det helt enkelt blir bättre på alla sätt och vis, till exempel genom att man lättare hittar gamla trådar eller kan gräva ner sig i sånt man för tillfället är intresserad av.

De nya kategorierna är:

Nyheter & Aktualiteter
... där man kan snacka om saker som händer ute i världen. Till skillnad från Nyhetsmedier-avdelningen är fokus alltså på snack om händelsen, inte på hur media rapporterar om den.

Den Bistra Verkligheten
... där man kan snacka om saker som händer i det privata livet, ungefär. Bakfyllenoja, en Atari man nyss införskaffat eller dylikt.

Politik & Samhälle
... där man inte kan diskutera dessa ämnen för att det är låst.

Böcker & Tidningar
... för att något subb-forum helt enkelt måste vara det med minst inlägg i. Och kanske för att uppmuntra folk att tipsa om och diskutera sånt man läser.

Musik
... där man snackar musik.

Sport
... där man snackar sport.

samt

Idioti & Tidsfördriv
... där det inte är diskussion som är poängen, utan helt enkelt idioti och tidsfördriv i form av evighets- och listtrådar.

Sådär. Föödböck?

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att träslöjdslärare bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Hummer Bugg
[#2]  Skrivet: 2008-08-24 19:41:54 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 24332 Från: westeroze
Blir'la bra.

Om jag ska komma med någon "konstruktiv feedback" så blir det lite rörigt med så många delar, merga den bistra verkligheten och övrigt skulle jag säga.

[#3]  Skrivet: 2008-08-24 19:51:41 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 26146 Från: payehoq
"Övrigt" är den forumdel jag mest vill eliminera eller åtminstone minska användadet av genom den här omstruktureringen. Mest eftersom den varit [sic!] rörig med tusentals inlägg som inte har något alls gemensamt.

"Den Bistra Verkligheten" tycker jag funkar finfint eftersom inlägg om medlemmarnas civila liv, om man säger så, är en klar och tydlig kategori av inlägg på forumet.

Om folk håller med om att det ska minskas på subb-forum så är det musik, sport eller böcker och tidningar som är i riskzonen, helt enkelt på grund av att det inte diskuteras så mycket. Dock skulle det betyda att Övrigt-sektionen återigen blir kluddig.

Ska nog merge-a några av forumen under Boyahed.com samt Träckern, så det kommer öka överkomligheten. Men det blir nog inte förrän imorron, för nu ska jag ut på vift.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#4]  Skrivet: 2008-08-25 08:39:08 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 27337 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala

So many subforums, so little time....

Jag tycker det ser bra ut, 5 lindberg!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#5]  Skrivet: 2008-08-25 12:44:44 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 25628 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Kreativ kritik-mössan är på, Politik & Samhälle kanske borde breddas till "Politik, Samhälle och Religion"?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Teaflax
[#6]  Skrivet: 2008-08-25 13:11:58 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 9426 Från: Katrineholm, bitch

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Meddelanden  >>  Nytt och omflyttat på forumet

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet