Forumindex

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  TV6 Goes Japanese - Hål i väggen & Stor i Japan

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
AnaMatronic
[#1]  Skrivet: 2008-09-15 18:48:46 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 9600 Från: :nårF
Satt och slötittade på Televisionen igår och fastnade framför Hål i väggen. Det kan vara ett av de tråkigaste programmen jag sett. Linda rosings djävla frisör. Hur kul kan det bli? Det som lyft programmet lite var Felix Herngren och hans kompisar men nu kommer de inte med fler gånger så det kan väl knappast bli bättre.

Stor i japan däremot var ganska skönt och det ska bli djävulskt kul att se hur det går för grabbarna.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
TacomaTrailer
[#2]  Skrivet: 2008-09-15 20:16:05 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 142899 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Efter den sågningen var jag bara tvungen att ladda ner Hål i väggen och det måste vara den sämsta produktionen jag sett i hela mitt liv, inte bara val av programledare och kulisser och c-kändisens polare men bitarna var ju fan felsågade, den där med skottkärran, skulle han som höll den andra hoppat samtidigt eller?

Och sist men inte minst, val av programledarens skägg! Mitt könshår är fan mer lämpat för TV.

Nuff said, ska ladda ner stor i Japan nu

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
AnaMatronic
[#3]  Skrivet: 2008-09-15 20:39:14 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 13920 Från: :nårF
TacomaTrailer sket ur sig:
Efter den sågningen var jag bara tvungen att ladda ner Hål i väggen och det måste vara den sämsta produktionen jag sett i hela mitt liv, inte bara val av programledare och kulisser och c-kändisens polare men bitarna var ju fan felsågade, den där med skottkärran, skulle han som höll den andra hoppat samtidigt eller?

Och sist men inte minst, val av programledarens skägg! Mitt könshår är fan mer lämpat för TV.

Nuff said, ska ladda ner stor i Japan nu

Heh. Du var inte ensam om att tänka på könshår när du såg hans skägg.

Hummer Bugg
[#4]  Skrivet: 2008-09-15 21:08:17 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 13548 Från: westeroze
Såg hål i väggen nu, svårt att se hur man kan vara så besviken, man visste ju att det skulle bli en pajasproduktion där frigolitväggar kom åkandes emot de tävlande. och det var det man fick. Tycker ändå det är roligare än de grenar som filip och fredrig tävlade i i det första och kanske sista programmet jag såg av deras enorma storsatsning.

[#5]  Skrivet: 2008-09-15 21:15:03 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 22400 Från: :nårF
Jag hade varit besviken om jag haft några förväntningar på det. Nu tyckte jag bara att det var riktigt djävla dåligt.

Att det skulle vara en pajasproduktion visste jag ju redan. Men vad hann de med, 4 väggar per lag? Och det var ju så jäääävla dåligt med alla djävla "mellansnack" och sånt trams.

Såg aldrig F&F så det kan jag inte uttala mig om.

TacomaTrailer
[#6]  Skrivet: 2008-09-15 21:33:13 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 7396 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Udda nog så är jag helt tvärtom (än hummern), jag hade inga FF-Förväntningar alls eftersom jag tycker de är världens tråkigaste personer, men jag gillade faktiskt deras program med Oldsberg som jag slötittade på häromdagen, detta givetvis pga att FF inte pratade särskilt mycket och att det var en muskelknutte som fick dyngstryk (för det mesta) av två vanliga snubbar.

Pubishårs i ansiktet (hål i väggen) kände jag däremot något i stil med att "det går ju bara inte att misslyckas med detta", folk får panik och ramlar i vatten = billig humor. Men det kunde man ju som sagt. Och precis som AM påpekade misslyckades man i otroligt segt tempo.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Godslayer
[#7]  Skrivet: 2008-09-15 22:18:21 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 17 mar 2005 Inlägg: 1024
TacomaTrailer sket ur sig:

Första jag tänkte när jag såg snubben var Disneyklubben! Det var väl han, Alice Bah och.. eh... Ewa... som var programledare där?

När han sa "Linda och första hålet" så måste författarna bakom Kristallen ha fått fnatt av alla "skämt".

AnaMatronic
[#8]  Skrivet: 2008-09-15 22:37:46 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 11040 Från: :nårF
Disneyklubben. Det var därför jag kände igen honom. Var han inte polare med Fredde Granberg också i Midgårdstramset?

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  TV6 Goes Japanese - Hål i väggen & Stor i Japan

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet