Forumindex

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Äckligt rika företagsägare budgetens stora vinnare

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Boyahed.com
[#1]  Skrivet: 2008-09-23 09:05:44 Citera
Robot
Regdatum: 11 nov 2002 Inlägg: 9867
Boyahed.com sket ur sig:
ROSENBAD. Pensionärer och studenter får det sämre medan höginkomsttagare med familjer kan fira. Men de verkligt stora vinnarna i den budget finansminister Anders Borg lade fram på måndagen är den tidigare hårt ansatta gruppen äckligt rika vita män som äger storföretag. Åttiotvåårige Ingvar Kamprad, grundare av Ikea, är en av de lyckligt lottade. "Budgeten är bra. Förut har jag rest i andra klass på tåget och ätit kattmat till middag,"...

Läs mer på http://boyahed.com/?522-Ackligt_rika_foretagsagare_budgetens_stora_vinnare

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
haddock
[#2]  Skrivet: 2008-09-23 11:13:25 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 4060 Från: Lilltomta
BITTER!??!?!

[#3]  Skrivet: 2008-09-23 13:13:37 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 389519 Från: payehoq
Jag är varken pensionär eller student och för ovanlighetens skull jobbar jag, så jag kan inte klaga på budgeten å mina egna vägar. Kamprads snålerier och gubbighet förtjänar dock att hånas å det kraftfullaste. Föregående två meningar använde det annars ovanligt förekommande ordet "å", liksom nästkommande mening. En å är ett vattendrag.

PS: Om nån vill göra en bild där en get jobbar som bud så är det fritt fram.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Elitserien i ishockey bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Jason
[#4]  Skrivet: 2008-09-23 14:44:46 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 12195 Från: ett annat håll
Otroligt intressant gjort måste jag ändå säga, det är modigt av högerregeringen att så öppet stödja sina kärnväljare och samtidigt bajsa majoriteten av de svenska medborgarna rakt i käften.

De vinner kanske tillbaka de grevar och baroner som blivit chockade av deras mittenvändning, men fortsätter de så här, lär de få svårt att vinna valet eftersom vi bara har runt 35 Grevar och fem Baroner kvar i Sverige.

Troligtvis blir ledaredaktionerna på både DNs och SVDs ändock ganska förvånade om vänstersidan skulle vinna, eftersom de verkar leva i villfarelsen att det inte finns någon fattigdom i Sverige och att alla tjänar runt 28000 till 30000 i månaden.

Ey, eh, ey, ey, you likey? Sug min lena studentröv Reinfeldt!

Detta är inget politiskt inlägg, eftersom sådana är förbjudna. Jag ser det istället som att jag har skrivit ett inlägg om Botsy Collins, jag tror nämligen det var det som var intentionen nämligen, och jag tycker personligen att Botsy Collins ska bort eftersom jag inte gillar P-funk. Så så sett var det bra att det togs upp.

tror det var p-funk det hette, snodde det från minnet av en Spermaharenenkät, med modifieringar eftersom jag inte kommer ihåg riktigt vad det stod.

[#5]  Skrivet: 2008-09-23 15:45:04 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 3106 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Jag är också partipolitiskt neutral men personligt klart positiv till att driva med Kamprads snålhet, jag kan inte påstå att jag hängt med den sista tiden men han verkar ju inte ens idka någon välgörenhet, B.Gates-style.

Antingen sparar han ihop till en jättelik vikingabegravning där hans kropp ska brännas tillsammans med hans besparingar eller så har han en enormt många f.d praktikanters tystnad att köpa.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Skurt
[#6]  Skrivet: 2008-09-23 16:58:06 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 37980 Från: Lunnagår
Själv är jag både höger och P-funk, så Jason måste hata mig..

Skiter väl jag i.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#7]  Skrivet: 2008-09-23 17:02:05 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 14905 Från: ett annat håll
Skurt sket ur sig:

Skiter väl jag i.

Don´t hate the player just hate the game!

Vad nu det skulle ha med saken att göra.

En fråga dock, har herr Skurt käkat kaxpiller eller är det bara allmän manlig pms som spökar?

[#8]  Skrivet: 2008-09-25 14:31:28 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 14709 Från: Lunnagår
Jason sket ur sig:
Skurt sket ur sig:

Skiter väl jag i.

Don´t hate the player just hate the game!

Vad nu det skulle ha med saken att göra.

En fråga dock, har herr Skurt käkat kaxpiller eller är det bara allmän manlig pms som spökar?

PMS - Have you seen old skurts vagina? I've got a Mangina!

Näe det är snarare kaxpiller for the win.

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Innehåll & Feedback  >>  Feedback: Äckligt rika företagsägare budgetens stora vinnare

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet