Forumindex

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  yTT2k

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
TacomaTrailer
[#1]  Skrivet: 2008-09-24 23:02:44 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 19329 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
TT fyller 2000 inlägg därmed har jag fullgjort mitt åtagande för det där vadet jag förlorade hösten -04.

Ibland funderar jag på vad jag vore utan boyahed, utan Teaflax skulle jag nog särskriva mer, men samtidigt ha mindre ångest över det.

Den gamle haddocken bejlade ut mig i några programmerar-knipor under den gyllene eran då han faktiskt visade sig på emesen, därför har jag dagen till ära skickat honom 2000 aktier i Öberg Media, tyvärr för honom har jag inte ett aktiebolag så det blir svårt att lösa in dem. Det ska dock sägas att Haddock kan det där med att säkra legendstatus, och det är bara att respektera, inte kritisera.

Löpsedlar från bibeln-tråden!!!

Utan den kollektiva insatsen från originalarna här hade jag nog inte hajat att Hasselhoff var ute redan innan alla svennebananer hakade på tåget.

Man får heller inte glömma alla fylleinlägg i den tråden, jag tror det var Rävis som startade den så han förtjänar också att nämnas vid smeknamn. Tänk bara vad som skulle hänt om jag inte haft någonstans att lätta post-Patriciaångesten.......(Nej, det kommer inget finlandskämt, too soon!)

Hedersomnämnande går till Anamatronic, vars positiva omdömme om I ditt ansikte ep2 provocerade mig till inlägg 1999 som i sin tur gjorde att jag fick detta överstökat.

Och nu, noooooostalgi!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Teaflax
[#2]  Skrivet: 2008-09-25 15:23:30 Citera
Gärningsman
Regdatum: 30 mar 2004 Inlägg: 27128 Från: Katrineholm, bitch
Grattis, din gamla fiskmånglare.

Hummer Bugg
[#3]  Skrivet: 2008-09-25 20:15:33 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 13087 Från: westeroze
gratz!

(Ett inlägg närmare 1000)

[#4]  Skrivet: 2008-09-25 21:44:34 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 20400 Från: :nårF
Grattis från mig med. Noterade nyss att jag fyllde 1000 för några inlägg sedan. Trodde aldrig att det skulle vara så mycket och glömde helt bort.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Jason
[#5]  Skrivet: 2008-09-25 21:58:51 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 225 Från: ett annat håll
Grtaz

[#6]  Skrivet: 2008-09-25 23:38:45 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 956 Från: C4, Skåne
Grattis!

rävdjuret
[#7]  Skrivet: 2008-09-26 10:39:35 Citera
Livsnjutare
Regdatum: 17 nov 2004 Inlägg: 10681 Från: haha, nu har jag en avatar. sug
det var som fan din produktive djävfel, trots din absence för något tag sedan. congratz.

minns att jag för några år sedan också hade full koll på hur många inlägg jag skrivit och trodde att hadden och jobbabed aldrig skulle gå att nå. men nu har du bara en kvar till toppen. och jag är den enda i topp 10 som är under 1000. snart anländer jag till the great ones, då lovar jag att fira med en ny signatur..
Ey, eh, ey, ey, you likey?

och var fan är benefactor?

TacomaTrailer
[#8]  Skrivet: 2008-09-26 12:26:12 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 7692 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
AnaMatronic sket ur sig:
Grattis från mig med. Noterade nyss att jag fyllde 1000 för några inlägg sedan. Trodde aldrig att det skulle vara så mycket och glömde helt bort.

Inte bra, postcount är ett utmärkt sätt att mäta hur man disponerar sin fria tid och milstolpar gör reflektionen så mycket enklare.

Tack till alla er alla och skål för ytterligare 4 more years!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

Jason
[#9]  Skrivet: 2008-09-26 15:52:10 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 34778 Från: ett annat håll
Benefactor?

[#10]  Skrivet: 2008-09-26 16:35:55 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 750 Från: Förort
Benefactor är en kvinnlig variant av JO - fullast på Södermalm.

Har under eftermiddagen funderat på om jag bör gratta TT eller inte.
Man är trots allt svennebanan och med mina drygt 50 kväsiga små inlägg står sig icke mot dennes summa. Igenkänningsfaktorn är således alltför låg, inte så att man sätter sig brevid grannen på bussen direkt.

[#11]  Skrivet: 2008-09-26 17:25:26 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 14566 Från: ett annat håll
pahapersrog sket ur sig:
Benefactor är en kvinnlig variant av JO - fullast på Södermalm.

Har under eftermiddagen funderat på om jag bör gratta TT eller inte.
Man är trots allt svennebanan och med mina drygt 50 kväsiga små inlägg står sig icke mot dennes summa. Igenkänningsfaktorn är således alltför låg, inte så att man sätter sig brevid grannen på bussen direkt.

Södermalm, vilken håla. Götlaborg är bästa stället när man vill festa det vill alla. (Även Waldner)

[#12]  Skrivet: 2008-09-26 20:27:57 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 12426 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Hon var ju en enormt viktig (förlåt) faktor i forumets allmäna rolighet en gång i tiden, men nu var det väl något år sen man hörde något från människan. Jag gissar på icke-rolig avundsjuk pojkvän och kanske några knattingar som hon inte vill fördärva genom att exponera dem för våra alster, inte ens genom familjedatorns cache.

Men vem vet, det är ju de stora comebackarnas år i år.

Lilla jag
[#13]  Skrivet: 2008-10-03 15:25:09 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 23 feb 2008 Inlägg: 72
TacomaTrailer sket ur sig:
TT fyller 2000 inlägg

Grattis!

Själv har jag i och med detta inlägg, skrivit fler inlägg, än genomsnittet. Genomsnittet ligger nu på 8,5 st. inlägg per registrerad användare. Nu har jag, hör och häpna skrivit 9 st.

Dock är det en bra bit kvar, om jag skall komma upp till 56 st. inlägg. Som just nu, är siffran att komma över, om man har som mål; att posta mer, än den genomsnittliga postande användaren. Kanske lyckas jag, jag vet inte? Just nu känns det inte, som ett realistiskt mål. Då jag inte heller, har det som mål, men vem vet?

Kanske blir det en flitig postare, av mig också.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Idioti & Tidsfördriv  >>  yTT2k

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet