Forumindex

Forumindex  >>  Nyhetsmedier  >>  Tv4, sämre än någonsin?

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Yogurt
[#1]  Skrivet: 2008-10-11 23:17:31 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 09 mar 2007 Inlägg: 672 Från: Mammas mage
Tv4, Sveriges överlägset sämsta tv-kanal har alltid varit tv-kvaliténs nollpunkt. Hur dåligt än konkurrenterna än försökt har man alltid vetat att, Tv4 ändå är ljusår sämre. Det har helt enkelt inte varit töjligt att göra sämre tv än Tv4 gjort. Likt det är omöjligt att röra sig snabbare än ljuset eller vara kallare än 273,15 c, har Tv4 varit omöjligt att passera gällande uselhet.

Men idag slogs RAGE! jag plötsligt av insikten att hela min världsbild omkullkastats, den absoluta nollpunkten har blivit det man trodde var omöjligt, sämre! EUHAOEHAUHEAHEOAH

Med nysatsningar som Stjärnor på is, "Persbrandt i Musche", nån ny "Banta så blir allt bra"-serie, gammal avföring som Idol, Bonde Söker fru etc. tillsammans med rekryteringar som fru Schulman, Gynning och Ernst Kirschsteiger.(hur fan man nu stavar/uttalar det)

Lägg sedan på en fotbollssatsning där man köper in massor av matcher, men väljer de sämsta matcherna och har modebloggarn Ekwall, agenten Lundh och den allmäne idioten Ola Granqvist som satsningens ansikte har man t.o.m misslyckats med det som ska vara omöjligt att misslyckas med Dance, fish, Dance! så har man på något sätt lyckats, tamejfan, bli ännu sämre, passera nollpunkten och bli -1.

Det jag nu undrar är om fler känner som jag, har Tv4 passerat sin egna bottennivå och satt en ny standard för avföring-tv? Eller har jag bara inte varit tillräckligt medveten om nivån tidigare? So. Sad. Eyes. Bleeding. Of. Sorrow. Sniff.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
AnaMatronic
[#2]  Skrivet: 2008-10-12 08:45:16 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 26700 Från: :nårF
Deras djävla nyheter mitt i alla programmen är det absolut sämsta. Att de inte har lärt sig på¨alla år de har visat teve att det inte är någon som vill ha ett avbrott på en halv timme mitt i ett program.

Samma sak med Keno eller Lotto. Så förbannat dumt att jag spyr.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Hummer Bugg
[#3]  Skrivet: 2008-10-12 11:25:59 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 10568 Från: westeroze
Kom ni ihåg alla inför-program de hade förut för att kunna klämma in reklam i ett program, det var nog ändå tv4s rock bottom.

Fast när ja tänker efter så hade de iaf produktioner som rymmarna och fångarna på fortet på den tiden, lama program men fortfarande se-bara, vad har de idag?

[#4]  Skrivet: 2008-10-13 10:37:16 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 22781 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Oroa er inte, snart kommer Magnus Hedmans dokumentär om José Mourino. Något säger mig att nollpunkten fortfarande är långt borta.

Edit: Glöm inte att de faktiskt har koll på vad folk vill ha klockan 4 på en lördag, Damfotboll med Kif Örebro!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyhetsmedier  >>  Tv4, sämre än någonsin?

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet