Forumindex

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  Halal-tv

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Syltnacke
[#1]  Skrivet: 2008-11-04 12:58:45 Citera
Svettfläck
Regdatum: 22 okt 2005 Inlägg: 2773 Från: Toppen på sidan
Själv missade jag första avsnittet av Halal-tv, en del i SVT:s nya satsning på FAIL, men av flera tv-krönikörer att döma gör jag bedömningen att det inte är värt att missas. Just för att de spyr galla över programmet.

Någon som har något att tillägga?

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
pahapersrog
[#2]  Skrivet: 2008-11-04 20:33:28 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 0 Från: Förort
Ptja, jag betalar inte tv-licens?

[#3]  Skrivet: 2008-11-05 02:35:46 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 1380 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Är det någon sorts spinoff på Kina-TV?

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
TacomaTrailer
[#4]  Skrivet: 2008-11-06 21:15:37 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 37968 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
(har sett programmet nu på svt.se)

Det verkar vara ett ganska typiskt exempel av lantis-tv, aka det sitter några kidz från FÖRORTEN och bekräftar fördomar av Stockholm. Vilket alltid har ett grymt appeal på vischan.

Men jag har sett betydligt värre och det kommer funka hos lantisbarnen, så varför inte. More power to them

EDIT:
Pussywhipped!
http://newsmill.se/artikel/2008/11/02/aven-djupt-troende-muslimer-maste-tala-kritik

Missa inte kommentarerna, [sic!] roligt att se folk spy galla på PK men själva inte vara beredda att hamna utanför ramarna. Jag hajar själv inte vad fan folk blir så djävla upprörda över, blir nästan lite stolt av att SVT fulraggar tittare med muslimvinkeln. Välkommen till samtiden kommunist-televisionen!!!

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless

statusQ
[#5]  Skrivet: 2008-11-13 22:01:42 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 22 mar 2008 Inlägg: 250
fattar inte vilka på produktionsbolagen det är som bestämmer vart alla pengar ska gå..det programmet är ju rakt igenom bara dåligt

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
silmarillion
[#6]  Skrivet: 2008-11-13 22:48:16 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 6316 Från: Skåne
Jag blir så trött på allt det här PK-tjafset! Missförstå mig rätt. Det är jättefint av SVT att försöka ge den mångkulturella tittarskaran ett lika mångkulturellt programutbud. Men, seriöst, om det bästa de kommit fram med under 25-30 års idékläckande är Halal-TV, Moi Mukkulat och Språka på serbokroatiska så är det något galet i TV-huset.

Snart kan man väl beställa Kosher-kanalen i sitt kabelutbud också.

[#7]  Skrivet: 2008-11-14 12:29:32 Citera
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 10355 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
Döm av min förvåning att ni är förvånade. Men faktum är ju att första avsnittet gav några rejäla skratt på Maoist Hamiltons bekostnad, och den efterföljande debatten. Det andra var ju bara avföring, och troligen det sista moi bemödar sig titta på.

Hummer Bugg
[#8]  Skrivet: 2008-11-15 04:46:47 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 11281 Från: westeroze
Hamilton är gift med en folkpartist och har ett av de borgligaste assen out there, vad han gjorde i sin ungdom spelar ingen roll. Mycket kan man säga om maoister men de ska inte få med den här pajasen i sin lilla röda bok (va?!)

Stick another eye on that fork!

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Radio, TV & Film  >>  Halal-tv

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet