Forumindex

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Vafan Boyahed

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Varför hänger ni inte på Boyahed längre?

Jag har barn/jobb/fru/aktiehandel att hålla på med och inte tid med sånt avföring.   15%   [ 3 | 15% ]
Gått ner i sprit och knarkträsket så jag gör inget annat.   36%   [ 7 | 36% ]
Jag blir för upprörd av den grammatiska nivån på sidan när jag surfar dit så jag undviker den.   5%   [ 1 | 5% ]
Här e ju inga brudar/ACTION!   42%   [ 8 | 42% ]
Saknar BNRL, och trackern så det finns inget roligt här längre.   0%   [ 0 | 0% ]

Totalt antal röster : 19
Skurt
[#1]  Skrivet: 2009-11-07 17:44:15 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 48952 Från: Lunnagår
Detta forumet verkar ha totaldött. Jag börjar bli orolig för dess existens. Vad gör ni människor egentligen? Jag saknar gemenskapen. Snälla snälla kom tillbaka! KEEP BOYAHED ALIVE!

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Hummer Bugg
[#2]  Skrivet: 2009-11-07 23:28:32 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 4055 Från: westeroze
Känner mig oskyldig då jag ofta kollar forumet fortfarande, känns som en viss blogg har tagit andras fokus. Hasselhoff cries while raping Germany

[#3]  Skrivet: 2009-11-08 19:04:34 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 6963 Från: Lunnagår
Jo uppenbarligen kollar fyra pers forumet! Då fyra har hittills röstat!

Presenterar ett fantastiskt youtube-klipp för att fortsätta göra det intressant med besök här:

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
johabbed
[#4]  Skrivet: 2009-11-08 23:07:52 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 22422 Från: payehoq
Jag är skyldig så till vida att jag numera skriver grejer som kanske hade hamnat här på bloggen istället. Men om andra skulle starta diskussioner eller hålla igång här på andra sätt så kommer jag göra mitt bästa för att delta.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Göran Gillingers släkt bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Jason
[#5]  Skrivet: 2009-11-09 17:57:47 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 10162 Från: ett annat håll
Alltså med den smala grupp som utgjorde grunden för de flesta inlägg så krävs det inte att många faller ifrån för att forumet ska halvdö.

Vi lyckades dessutom mobba bort några stycken som visserligen kanske hade åsikter av redig halvdan karaktär (undantaget Kloppstock, jag gillade kloppstock!) men som ändå tillförde något. När brln och trackern dessutom dog så minskade det också litegrann tjusningen såklart. Speciellt för att locka nya människor hit.

Jag lurkar fortfarande runt här när jag surfar, älskar att läsa gamla trådar, det finns så många klassiker. (Bjures försök till humorsnikande, någon nazzesnubbes sista besök, alla aftonbladet är idiottrådar. Och personligen är jag skyldig forumet att jag upptäckte MST3K bland de bästa humorprogrammen jag sett.

[#6]  Skrivet: 2009-11-09 18:01:05 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 26 jan 2005 Inlägg: 15074 Från: ett annat håll
I say Facebook is the guilty one!

[#7]  Skrivet: 2009-11-09 21:35:56 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 8556 Från: C4, Skåne
Jason sket ur sig:
I say Facebook is the guilty one!

Hur många av oss här finns på Facebook då?

haddock
[#8]  Skrivet: 2009-11-09 23:34:13 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 13896 Från: Lilltomta
Jag har väl aldrig egentligen varit en stor bidragsgivare till forumet, men gläds åt att det faktiskt är folk kvar här. Det har som sagt försvunnit en del folk, men ni tappra ska ha mycket kredd för att ni hänger kvar. Kul!

Men bloggen - vad tycker ni om den egentligen? Det var ett försök från vår sida att hålla Boyahed Industries vid liv, då BRLN lagts ned och huvudsidan inte uppdateras så ofta. Detta vid sidan av förvärvsarbete. blog.boyahed.com är också ett friare format än boyahed.com och ett mindre internt format än forum.boyahed.com.

Men det är klart, det är i praktiken tre olika sajter. Kan vi integrera sajterna mer? Ska vi skippa någon? Skapa fler? Andra tankar eller förslag?

[#9]  Skrivet: 2009-11-09 23:41:48 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 1777 Från: C4, Skåne
Bloggen funkar bra tycker jag. Det finns ju dessutom utrymme där för att diskutera era blogginlägg.
Forumet börjar kännas lite passé pga det låga antalet inlägg, det är ju i princip bara den här tråden som är ny de senaste månaderna. Du och Johabbed är ju dessutom mästare på att tipsa om nyheter inom komiken och det kan ni lika gärna göra på bloggen som att skapa en tråd här.

Hummer Bugg
[#10]  Skrivet: 2009-11-10 02:12:51 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 20571 Från: westeroze
Bloggen är kanon absolut, men vore trist om forumet dör ut. Skulle säga att forum är den bästa diskussionsformen på nätet, har inte ens facebook (motvals!) men tror inte det är samma grej heller.

töjligt att man kan integrera bloggkommentarer med forumet på nått sätt om nån är tekniskt kunnig, vore rätt coolt.

[#11]  Skrivet: 2009-11-10 14:28:46 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 15257 Från: :nårF
Absolut inget fel på Blögga men det är piss att kommentera en blogg då det sällan blir en ordentlig diskussion där. Efter tre inlägg är ämnet bortglömt fast man kanske hade massor att tillföra.

Jag får väl starta en tråd om när jag gör saker i mitt hus, kör lövblås, spikar takläkt och lägger golv så får ni diskutera hur fina/fula byxor jag har och att jag är så skelögd att jag ser två måndagar i samma vecka. Som man gör på fejsbok då alltså.

Saknar den intensiva aktivitet som rådde här när 00-talet var ungt.

Skurt
[#12]  Skrivet: 2009-11-10 17:44:39 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 162048 Från: Lunnagår
Jason sket ur sig:

Vi lyckades dessutom mobba bort några stycken som visserligen kanske hade åsikter av redig halvdan karaktär (undantaget Kloppstock, jag gillade kloppstock!) men som ändå tillförde något. När brln och trackern dessutom dog så minskade det också litegrann tjusningen såklart. Speciellt för att locka nya människor hit.

Jag lurkar fortfarande runt här när jag surfar, älskar att läsa gamla trådar, det finns så många klassiker. (Bjures försök till humorsnikande, någon nazzesnubbes sista besök, alla aftonbladet är idiottrådar. Och personligen är jag skyldig forumet att jag upptäckte MST3K bland de bästa humorprogrammen jag sett.

Bortmobbningen av Bjure och kreationisten Arthur Dent gör mig varmt nostalgisk. Jag är också pro-kloppstock och hans härliga galenskap (förutom när han postade Stefan och Krister-videos vilket är oförlåtligt).

Håller med att det faktiskt är djävulskt roligt att åter läsa igenom alla trådar här!

Inget fel på blöggen heller den är snarare kanon, men the forum är ändå THE shit. De kan fredligt samexistera och komplettera varandra in the boyahedian universe!

Senast ändrad av Skurt den 2009-11-10 23:37:29, ändrad totalt 1 gång

Hummer Bugg
[#13]  Skrivet: 2009-11-10 19:09:14 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 75208 Från: westeroze
Håller med om att bloggkommentarer är väldigt flyktiga och ofullständiga, ett forum har dessutom en väldigt bra funktion som arkiv (som man kan bumpa *Dumdedum didadedum dididum* ).

Dessutom har de inga Hasselhoff-smileys Hasselhoff cries while raping Germany

[#14]  Skrivet: 2009-11-12 15:43:21 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 24 nov 2004 Inlägg: 2530 Från: Lund
Problemet med forumet för min del, var att det snabbt lades en sådan hög ribba. Eller jag ska inte göra sken av att jag var här från början, men när jag väl hitta hit så fanns det redan en skara tappra män som hoppade stavhopp medan jag själv saxade över typ 1,10. Nu har jag följt forumet i 5 år och ju längre det går dessto svårare blir det att försöka samla mod och försöka bidra med något. Jag menar... inte ens nu när jag skriver, och då har jag ändå tänkte göra det ett tag, så blir det det minsta roligt. Det blir ett seriöst jäkla inlägg som jag själv knappt orkar läsa igenom i jakt på stavfel och sär skrivningar (suck it, you sär skrivs hatare, jag tänker inte rätta till det!)

Det borde finnas en del på forumet för boyahedbebisar, eller rookies eller kalla det vad du vill, där man kan lära sig att vara enn äkta Boyahedian. Men å andra sidan... vem skulle vilja läsa där? Aja, jag ska försöka jobba upp modet att skriva oftare så att det forum jag stundtals njutit av att dagligen besöka inte än en gång blir så tomt som det varit ett tag nu. Bloggen är för övrigt golden!
//ELF

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email
AnaMatronic
[#15]  Skrivet: 2009-11-12 17:30:55 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 1440 Från: :nårF
ELF sket ur sig:
Problemet med forumet för min del, var att det snabbt lades en sådan hög ribba. Eller jag ska inte göra sken av att jag var här från början, men när jag väl hitta hit så fanns det redan en skara tappra män som hoppade stavhopp medan jag själv saxade över typ 1,10. Nu har jag följt forumet i 5 år och ju längre det går dessto svårare blir det att försöka samla mod och försöka bidra med något. Jag menar... inte ens nu när jag skriver, och då har jag ändå tänkte göra det ett tag, så blir det det minsta roligt. Det blir ett seriöst jäkla inlägg som jag själv knappt orkar läsa igenom i jakt på stavfel och sär skrivningar (suck it, you sär skrivs hatare, jag tänker inte rätta till det!)

Det borde finnas en del på forumet för boyahedbebisar, eller rookies eller kalla det vad du vill, där man kan lära sig att vara enn äkta Boyahedian. Men å andra sidan... vem skulle vilja läsa där? Aja, jag ska försöka jobba upp modet att skriva oftare så att det forum jag stundtals njutit av att dagligen besöka inte än en gång blir så tomt som det varit ett tag nu. Bloggen är för övrigt golden!
//ELF

Jag har aldrig varit rolig och kommer aldrig att vara det. Det funkar för mig ändå.

silmarillion
[#16]  Skrivet: 2009-11-15 13:25:00 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 13818 Från: Skåne
My name is Silmarillion and I'm a facebook junkie...*phew* det kändes skönt att få det sagt. Vilken lättnad.

Men även andra faktorer spelar in till varför jag skapar färre trådar och gör färre inlägg på Boyahed. Sånt som familj och arbete...men även det faktum att andra också skriver mindre här gör att forumet snabbt faller in i en negativ spiral. Till sist "vågar" ingen annan skriva här och det slutar med att man bara surfar in lite slött för att se att "nähä, inget nytt idag heller". Innan man vet ordet av är forumet lika dött som Göran Perssons sexliv.

[#17]  Skrivet: 2009-11-17 20:51:51 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 15 sep 2007 Inlägg: 0 Från: Förort
Personligen så brukar jag inte skriva speciellt ofta i forumet och aldrig tillföra något när man gör det. Men det är väl som livet i allmänhet och andra sidan.

Men nu känns det som att alla trådar handlar om någon som ska vara kul någonstans (typ tv eller motsvarande). Fan, jag som oftast inte ens gillar komiker.

Sen är det hela den där jazzen med jobb, men det känns svårt att vare sig undvika eller ha som ursäkt.

[#18]  Skrivet: 2009-11-17 22:47:25 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 1659 Från: westeroze
Verkar vara fler som tycker det är höga krav på att "få" skriva ett inlägg.

Tycker inte man ska ha krav på att det ska vara roligt eller smart, tvärtom är det här ett forum utan nån kvalitetskontroll alls i princip, och nästan ingen läser det. Så skriv på utan prestationsångest.

Och kom ihåg, det är inte kvalité utan kvantitet som räknas!

[#19]  Skrivet: 2009-11-17 23:25:22 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 255 Från: Skåne
Hummer Bugg sket ur sig:

...som flickan sa *höhö* <-Sten-Åke Cederhök-skratt. Nej, men visst är det så. Det är bara för var och en att se till sig själv och sedan posta trådar utav helsefyr.

[#20]  Skrivet: 2009-11-18 01:52:46 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 118160 Från: Lunnagår
Hummer Bugg sket ur sig:
Verkar vara fler som tycker det är höga krav på att "få" skriva ett inlägg.

Tycker inte man ska ha krav på att det ska vara roligt eller smart, tvärtom är det här ett forum utan nån kvalitetskontroll alls i princip, och nästan ingen läser det. Så skriv på utan prestationsångest.

Gör som fabror Skurt: spamma vilt här utan mentala spärrar! Hey ladies!

ml
[#21]  Skrivet: 2009-11-18 09:41:18 Citera
Generaldirektör
Regdatum: 15 nov 2004 Inlägg: 2261
Jag kikar in här ibland men "lokalen" är oftast tom, så då passerar jag vidare... Sen är det ju skoj med Photoshop tävlingar men när omröstningen är ett halvår senare känns sådär!

Exakt, hellre kvantite än kvalite, alltid finns det något att hugga på! =)

MikaelK
[#22]  Skrivet: 2009-11-18 20:09:02 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 01 sep 2008 Inlägg: 18
För ett tag sedan skrev jag några notiser med avsikten att fylla ut Boyahed, men eftersom redaktionen sedan (av någon anledning) glömde kolla sin mail blev de aldrig publicerade.

Styrkt av kvantitetshetsen tänker jag nu leta upp min gamla hårddisk och publicera dem i en tråd här någonstans*. Kanske kan inaktualiteten göra dem ännu roligare. Oh, damn. Did I bring out my dildo again?

Edit: *Nämligen i "Innehåll & Feedback"

SirDwain
[#23]  Skrivet: 2009-11-30 18:57:19 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 19 feb 2005 Inlägg: 126
Förvånande många av oss som har gått ner i knarkträsket, jag trodde jag var ensam, eller ni andra kanske är alkisar?

Jag är dock på väg upp, går regelbundet till "Rådgivningsbyrån för narkotikafrågor" och hjälps av en snäll socionom. Bättre än NA för det är inget snack om Leif GW hela tiden (även om jag dyrkar Leffe så passar han inte jämt).

Så jag kommer tillbaka till att läsa här regelbundet, så småningom, men skrev gjorde jag nästan aldrig tidigare heller..

Varför är där aldrig något nytt på huvudsidan? även om forumet är det viktigaste så... det skadar ju inte. Är det vårt kära knark som har rört till det där också?

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Vafan Boyahed

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet