Forumindex

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Maud är förföljd

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
silmarillion
[#1]  Skrivet: 2009-12-29 22:35:36 Citera
Olga Svetlana
Regdatum: 10 mar 2006 Inlägg: 8389 Från: Skåne
Nej, Maud...kritiken mot dig handlar om din oerhörda inkompetens att gå in och styra upp SAAB-affären, ditt uppenbara försök till mörkläggning av vattenfallfadäsen och många, många fler av dina oerhörda bottennapp!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1828874/maud-olofsson-kritiken-mot-mig-beror-pa-att-jag-ar-kvinna

Mitt inlägg ska inte handla om politik..för då skulle det ligga i en annan del av forumet och där vill vi ju inte ha något.

Nej, poängen med mitt inlägg är snarare hur mycket jag hatar när folk hela tiden kör könskortet. Kan de inte inse att det inte är ett trumfkort man kan lägga ut så fort man klantat sig och sedan tro att alla ska förlåta. Kritiken mot Maud Olofsson är inte värre än det någon annan minister får/fått stå ut med när de gjort bort sig. Att hon sedan vill ha det till att patriarkatmaffian är ute efter henne är bara patetiskt!

Jag har god lust att rösta på centern i nästa val bara för att få stryka hennes namn Evil laughter of doom

[#2]  Skrivet: 2009-12-29 22:51:34 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 46800 Från: :nårF
Det är inte för att du är kvinna. Det är för att du är dvärg!

...och att du envisas med att gå i fucking hembygdsdräkt.

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Kanna
[#3]  Skrivet: 2009-12-30 18:44:42 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 28 nov 2004 Inlägg: 1674 Från: C4, Skåne
silmarillion sket ur sig:
Nej, poängen med mitt inlägg är snarare hur mycket jag hatar när folk hela tiden kör könskortet. Kan de inte inse att det inte är ett trumfkort man kan lägga ut så fort man klantat sig och sedan tro att alla ska förlåta.

Det är ungefär som Israel som spelar ut antisemitkortet så fort man kritiserar något de gör.

AnaMatronic
[#4]  Skrivet: 2009-12-30 20:24:54 Citera
Prostitutionsromantiker
Regdatum: 14 jan 2005 Inlägg: 82800 Från: :nårF
Kanna sket ur sig:
silmarillion sket ur sig:
Nej, poängen med mitt inlägg är snarare hur mycket jag hatar när folk hela tiden kör könskortet. Kan de inte inse att det inte är ett trumfkort man kan lägga ut så fort man klantat sig och sedan tro att alla ska förlåta.

Det är ungefär som Israel som spelar ut antisemitkortet så fort man kritiserar något de gör.

Eggsagt!
-Jag gillar inte direkt apelsiner!
- Judehatare!!! Det är tack vare sådana som dig som min farfar dog i Bergen Belsen.

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Nyheter & Aktualiteter  >>  Maud är förföljd

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet