Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Lasse Anrell tjattrar [Boyahed vs Lasse Anrell]

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
johabbed
[#1]  Skrivet: 2003-05-08 13:47:10 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 49015 Från: payehoq
Då jag kikade in på Aftonbladet.se vid 13-tiden upptäckte jag till min förtjusning att en chat med Lasse Anrell var i antågande. Jag hoppade givetvis in med journalistikhatten på.

Efter att frågor som..

"Lasse, hur står det till med finnarna en dag som denna? Funkar clearasilen?"

"Lasse, är det inte helt otroligt roligt när en sportkommentator säger något om att någon tar någon annan bakifrån? Jag menar, lika underhållande varenda gång? Om och om igen? Ungefär en gång i veckan i typ fem år?Ärligt! Det är ju skitkul! Fortfarande!"

"Saknar du inte Sikta mot stjärnorna, där du fick prata om grejer du kunde lite bättre?"

"Har du läst någon bra krönika i TV4:s personaltidning som du har lust att sälja?" [vilket refererat till att Lasse för ett tag sedan snodde en krönika ur just denna tidning och sålde den, som om den vore hans egen, till en damtidning.]

och

"Lasse, har du någonsin rört en fotboll?"

... alla ignorerades av Lasse och/eller chatmoderatorn så fick jag mot slutet äntligen igenom en fråga som tydligen var tillräckligt subtil i sin satir över kvällstidningarnas sportjournalistik, och tillräckligt klyschig (med Aftonbladisk '...' inslängd mitt i) för att accepteras.

johabbed säger: Vem är nästa... Zlatan?
Lasse Anrell säger: Finns det någon?

Jaou jaou. Bättre än inget.

Klicka för mer Anrelliska delikatesser!

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Lasse Anrell tjattrar [Boyahed vs Lasse Anrell]

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet