Forumindex

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Boyahed gommer sig?

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Författare Meddelande
Bengt Slask
[#1]  Skrivet: 2004-10-29 10:22:07 Citera
Svettfläck
Regdatum: 19 aug 2004 Inlägg: 903 Från: Karlstad
Laser i den fornamliga Aftonbladet att kungen nu lagts ut naken pa natet.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,554023,00.html

"Det rör det sig om fem manipulerade foton där kungen (Christer Pettersson) naken bland annat ligger på en björnfäll och skålar i champagne."

Det later ju mistankt likt de bilder som finns publierade pa Boyahed??
inte sa upprorande kanske, men detta ar desto varre:
"Aftonbladet har förgäves sökt den nu aktuella sajtens ansvariga för en kommentar."

Vad ar detta? ligger Johababibubed och sover pa tjanstetid!!??
Inte Boyaheds stil att dra sig undan och gomma sig for media!!

Over'n out

Bengt Slask direkt fran Malaysia[/url]

[#2]  Skrivet: 2004-10-29 10:40:13 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 5214 Från: payehoq
Vafan. Det är bara att maila oss. Det har Aftonbladet inte gjort.

"I'll kill your fucking dog for fun so don't push me!" - Natalie Portman

För övrigt anser jag att Fångarna på Fortet-dvärgarna bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
Bengt Slask
[#3]  Skrivet: 2004-10-29 10:47:18 Citera
Svettfläck
Regdatum: 19 aug 2004 Inlägg: 1444 Från: Karlstad
Om artikeln handlar om Boyahed, och aftonbladet inte gjort nagra
forsok till att ta kontakt, da ar det ju fortal!!!?? RAGE!

Man kan ju bara ana sig till hur manga av artiklarna som avslutas med
"Aftonbladet har forgaves sokt XX for en kommentar.." som egentligen
ar bara ar ljug!

Forvantar mig en klargorning i det hela!

Bengt Slask

[#4]  Skrivet: 2004-10-29 11:27:05 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 16894 Från: payehoq
Påstående:
Man kan ju bara ana sig till hur manga av artiklarna som avslutas med "Aftonbladet har forgaves sokt XX for en kommentar.." som egentligen ar bara ar ljug!

Onekligen en mycket intressant fråga. Eller fraga, som det ju heter på malaysiska. Men dock, det känns ju inte som något ovanligt tilltag.

I alla fall, en BRLN ligger uppe med en adress specialkonstruerad för att underlätta för den ärade journalisten Nyhlén.

För övrigt anser jag att ordet "nuffror" bör förgöras.
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Skicka email Besök användarens hemsida
johabbed
[#5]  Skrivet: 2004-10-29 11:59:16 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 14861 Från: payehoq
Vår ärade chefredaktör Boyahed bin Laugsson mailade Aftonbladets något mindre ärade diton och sökte en kommentar från de ansvariga. Vi får se om det blir förgäves.

Påstående:

Date: Fri, 29 Oct 2004 11:52:07
To: kalle.jungkvist@aftonbladet.se, anders.gerdin@aftonbladet.se
Subject: Att förgäves söka de ansvariga för en kommentar

Goddagens, ärade redaktörskollegor.

I en artikel idag skriver Daniel Nyhlén om de nakenbilder på kung Carl XVI Gustaf som vi på Boyahed.com publicerat. Så långt är allt trevligt och mysigt, men artikeln avslutas med meningen "Aftonbladet har förgäves sökt den nu aktuella sajtens ansvariga för en kommentar."

Nu är det så att oss veterligen är det enklaste sättet att nå oss via de mailadresser till redaktionen som finns lättfunna i stora mängder lite överallt på hemsidan. Vi har inte fått några mail i frågan från någon på Aftonbladet överhuvudtaget. Hur har Daniel Nyhlén försökt nå oss? Telepati?

Kan man verkligen lita på meningar om att Aftonbladet "förgäves sökt kontakt" i fortsättningen, eller innebär det bara att man inte hittade något telefonnummer och sedan gav upp?

Tacksam för svar,

Boyahed bin Laugsson
Chefredaktör, http://www.Boyahed.com

För övrigt anser jag att standardmjölk bör förgöras.
Grabben med kniv
[#6]  Skrivet: 2004-10-29 12:39:16 Citera
Svettigt fetto
Regdatum: 05 aug 2004 Inlägg: 124 Från: Allt
Jag njuter av detta så mycket. Det känns som att glo på A-team; en kväsig tillfredställelse som inte verkar stimulera någon del av kroppen särskilt mycket, men på det hela taget blir det som en liten, men icke desto mindre fullt märkbar morfinkick. Jag väntar så jag skakar på att Saftonbladet ska på måfå messa lite olika nummer och kräva en ursäkt för Michael Nystås knarkkrönikor på min sida, för att sedan säga samma sak "har inte gått att nås för en kommentar".
http://grabbenmedkniv.blogspot.com Remeber kids: it's DOWN THE ROAD, not across the street... Oh, damn. Did I bring out my dildo again?

johabbed
[#7]  Skrivet: 2004-10-29 12:53:12 Citera
Strykjärnsjournalist
Regdatum: 20 nov 2002 Inlägg: 232303 Från: payehoq
Du skulle ju kunna sätta in adressen till din sida i signaturen istället för att skriva den i varje meddelande. Att du sparar på ditt tangentbord är bara en av fördelarna.

För övrigt anser jag att Göran Gillingers släkt bör förgöras.
Skurt
[#8]  Skrivet: 2004-10-31 00:56:59 Citera
Svettfabriksägare
Regdatum: 04 dec 2003 Inlägg: 12828 Från: Lunnagår
"Nu har kungen drabbats av en internetsajt som i två veckor lagt ut fejkade nakenbilder på honom som de påstår är äkta."

Är inte det förtal det med?

johabbed.
Vad har aftonbladet svarat på ditt mejl?

det går att ringa vita huset wasinghton, är man envis så kommer man fram pressa massa telefonister i en timme och 600 kronor kostade det fram...........buch ......ho. is it.......... nån i huset svarade. han som svarade när jag kom fram frågade hela tiden vem jag var,...........så jag la på
Visa användarprofil Skicka personligt meddelande
Hummer Bugg
[#9]  Skrivet: 2004-10-31 01:19:38 Citera
Förtidslegionär
Regdatum: 22 aug 2003 Inlägg: 9954 Från: westeroze
Så här går det när iq-befriade idioter får bli journalister. De (Daniel Nyhlén) förstår uppenbart inte ironi eller satir.
Boyahed hävdar att bilderna är äkta, men hur h-vete kan man tro att de menar allvar, det är ju en skämtsida ffs.

I vanliga fall, in the good old times, så skulle man kunna hävda att detta är förtal. Men nu när Aftonbladet har så hjärndöda "journalister" så kan de hävda att de är så dumma att de inte fattat ironin, och ingen kan bevisa motsatsen.
Ungefär som på FOX News altså.

[#10]  Skrivet: 2004-11-04 23:40:32 Citera
Internationell Svettproducent
Regdatum: 11 okt 2004 Inlägg: 35724 Från: You show me a tropical fruit, and I'll show you a cocksucker from Guatemala
johabbedMannen, Fick du nagot svar till slut? Jag tycker detta amne ar otroligt viktigt angaende kvallstidningarnas legitimitet och kan ej vanta pa uppfoljning!

Ni kanske skulle kunna stamma Aftonbladet, om inte for fortalet i alla fall for att de fortfarande har Fredrik Virtanen som anstalld.

This is my signature, there are many like it but this one is mine. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless
-----------------------------

Visa användarprofil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
haddock
[#11]  Skrivet: 2004-11-04 23:53:40 Citera
HIV
Regdatum: 16 feb 1991 Inlägg: 16818 Från: Lilltomta
Inget svar från den beryktade, respekterade och intelligensdrypande kvällstidningen Aftonbladet. Inget lär heller komma, om vi känner Aftonbladet rätt. Något vidare åtal eller retribution lär heller inte vara att vänta från hovets sida; det är ju för faen satir, och det kommer man djävulskt långt med. Sweet.

Att Daniel Nyhlén kan skriva om det hela på ett så stort allvar som han faktiskt gör i artikeln är fanimej absurt. Pissesykt, som de skulle sagt nere i Skåne. Men, hysteriskt roligt när man tänker på det... Åh Aftonbladet - en sann och outtömlig källa till humor, stor humor.

[#12]  Skrivet: 2004-11-14 22:39:26 Citera
Svettgrotta
Regdatum: 29 jul 2004 Inlägg: 266
haddock sket ur sig:
Att Daniel Nyhlén kan skriva om det hela på ett så stort allvar som han faktiskt gör i artikeln är fanimej absurt. Pissesykt, som de skulle sagt nere i Skåne. Men, hysteriskt roligt när man tänker på det... Åh Aftonbladet - en sann och outtömlig källa till humor, stor humor.

En framtida konkurrent måhända? WTF OMG LOL OMG WTF ROFL OMG KTHX?

[#13]  Skrivet: 2004-11-18 19:11:41 Citera
Svettkörtel
Regdatum: 18 nov 2004 Inlägg: 198
Jag väntar ännu på svar från aftonbladet, det var väl ett år sedan de skulle "framföra" mina åsikter och be den berörda "journalisten" kontakta mig Hitler dances the night away

Visa inlägg nyare än:  

Svara på inlägget | Lägg till i favoriter

Forumindex  >>  Boyahed.com vs. Media  >>  Boyahed gommer sig?

Sida 1 av 1
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet